ERGO Hestia - chwale!

Data: 2018-12-09 19:59:58
Autor: Budzik
ERGO Hestia - chwale!
Ostatnio bodaj Liwiusz pisał, ze PZU przy zakupie auta nie przelicza stawki OC.

Jakis czas temu kupiłem auto.
Poprzedni własciciel poinformował ubezpieczyciela (ERGO Hestia) o tym fakcie.

No i dostałem informacje z Hestii.
Bardzo czytelnie wyjasnione dlaczego do mnie pisza, ze moge wypoweidziec umowe kiedy chce no i informacja ze składka pozostaje bez zmian.
Dodam, ze poprzedni własciciel płacił ja na bardzo niskim poziomie (ok 500zł za busa)

IMO duzy plus za czytelnosc przekazu i oczywiście za wysokośc składki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

ERGO Hestia - chwale!