ERRATA: „Po chuj tu przyje¿d¿a³e¶ pedale!” – relacjaaresztowanego aktywisty

Data: 2010-11-15 03:15:27
Autor: MFL
ERRATA: „Po chuj tu przyje¿d¿a³e¶ pedale!” – relacjaaresztowanego aktywisty
Dzięki za zwrócenie uwagi - przy kopiowaniu uciąłem jedno zdanie.
Miało być:
Jedynym komentarzem, jaki przychodzi mi do g³owy, to s³owa Ulrike Meihof: "Gliny
to nie ludzie, mo¿na do nich strzelaæ" - takie myśli mogą zalęgnąć się w głowach
wszelkiej maści domorosłych "antysystemowców - zadymiarzy" po takich
przeżyciach. Oby nie przeszli od słów do czynów, bo to tylko zwiększy skalę
represji.

--

ERRATA: „Po chuj tu przyje¿d¿a³e¶ pedale!” – relacjaaresztowanego aktywisty