ESP jak to działa?

Data: 2014-09-25 17:56:46
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
chciałbym zapytać jak dokładnie działa system kontroli trakcji (nazywa się chyba ESP?)?

kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

jak to możliwe? oczywiście jest dobrym kierowcą, ale to chyba w tym przypadku za mało...

Data: 2014-09-25 18:43:28
Autor: Artur Miller
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-25 17:56, platformowe głupki pisze:
chciałbym zapytać jak dokładnie działa system kontroli trakcji (nazywa
siÄ™ chyba ESP?)?

kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

jak to moĹĽliwe?

braliście tą samą chemię...

@

Data: 2014-09-25 18:47:37
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
weĹş kurwa siÄ™ pierdolnij w ten pusty Ĺ‚eb tymi dyrektywami wolnej europy...

Data: 2014-09-27 23:33:04
Autor: go!
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-25 17:47, platformowe głupki pisze:
weĹş kurwa siÄ™ pierdolnij w ten pusty Ĺ‚eb tymi dyrektywami wolnej europy...

he he :)
lubie to ;)

Data: 2014-09-25 18:58:05
Autor: JK
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-25 17:56, platformowe głupki pisze:

kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
oblodzonych drogach w sumie ze 300 km

SĹ‚usznÄ… liniÄ™ ma nasza partia.

JK

Data: 2014-09-25 19:06:46
Autor: UĹĽytkownik zyga
ESP jak to działa?
*platformowe głupki* <NOSPAM_testowanije@go2.pl> typed:

kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio *po wioskowych ośnieżonych* i
*oblodzonych* drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

Pewnie kolega jechal na jarku a ty jechalaes na koledze - debilu!
Ze taki palant sie uchowal!

Data: 2014-09-25 19:08:06
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
ojej, europa mnie nie akceptuje?

Data: 2014-09-25 19:12:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello Użytkownik_zyga,

Thursday, September 25, 2014, 7:06:46 PM, you wrote:

*platformowe głupki* <NOSPAM_testowanije@go2.pl> typed:

[...]

Pewnie kolega jechal na jarku a ty jechalaes na koledze - debilu!
Ze taki palant sie uchowal!

Na pl.misc.elektronika już go wszyscy olali, to przyszedł na pastwisko
tutaj. A tu jeszcze sporo dobrych duszyczek, chętnych do dokarmiania
trolla.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-25 19:19:00
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
ja jestem uparty więc po raz 10023 powtarzam Ci roman
idĽ spuszczać się do w±tków swoich powskich kolesi...
i zauważ, że ja tego nie robię...

Data: 2014-09-25 19:39:47
Autor: Artur Miller
ESP jak to działa?
[...]

na pręgierz niech wpadnie, będzie miał godnych przeciwników. a może bratni± duszę znajdzie? :D

@

Data: 2014-09-25 19:42:29
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
ty natomiast ustaw sie na eu.eu po zasłużony grant...

Data: 2014-09-25 20:38:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello Artur,

Thursday, September 25, 2014, 7:39:47 PM, you wrote:

[...]

Na pręga to on jest za cienki Lolek...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-25 20:48:45
Autor: rAzor
ESP jak to działa?
[...]

bratniÄ… duszÄ™ znajdzie? :D

Na pręga to on jest za cienki Lolek...

Sprytnie. :-)

Data: 2014-09-25 21:01:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello rAzor,

Thursday, September 25, 2014, 8:48:45 PM, you wrote:

[...]

na pręgierz niech wpadnie, będzie miał godnych przeciwników. a może
bratni± duszę znajdzie? :D
Na pręga to on jest za cienki Lolek...
Sprytnie. :-)

Ale to żaden spryt - proste stwierdzenie faktu. Lolek jest nudny i
całkowicie przewidywalny. Ma ubogi zakres ¶rodków wyrazu. Tamtejsi
trolle go po prostu zeżr± i nawet nic im między zębami nie zostanie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-25 21:04:34
Autor: rAzor
ESP jak to działa?
[...]

Ale to ĹĽaden spryt - proste stwierdzenie faktu. Lolek jest nudny i
całkowicie przewidywalny. Ma ubogi zakres środków wyrazu. Tamtejsi
trolle go po prostu zeżrą i nawet nic im między zębami nie zostanie.

Podejrzewałem, ze chodzi o sprytne wskazanie "temu misiu" nowego siedliska. :-)

Data: 2014-09-25 21:15:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello rAzor,

Thursday, September 25, 2014, 9:04:34 PM, you wrote:

[...]

Ten misiu jest na tyle upierdliwy, że zostanie tutaj, dopóki mu nie
zbrzydnie. Nie wierzę, żeby się odważył na pręga - szkoda mi go, jak
sobie wyobrażę tak± sytuację. Ja jednak cały czas liczę na to, że
Lolek się ucywilizuje w końcu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-26 11:58:00
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
weĽ mi odpowiedz raz, co¶ się złamany chuju do mnie przypierdolił,
zaraz założę ci bloga to się nie pozbierasz...

Data: 2014-09-26 12:18:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello platformowe,

Friday, September 26, 2014, 11:58:00 AM, you wrote:

weĽ mi odpowiedz raz, co¶ się złamany chuju do mnie przypierdolił,
zaraz założę ci bloga to się nie pozbierasz...

Uspokój się Karolu, bo cokolwiek złego zrobisz to i tak obróci się
przeciw tobie. ZMˇDRZEJ wreszcie i zacznij się zachowywać jak
cywilizowany człowiek - będziesz tak samo traktowany.
Dopóki bluzgasz i wyzywasz - spodziewaj się tylko i wył±cznie pogardy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-26 12:23:04
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
ale się boję...

Data: 2014-09-26 12:23:45
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
wła¶nie znalazłe¶ się na moim blogu:
dupostrzelcommowimynie.eu
miło nie...

Data: 2014-09-27 07:01:57
Autor: MarcinJM
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-26 12:23, platformowe głupki pisze:
wła¶nie znalazłe¶ się na moim blogu:
dupostrzelcommowimynie.eu
miło nie...

Straszne. Roman bedzie teraz wymagal kosztownej, dlugotrwalej i trudnej terapii.
Być moze polaczonej z pobytem w klinice pod okiem najznamieniszych ekspertów.

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-09-27 12:22:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello MarcinJM,

Saturday, September 27, 2014, 7:01:57 AM, you wrote:

[...]

Ojej!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-25 19:13:27
Autor: rAzor
ESP jak to działa?
[...]

A była zima ostatniego roku?

jak to możliwe? oczywiście jest dobrym kierowcą, ale to chyba w tym
przypadku za mało...

Oczywiście, ze mało. Nie wspomniałeś, że matka siedziała z tyłu.

Data: 2014-09-25 19:19:37
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
masz mnie... jechałem 220...

Data: 2014-09-25 20:46:53
Autor: rAzor
ESP jak to działa?
masz mnie... jechałem 220...

Pewnie na "ręcznym"...

Data: 2014-09-25 22:10:26
Autor: Gotfryd Smolik news
Re: ESP jak to działa?
On Thu, 25 Sep 2014, rAzor wrote:

A była zima ostatniego roku?

  Hm... jest gdzie¶ w USA miejscowo¶ć o nazwie "Polska"?

  Bo u mnie była, przynajmniej cztery dni, z czego jeden
w paĽdzierniku (wiem bo łopatę wyci±gałem).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-25 20:17:14
Autor: Tomasz Pyra
ESP jak to działa?
[...]

Prosta sprawa - programujesz w komputerze 2x większą średnicę koła, potem sadzasz na siedzeniu pasażera kolegę i jedziesz.

Jedziesz 60, a prędkościomierz pokazuje 120, a kolega nie może wyjść z podziwu i wypisuje dziwne rzeczy w internecie.

Nie ma to nic wspĂłlnego z ESP ;)

Data: 2014-09-25 20:23:18
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
Panie Tomek Panie Tomek
na temat proszÄ™...

Data: 2014-09-25 20:42:24
Autor: Tomasz Pyra
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-25 20:23, platformowe głupki pisze:
Panie Tomek Panie Tomek
na temat proszÄ™...

Trudno mówić na temat jazdy ponad 120km/h po oblodzonej drodze.

Bez kolcowanych opon, jazda z taką prędkością (poza pewnymi szczególnymi przypadkami), praktycznie nie jest możliwa.

Droga hamowania to jakieś pół kilometra i mniej-więcej o takim promieniu można pokonać najciaśniejszy zakręt, niezależnie od ewentualnych systemów.

Przy czym aktywowanie ESP powoduje hamowanie pojazdu i tym bardziej spadek prędkości.

No chyba że to była prędkość z którą buksowały przednie koła ;)

Data: 2014-09-25 20:45:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
ESP jak to działa?
Hello Tomasz,

Thursday, September 25, 2014, 8:42:24 PM, you wrote:

Panie Tomek Panie Tomek
na temat proszę...
Trudno mówić na temat jazdy ponad 120km/h po oblodzonej drodze.
Bez kolcowanych opon, jazda z tak± prędko¶ci± (poza pewnymi szczególnymi
przypadkami), praktycznie nie jest możliwa.
Droga hamowania to jakie¶ pół kilometra i mniej-więcej o takim promieniu
można pokonać najcia¶niejszy zakręt, niezależnie od ewentualnych systemów.
Przy czym aktywowanie ESP powoduje hamowanie pojazdu i tym bardziej
spadek prędko¶ci.
No chyba że to była prędko¶ć z któr± buksowały przednie koła ;)

Dokarmiaj dalej, dobry człowieku - i tak za chwilę zbierzesz bluzgi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-09-25 20:51:52
Autor: platformowe głupki
ESP jak to działa?
co Tomek my¶lisz o tej globalnowiochowej cipie która wpierdala nam się w dyskusję?

powierzchnia lodowo ¶niegowa, czyli trochę lodu, ale więcej ¶niegu...
to niepojęte, ale ten samochód zapierdalał jak po asfalcie...
pełen szacun dla konstruktorów.

Data: 2014-09-25 21:31:33
Autor: Tomek Kańka
ESP jak to działa?
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a)
W dniu 2014-09-25 20:23, platformowe głupki pisze:
Panie Tomek Panie Tomek
na temat proszÄ™...

Trudno mówić na temat jazdy ponad 120km/h po oblodzonej drodze.

Po oblodzonej, to nawet trudno się tak rozpędzić.

Ale tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=KIUMAmquOqs
dochodzi do ~100km/h po ubitym śniegu. --
Tomek

Data: 2014-09-25 23:51:38
Autor: Tomasz Pyra
ESP jak to działa?
W dniu 2014-09-25 23:31, Tomek Kańka pisze:

[...]

Ale różnica między dochodzić do, a nie zejść poniżej jest kolosalna i między śniegiem a oblodzeniem :-)

A ja po śniegu jeżdżę tak:
https://www.youtube.com/watch?v=3gBwctH9mBg

Te szybsze fragmenty to teĹĽ tak 100+km/h - na Frigo bez kolcĂłw, i bez ESP ;)

ESP jak to działa?