ESP jak to dziaƂa?

Data: 2014-09-25 19:13:27
Autor: rAzor
ESP jak to dziaƂa?
W dniu 2014-09-25 o 17:56, platformowe gƂupki pisze:
chciaƂbym zapytać jak dokƂadnie dziaƂa system kontroli trakcji (nazywa
się chyba ESP?)?

kolega zimą przewiĂłzƂ mnie KIA Rio po wioskowych oƛnieĆŒonych i
oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniaƂ poniĆŒej 120km/h...

A byƂa zima ostatniego roku?

jak to moĆŒliwe? oczywiƛcie jest dobrym kierowcą, ale to chyba w tym
przypadku za maƂo...

Oczywiƛcie, ze maƂo. Nie wspomniaƂeƛ, ĆŒe matka siedziaƂa z tyƂu.

Data: 2014-09-25 19:19:37
Autor: platformowe gƂupki
ESP jak to dziaƂa?
masz mnie... jechaƂem 220...

Data: 2014-09-25 20:46:53
Autor: rAzor
ESP jak to dziaƂa?
W dniu 2014-09-25 o 19:19, platformowe gƂupki pisze:
masz mnie... jechaƂem 220...

Pewnie na "ręcznym"...

Data: 2014-09-25 22:10:26
Autor: Gotfryd Smolik news
Re: ESP jak to działa?
On Thu, 25 Sep 2014, rAzor wrote:

A była zima ostatniego roku?

  Hm... jest gdzie¶ w USA miejscowo¶æ o nazwie "Polska"?

  Bo u mnie była, przynajmniej cztery dni, z czego jeden
w paŒdzierniku (wiem bo łopatê wyci±gałem).

pzdr, Gotfryd

ESP jak to dziaƂa?