ESPN Fantasy basketball keeper league

Data: 2009-10-09 04:08:25
Autor: Radosław
ESPN Fantasy basketball keeper league
Witam, zapraszam do Ligi NBA fantasy na NBA/ESPN. Jest to liga w 100%
darmowa. Jest to aukcyjna liga keeper przeniesiona na ESPN ze względu
na połączenie NBA i ESPN w tym zakresie. Liga obecnie zaczyna swój
trzeci sezon, poszukujemy nowych graczy.

Aby dołączyć się do ligi trzeba podać swój mail na moje gg 2425310
lub pisać na mojego maila radekteleman małpa gmail.com - ja wtedy
wysyłam zaproszenie do ligi.

Niestety logowanie się bezpośrednio do ligi coś szwankuje, ale można
próbować pod tym adresem:
http://games.espn.go.com/fba/welcome
wchodząc w "join a league":
Nazwa ligi: Where amazing happens
Hasło: WeGotGame

A oto szczegółowe zasady ligi:

1)Parametry ligi to:
Scoring system: Head to head, Each category is a win,
Liczba drużyn uzależniona od ilości chętnych (optymalnie 12)
Bez podziału na dywizje,
Skład: każdy wybiera po 15 zawodników. W tym gra 10 ( po 4 Guardów, 4
Forwardów i 2 centrów). Np. jako guard olewamy to czy są to PG czy SG
- ważne że G.
Pozostała 5 to rezerwa.
Zawodników wybieramy do składu zawsze w poniedziałek na cały tydzień!
Zmian w składzie można dokonywać w ciągu tygodnia ale skutek one będą
miały dopiero po zakończonym tygodniu.
Nie ma limitów gier (np. 82 na pozycje) gdyż w systemie ustawiania
składu na cały tydzień nie ma takiej potrzeby.

2)Draft
Draft jest osobną kwestią, opisze go później.

3) Graczy do gry w danym tygodniu trzeba wyznaczyć najpóźniej 5 min
przed pierwszym meczem w danym tygodniu. jeśli ktoś z drużyny A
wyrzucił swojego gracza (np. Kapono) i wziął innego z free to w czasie
- do najbliższego poniedziałku każdego tygodnia każda z drużyn B,C,D
itd kto chciałby wziąć Kapono składa za niego ofertę w dolcach. Ten
kto da najwięcej bierze go. Limit do brania graczy z waivers wire (to
własnie Ci wywaleni z Naszych drużyn) to 1 gracz na 1 dzień, ale
maksimum to 100 graczy.
4) Trade'y - jeśli co najmniej połowa menadżerów ligi zawetuje trade
to on nie dochodzi do skutku. Acha, wszelkie trady i branie graczy z
free jest ograniczone do 40 tradów na sezon. Chyba starczy:)
5) jest coś takiego jak lista graczy których nie można wyrzucić. Np..
komuś się znudzi gra i chce wyrzucić Yao Minga mimo ze ten nie ma
kontuzji out 4 season to nie może tego zrobić. Chodzi o to by zapobiec
sytuacji gdy ktoś ostatnio wyrzucił arenasa (wiem, miał kontuzje), ale
ten co go przechwycił jest ustawiony na kilka lat (pamiętajmy że to
keeper).
6) Punktacja. Gra H-t-H ma to do siebie ze gra się z konkretną druzyną-
inną w każdym tygodniu. Liczy się 8 kategorii i wygrana w każdej daje
punkt do ogólnego bilansu. Liczą się zebrane przez naszych 10 graczy
wystawionych w danym tygodniu: punkty, zbiórki, asysty, bloki,
przechwyty, trafione rzuty za 3pkt, i procent rzutów z gry i z wolnych
(FG i FT).
No i na końcu są play-offy. Ile będzie w nich drużyn zależy od ilości
osób chętnych.

7) Jest to liga keeper - dla tych co są naprawdę zainteresowani i
pograliby dłużej niż tylko 1 sezon.
Chodzi o to ze można zatrzymać do 5 graczy na kolejny sezon. jednak
nie za darmo (będzie to miało pewne skutki w przyszłości). reguły ich
zatrzymania jakie mi się podobają są opisane w tym artykule:
http://www.nba.com/fantasy/features/playingforkeeps_070301.html
Problem polega na tym, że nie da się tego wszystkiego ustawić na
stronce espn i niektóre rzeczy trzeba ustalić poza nią.
Po przeczytaniu powyższego artykułu będziecie wiedzieć o co mi chodzi.
Obowiązujące opcje, których nie da się na stronce espn ustawić to:
A) budżet podczas draftu 150 dol na drużynę
B) nieprzekraczalny budżet w ciągu sezonu (salary cap) 200 dol na
drużynę. Dodatkowe 50 dol dotyczy sytuacji gdy ktoś w wyniku tradow w
trakcie sezonu przekroczy budżet 150 dol, ale 200 przekroczyć nie
może.
C) draft jako aukcja
Zgodnie z artykułem przez pierwsze 2 sezony można zatrzymać do 5 tych
samych zawodników. jeśli będziemy chcieli zatrzymać np. wade'a na 3 i
kolejne sezony to trzeba będzie do niego dopłacić. Np. powiedzmy że
wylicytowałem Wade'a w drafcie za 30 dol. za sezon 1 i 2-gi będzie u
mnie grał za sumę po 30$. po drugim sezonie musze zdecydować czy chcę
go podpisać na dłużej czy nie. Jeśli nie to może u mnie zostać na 3-ci
sezon tez za 30 dol ale potem musi odejść. Jeśli chce żeby został to
juz po 2-gim sezonie musze go podpisać na minimum 2 a najdłużej na 4
lata. Jeśli na 2 lata to za 3-ci i 4-ty rok będzie on mi obciążał
budżet w każdym roku o 35 dol (30 + 5). Jeśli bym go podpisał na 3
lata to wtedy każdy rok kosztuje mnie 40 dol, a jesli na 4 lata to 45
dol. Po tym okresie max 6 sezonów- musi ode mnie odejść. Chodzi o to
żeby już na początku gry jak ktoś weźmie naszego ulubionego gracza
żebyśmy jeszcze w trakcie jego kariery mieli możliwość go podpisania
najpóźniej za 6 lat. pytanie czy ktoś tyle będzie trzymał gracza,
który sam jeden będzie wart prawie 1/3 budżetu. Przecież żeby mieć 15
graczy w składzie to jakoś trzeba się w tych 150 dol zmieścić. Reszta
w przytoczonym artykule.

I teraz dochodzimy do draftu. Nie da się go zrobić na espn.com online
tak żeby to była aukcja przy zachowaniu powyższych reguł .
Tak więc draft trzeba by zrobić za pomocą komunikatora np.gg lub
czatu. Wymaga to dyscypliny i niedużej ilości drużyn ale jest
wykonalne - sprawdziliśmy już 2 lata z rzędu.

Na espn jest stronka top 200.
Proponuje licytować po kolei od najlepszych zawodników wg tej listy
czyli najpierw nr 1 -chris paul  itd. Licytujemy tak, że osoba z nr 1
mówi -daje 5 dol. Nr 2 może podbić co najmniej o 1 dolara lub się
wycofać. Uwaga, jak się wycofa to juz nie może składać za tego
zawodnika. Gdy zostanie dwóch licytujących to wtedy komisarz liczy po
raz pierwszy, po raz drugi i jak nie będzie przebitki to gracz idzie
do tej drużyny która wylicytowała najwięcej.
Później licytacje zawodnika nr 2 czyli lebrona, zaczyna drużyna nr 2,
itd aż będzie kompletny roster tzn każdy będzie miał po 15 graczy.. W
późniejszych rundach jeśli ktoś będzie miał mniej $ i nie będzie
chciał kogoś licytować, to pisze ze nie chce go licytować i ktoś inny
wtedy może zacząć licytacje tego gracza. Komisarz każdego i każdy
siebie sam pilnuje by nie przekroczyć 150 dol za cały skład 15 ludzi.
Jeśli ktoś przekroczy to wtedy zawodnik mu przepada i ma wolne pole do
tego by po drafcie i po tym jak Komisarz wklepie wszystkie dane z
draftu wziąć kogoś z free. Z free bierzemy graczy za 1 dol. Ponieważ
system jest tygodniowy wiec radze uważać w drafcie gdyż sezon zaczyna
się od wtorku a z free gracz przyjdzie chyba dopiero w weekend.

Jedna uwaga - część graczy z listy top200 jest już wziętych jako
keepers, więc nie można ich wziąć w drafcie (np. chris paul, kobe
bryant). Szczegółowa ich lista będą przesłana do wszystkich graczy
mailem kilka dni przed draftem.

Po sezonie każdy zgłasza do 5 graczy których chce zatrzymać na kolejny
sezon za $ które zapłacił za nich w drafcie. W drafcie za rok ci
gracze nie będą licytowani (bo nie będą z free) ale tez jeśli ktoś
sobie zatrzyma 5 graczy za łączą sumę np. .100 dol to w drafcie do
wydania zostanie mu juz tylko 50. i w tym cala zabawa ma być żeby
dobrze kalkulować. Nawet lebron nie jest pewnie wart 60 dol. itd.

Jeśli ktoś jest chętny dołączyć do Nas to proszę pisać do mnie na gg
2425310.
Jeśli ktoś ma jakieś pytania to też śmiało można pisać.

Po lekturze powyższego tematu może się Wam to wydać skomplikowane ale
zapewniam, że po jednym dniu będzie to dla Was bardzo proste. To samo
z draftem - po licytacji pierwszego zawodnika też wierze, ze wam się
to spodoba, bo w tym systemie można licytować każdego, nikt Ci szansy
posiadania w drużynie twojego ulubionego gracza nie odbierze. Wiem, że
się rozpisałem, ale chciałem to dobrze wyjaśnić tym, co jeszcze w nba
fantasy nie grali.

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam.  Fly guy (Radek)

Data: 2009-10-09 13:32:52
Autor: Rasheed
"Radosław" <radekteleman@gmail.com> wrote in message news:f373711b-4557-4544-9304-d1edb14593c1g19g2000yqo.googlegroups.com...
Witam, zapraszam do Ligi NBA fantasy na NBA/ESPN. Jest to liga w 100%
darmowa. Jest to aukcyjna liga keeper przeniesiona na ESPN ze względu
na połączenie NBA i ESPN w tym zakresie.

:) Taaa...

Jedno pytanie, czy w ostatnim sezonie graliscie na nba.com??

Rasheed

Data: 2009-10-09 06:42:00
Autor: Radosław
On 9 Paź, 13:32, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Radosław" <radektele...@gmail.com> wrote in message

> [...]
>na połączenie NBA i ESPN w tym zakresie.

:) Taaa...

Jedno pytanie, czy w ostatnim sezonie graliscie na nba.com??

No, graliśmy, nawet 2 ostatnie lata.

Data: 2009-10-09 16:04:03
Autor: sooobi
Radosław pisze:
[...]

Wy czyli kto jesli mozna spytac?

Data: 2009-10-09 16:08:12
Autor: Rasheed
"Radosław" <radekteleman@gmail.com> wrote in message news:bda652e5-9c06-4a07-9a7c-b36c4038d5e9c3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

>na połączenie NBA i ESPN w tym zakresie.

:) Taaa...

Jedno pytanie, czy w ostatnim sezonie graliscie na nba.com??

No to gratuluje, bo jak my tam probowalismy, to przez pierwszy miesiac nic nie dzialalo tak jak powinno...

Rasheed

Data: 2009-10-09 22:54:28
Autor: wiLQ
Radosław napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

[...]

[...]

Hmm, to byla reklama?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-11 10:10:40
Autor: Radosław
On 9 Paź, 22:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> trzeci sezon, poszukujemy nowych graczy.

> [...]

> Niestety logowanie się bezpośrednio do ligi coś szwankuje, ale można

Hmm, to byla reklama?

--
pzdr
wiLQ

Jaka reklama?
Szukamy ludzi do ligi fantasy. Liga jest za free.

ESPN Fantasy basketball keeper league