ET32 do golfa III ?

Data: 2009-04-05 22:22:38
Autor: Norbert
ET32 do golfa III ?
Czy felga o rozmiarach:
Średnica 14"
Szerokość 6"
Rozstaw szpilek 4x100
Osadzenie (ET) 32

będzie pasowała do Golfa III 1,9TDI GT z 96r. i opon 185/60/14?

Chodzi mi o to czy nie będzie nic wystawać lub ocierać.
Pozdrawiam.

Data: 2009-04-06 09:44:55
Autor: krzysiek82
ET32 do golfa III ?
Wydaje mi się, że może przycierać o rant, w moim mk3 miałem 15 cali et35 i było prawie równo z nadkolem. Opony 195/50 r15. Przy obciążeniu tyłu do nadkola było ok 5mm.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-06 18:16:46
Autor: .Peeter
ET32 do golfa III ?
krzysiek82 wrote:
Wydaje mi się, że może przycierać o rant

Przy sprawnym zawieszeniu nic nie będzie przycierać. Na logikę:
Miałeś opony 195mm przy ET 35 i nic nie tarło (i słusznie, miałem
ET 37 u siebie i też nie tarło przy takim rozmiarze opony). Twój
przedpiśca chce założyć 185 przy ET 32, czyli 10mm węższa opona
przy 3mm płytszym osadzeniu. Zostaje 7mm wolnego miejsca.

  __

ET32 do golfa III ?