Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   ETZ 150 porada od mechanika dla laika

ETZ 150 porada od mechanika dla laika

Data: 2014-06-14 22:30:54
Autor: Arbiter
ETZ 150 porada od mechanika dla laika

Użytkownik "schiavona" <pufka24@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości

dlatego kieruję do was pytanie... Czy wymiana akumulatora rozwiąże sprawę? Czy może jeszcze z czymś będzie problem? Może ładowanie też padło?

zapal motocykl i sprawdź miernikiem napięcie na akumulatorze. Jeśli bedzie <13V to raczej ładowania brak.

Ogólnie to imho raczej nie warto kupowac obecnie etz. Wcale nie są tanie, a bęzyny spalają jak mały samochód

kup lepiej cos z nowszej generacji np  cbr 125 lub cbf 125

Data: 2014-06-15 10:31:58
Autor: Jacot
ETZ 150 porada od mechanika dla laika
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:

Ogólnie to imho raczej nie warto kupowac obecnie etz. Wcale nie są tanie, a bęzyny spalają jak mały samochód

Bez jaj?;) Wiele samochodow schodzi do 3l ze zuzyciem?
To ze Etki nie sa tanie to rowniez z czegos wynika.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2014-06-15 21:23:31
Autor: Arbiter
ETZ 150 porada od mechanika dla laika

Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości news:uplqp9hlbuov9nf0nfkn8ihdntbovcedak4ax.com...

Bez jaj?;) Wiele samochodow schodzi do 3l ze zuzyciem?

Więcej samochodów schodzi ze zuzyciem do 3l niż MZ ETZ150 do 3,0

http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?fueltype=1&vehicletype=1&minkm=5000&powerunit=2

Przecież etka pali conajmniej 4, a lepiej liczyć 5 litrów aby się niemile nie zaskoczyć.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?vehicletype=2&exactmodel=etz%20150&powerunit=2

To ze Etki nie sa tanie to rowniez z czegos wynika.

sentyment. To były fajne sprzęty w latach 90 tych. W latach 2000 sam myślałem o zakupie. Wtedy można było nabyć za 1500 zł i to jeszcze ma sens.

Ten motocykl ma fajną moc i zawieszenie komfortowe na dziurawe drogi. W XXI w nie warto go kupować bo są sprzęty w podobnej cenie jeżdżące lepiej, i lepsze, a spalające 2x mniej paliwa. O zapachu nie wspominając

Data: 2014-06-15 21:47:47
Autor: Jacot
ETZ 150 porada od mechanika dla laika
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:

Przecież etka pali conajmniej 4, a lepiej liczyć 5 litrów aby się niemile nie zaskoczyć.

JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich
wykopalisk. On moze spalic i 5, ale to zalezy od obciazenia, tak juz
jest z tymi malymi silnikami. Nie  mowiac o stanie i regulacji.
Dla przykladu: ten sam silnik Simson S50  w motocyklu palil 2-2,5,
zamontowany  z tym samym gaznikiem, wydechem nastawach,itd. w Duo 4/1
nie schodzil niezej 5. Fizyka, praca i takie tam.

sentyment. To były fajne sprzęty w latach 90 tych. W latach 2000 sam myślałem o zakupie. Wtedy można było nabyć za 1500 zł i to jeszcze ma sens.

Moze i to. To juz bez mala weteran.  Ale tez sam fakt, ze malo ktore
chinsko-japonskie padlo malego litrazu przetrwa tyle lat, ile Etki
jezdza od zaprzestania produkcji;)  Nie wiadomo czemu one tak szybko
zlomieja a ddrowski badziew nie.

Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie
jest to motor z obrazkow w kolorowych gazetkach "motocyklowych" to bym
nie odradzal.


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2014-06-15 22:33:52
Autor: Arbiter
ETZ 150 porada od mechanika dla laika

Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości news:cbtrp95r642n34e63akqrooklmp4v6b9jj4ax.com...

JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich
wykopalisk. On moze spalic i 5, ale to zalezy od obciazenia, tak juz
jest z tymi malymi silnikami. Nie  mowiac o stanie i regulacji.


A no własnie, a silniczek ma zachęcający do przyspieszenia, bo drze przyjemnie i nawet we 2 osoby ztcp pamiętam ze na dwójce przy przyspieszaniu potrafiłą podnieść przednie koło. Ale spalania 3,0 to tam nie było, 3,0 to mi palił ogar 205.


Moze i to. To juz bez mala weteran.  Ale tez sam fakt, ze malo ktore
chinsko-japonskie padlo malego litrazu przetrwa tyle lat, ile Etki
jezdza od zaprzestania produkcji;)  Nie wiadomo czemu one tak szybko

Jakby w kółko w nich wymieniać tyle części co w etz to przetrwa. Ja bardzo miło wspominam etz, natomiast pod względem silnika to nie jest trwały sprzęt. 20 tyś i juz wymiana tłoka, szlif. Jak to dwusów

Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie
jest to motor z obrazkow w kolorowych gazetkach "motocyklowych" to bym
nie odradzal.

10 lat temu też bym nie odradzał. Ale teraz - etki na alegro to ulepy. A jak stan dobry to 5 tys. Za 3 tyś można kupić motocykl z lepszym przyspieszeniem, niezawodny, lepiej wyglądający. Więc po co kupować etkę.
Podobnie zresztą simki, ceny mają bajońskie. Ludzie którzy w tamtych latach mieli do czynienia z tymi sprzetami, teraz są dorośli, mają kasę i dzieci i chcą wrócić do wspomnień. Myślę ze stąd się biorą takie ceny simków i etz bo racjonalnie się tego nie da wytłumaczyc

Data: 2014-06-15 10:37:36
Autor: Kuczu
ETZ 150 porada od mechanika dla laika
W dniu 2014-06-14 22:30, Arbiter pisze:

kup lepiej cos z nowszej generacji np  cbr 125 lub cbf 125

koniecznie z glosniczkami i kocykiem !!

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-06-16 07:34:49
Autor: Magic
ETZ 150 porada od mechanika dla laika
W dniu 2014-06-15 10:37, Kuczu pisze:
W dniu 2014-06-14 22:30, Arbiter pisze:

kup lepiej cos z nowszej generacji np  cbr 125 lub cbf 125

koniecznie z glosniczkami i kocykiem !!


Kocyka znam, a te Głośniczki to nie wiem - siakieś bliźniaczki ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

ETZ 150 porada od mechanika dla laika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona