Data: 2014-06-14 22:30:54 | |
Autor: Arbiter | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
Użytkownik "schiavona" <pufka24@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości dlatego kieruję do was pytanie... Czy wymiana akumulatora rozwiąże sprawę? Czy może jeszcze z czymś będzie problem? Może ładowanie też padło? zapal motocykl i sprawdź miernikiem napięcie na akumulatorze. Jeśli bedzie <13V to raczej ładowania brak. Ogólnie to imho raczej nie warto kupowac obecnie etz. Wcale nie są tanie, a bęzyny spalają jak mały samochód kup lepiej cos z nowszej generacji np cbr 125 lub cbf 125 |
|
Data: 2014-06-15 10:31:58 | |
Autor: Jacot | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:
Ogólnie to imho raczej nie warto kupowac obecnie etz. Wcale nie są tanie, a bęzyny spalają jak mały samochód Bez jaj?;) Wiele samochodow schodzi do 3l ze zuzyciem? To ze Etki nie sa tanie to rowniez z czegos wynika. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|
Data: 2014-06-15 21:23:31 | |
Autor: Arbiter | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości news:uplqp9hlbuov9nf0nfkn8ihdntbovcedak4ax.com... Bez jaj?;) Wiele samochodow schodzi do 3l ze zuzyciem? Więcej samochodów schodzi ze zuzyciem do 3l niż MZ ETZ150 do 3,0 http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?fueltype=1&vehicletype=1&minkm=5000&powerunit=2 Przecież etka pali conajmniej 4, a lepiej liczyć 5 litrów aby się niemile nie zaskoczyć. http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?vehicletype=2&exactmodel=etz%20150&powerunit=2 To ze Etki nie sa tanie to rowniez z czegos wynika. sentyment. To były fajne sprzęty w latach 90 tych. W latach 2000 sam myślałem o zakupie. Wtedy można było nabyć za 1500 zł i to jeszcze ma sens. Ten motocykl ma fajną moc i zawieszenie komfortowe na dziurawe drogi. W XXI w nie warto go kupować bo są sprzęty w podobnej cenie jeżdżące lepiej, i lepsze, a spalające 2x mniej paliwa. O zapachu nie wspominając |
|
Data: 2014-06-15 21:47:47 | |
Autor: Jacot | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:
Przecież etka pali conajmniej 4, a lepiej liczyć 5 litrów aby się niemile nie zaskoczyć. JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich wykopalisk. On moze spalic i 5, ale to zalezy od obciazenia, tak juz jest z tymi malymi silnikami. Nie mowiac o stanie i regulacji. Dla przykladu: ten sam silnik Simson S50 w motocyklu palil 2-2,5, zamontowany z tym samym gaznikiem, wydechem nastawach,itd. w Duo 4/1 nie schodzil niezej 5. Fizyka, praca i takie tam. sentyment. To były fajne sprzęty w latach 90 tych. W latach 2000 sam myślałem o zakupie. Wtedy można było nabyć za 1500 zł i to jeszcze ma sens. Moze i to. To juz bez mala weteran. Ale tez sam fakt, ze malo ktore chinsko-japonskie padlo malego litrazu przetrwa tyle lat, ile Etki jezdza od zaprzestania produkcji;) Nie wiadomo czemu one tak szybko zlomieja a ddrowski badziew nie. Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie jest to motor z obrazkow w kolorowych gazetkach "motocyklowych" to bym nie odradzal. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|
Data: 2014-06-15 22:33:52 | |
Autor: Arbiter | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości news:cbtrp95r642n34e63akqrooklmp4v6b9jj4ax.com... JakbyCito... Znam Etki z roboczej praktyki a nie z poniemieckich A no własnie, a silniczek ma zachęcający do przyspieszenia, bo drze przyjemnie i nawet we 2 osoby ztcp pamiętam ze na dwójce przy przyspieszaniu potrafiłą podnieść przednie koło. Ale spalania 3,0 to tam nie było, 3,0 to mi palił ogar 205. Moze i to. To juz bez mala weteran. Ale tez sam fakt, ze malo ktore Jakby w kółko w nich wymieniać tyle części co w etz to przetrwa. Ja bardzo miło wspominam etz, natomiast pod względem silnika to nie jest trwały sprzęt. 20 tyś i juz wymiana tłoka, szlif. Jak to dwusów Wiec jesli sie trafi w dobrym stanie i komus nie przeszkadza, ze nie 10 lat temu też bym nie odradzał. Ale teraz - etki na alegro to ulepy. A jak stan dobry to 5 tys. Za 3 tyś można kupić motocykl z lepszym przyspieszeniem, niezawodny, lepiej wyglądający. Więc po co kupować etkę. Podobnie zresztą simki, ceny mają bajońskie. Ludzie którzy w tamtych latach mieli do czynienia z tymi sprzetami, teraz są dorośli, mają kasę i dzieci i chcą wrócić do wspomnień. Myślę ze stąd się biorą takie ceny simków i etz bo racjonalnie się tego nie da wytłumaczyc |
|
Data: 2014-06-15 10:37:36 | |
Autor: Kuczu | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
W dniu 2014-06-14 22:30, Arbiter pisze:
kup lepiej cos z nowszej generacji np cbr 125 lub cbf 125 koniecznie z glosniczkami i kocykiem !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-06-16 07:34:49 | |
Autor: Magic | |
ETZ 150 porada od mechanika dla laika | |
W dniu 2014-06-15 10:37, Kuczu pisze:
W dniu 2014-06-14 22:30, Arbiter pisze: Kocyka znam, a te GĹoĹniczki to nie wiem - siakieĹ bliĹşniaczki ? -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|