EU bazowala na obronie przez USA ale to sie konczy i komuchy ciekawy jestem co teraz-

Data: 2016-11-12 10:40:47
Autor: maciek zawieja
EU bazowala na obronie przez USA ale to sie konczy i komuchy ciekawy jestem co teraz-
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/cezura-po-wyborze-donalda-trumpa-koniec-powojennego-swiata/nm8xlr

Nazekali   na   USA    ,  Trumpa    nazywali   glupim    i   rasistom-   Muti   Merkel   chyba   sie    posra   po   sam  jej   ryj

EU bazowala na obronie przez USA ale to sie konczy i komuchy ciekawy jestem co teraz-