EU chce zabrać 500+

Data: 2019-06-07 08:13:43
Autor: boukun
EU chce zabrać 500+
Unia negatywnie o polskim wieku emerytalnym. Uwagi również do 500 plus

Świadczenie 500+ wywarło niekorzystny wpływ na aktywność zawodową rodziców, głownie kobiet - ostrzegają unijni urzędnicy. Rząd pozostaje niewzruszony i nie ma zamiaru wycofywać się z programu - donosi "Super Express".

Komisja Europejska opublikowała zalecenia dla Polski. Jedno z nich dotyczy podniesienia wieku emerytalnego, który obecnie wynosi 60 lat dla kobiet i 65 dla mężczyzn. Komisja zwróciła uwagę, że utrzymanie go na tym poziomie niekorzystanie wpłynie na wysokość emerytur pobieranych przez przyszłych świadczeniobiorców i spowoduje znaczące różnice w wysokościach emerytur pobieranych przez kobiety i mężczyzn.

Rząd zapowiada, że podniesienie wieku emerytalnego nie wchodzi w grę.

- Uważamy, że podnoszenie wieku emerytalnego Polakom to nie jest dobra droga, stąd wycofaliśmy się ze złych decyzji, które podjęli nasi poprzednicy i nie zamierzamy nic w tej sprawie zmieniać -powiedział w czwartek w radiowej "Jedynce" wicepremier Jacek Sasin.

Komisja zwróciła również uwagę, że wypłacanie świadczenia w kwocie 500 zł miesięcznie - już wkrótce na każde dziecko w rodzinie - negatywnie wpływa na aktywność zawodową rodziców, głównie kobiet, gdyż zniechęca je do podejmowania pracy.

https://finanse.wp.pl/unia-negatywnie-o-polskim-wieku-emerytalnym-uwagi-rowniez-do-500-plus-6389275053299329a

Klęska urodzaju w Niemczech.
1 godzinę temu

Szparagi gniją w ziemi bo Polacy nie przyjechali. Wyślijcie do zbierania śniadych inżynierów i lekarzy, których około 1 miliona wpuściliście.

zły
1 godzinę temu

Heheh. Kolejna próba zniewolenia Polski przez UE, W każdym zamoznym kraju w UE są wypłacane "dodatki na dzieci" mało tego nasz dodatek jest sporo niższy niż w innych krajach. I co? Tamci mogą wypłacać a my nie? niemcy nie mają taniej siły roboczej na szparagi? niemcy mają caraz gorzej z przyjmowaniem pracowników w swoich zakładach w polsce, bo muszą więcej placić?

Pati333
1 godzinę temu

Chyba nie w smak im ,że Polska gospodarka się dobrze rozwija,że znika bieda i uchodźców brak.
Zamiast stawiać Nas za wzór , chcą to zniszczyć

Kamyk
2 min. temu

Uni czy komu się niepodobna? Tej Niemieckiej krowie Merkel czy jej pieskowi Francuskiej i. Wszędzie jest tak zwane 500+ tylko że u nich to się nazywa inaczej co źle że Polacy mają jakąś pomoc to inne państwa mogą pomagać rodzina ale Polska to już nie ! Bezczelność to wina tego RUDEGO zdrajcy Polskiego to on tak są na Polskę wstyd

Data: 2019-06-07 08:24:02
Autor: z
EU chce zabrać 500+
W dniu 2019-06-07 o 08:13, boukun pisze:

Świadczenie 500+ wywarło niekorzystny wpływ na aktywność zawodową rodziców, głownie kobiet - ostrzegają unijni urzędnicy.

Normalnie trafia mnie.
Statystyki po wprowadzeniu 500+ mówią dokładnie coś innego.

Może nie cytuj tego g...a bo się jeszcze lemingom utrwali

PS. Połowa Europy rozdaje i wspiera tak czy inaczej ale biurwom brukselskim się 500+ nie podoba bo zrobił to PiS.
Jak to leciało? "Bo u nas jest inna kultura i my tego nie zrozumiemy"

Data: 2019-06-07 16:05:52
Autor: boukun
EU chce zabrać 500+
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

No właśnie, niech zalecą to Niemcom z Kindergeld na każde dziecko, od 1-go lipca na pierwsze i drugie po 204 euro...

https://www.kindergeld.org/

boukun

Data: 2019-06-08 16:59:24
Autor: Pisiorowy Escobar
EU chce zabrać 500+
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

No właśnie, niech zalecą to Niemcom z Kindergeld na każde dziecko, od 1-go lipca na pierwsze i drugie po 204 euro...

niemcy mają podwyższony wiek emerytalny i ich stać
choćby z tego powodu, że mają gigantyczne nadwyżki budżetowe

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-08 17:16:38
Autor: z
EU chce zabrać 500+
W dniu 2019-06-08 o 16:59, Pisiorowy Escobar pisze:
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Niemcy mają wyższe pensje z których stać ich na "trzecie filary", mają wyższe PKB i mają większe/wyższe wiele innych rzeczy...
Zwalanie winy że ciągle gonimy Niemcy na wiek emerytalny albo 500+ jest co najmniej DEBILNE.

Data: 2019-06-10 07:14:04
Autor: Pajdak
EU chce zabrać 500+
<boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

No! No! Chwalisz Niemców?

Lordzik! Lordzik! Patrz! Patrz!

To "szwabska dziwka"!

Atakuj! Pluj!

To kolejny "POsraniec" albo "srajdak"! ;-)))

Zwalanie winy że ciągle gonimy Niemcy na wiek emerytalny albo 500+ jest co najmniej DEBILNE.

Idź z tym na Nowogrodzką.

--
Pajdak

Data: 2019-06-10 12:57:14
Autor: z
EU chce zabrać 500+
Data: 2019-06-10 13:07:35
Autor: Zenek Kapelinder
EU chce zabrać 500+
Po co gadasz z debilem pizdziakiem? Jego w pierwszych slowach listu spuszcza sie do szamba. Nie wychodzi mu zakladanie wielu tematow dziennie bo prawie nikt na to nie reaguje to podlacza sie scierwo po inne tematy. Pelna ignorancja debila albo spuszczanie go do szamba przy kazdej okazji.

Data: 2019-06-10 23:50:39
Autor: z
EU chce zabrać 500+
Niestety uległem pierwotnej chęci przywalenia debilowi ;-) wiadomością która i mnie trochę zadziwiła ;-)

Data: 2019-06-10 15:25:02
Autor: Zenek Kapelinder
EU chce zabrać 500+
Cwicz silna wole i nie ulegaj pokusom. Przyda sie jak kiedys bedziesz potrzebowal sie odchudzic. Dasz rade.

Data: 2019-06-11 07:07:36
Autor: Pajdak
EU chce zabrać 500+
debil "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cfed0af$0$17347$65785112news.neostrada.pl...
Niestety uległem pierwotnej chęci przywalenia debilowi ;-) wiadomością która i mnie trochę zadziwiła ;-)

Powiedzcie no towarzyszu zezowaty jak to być może, że PO robiła przekrety na VAT, a służby Ziobry przymknęły kolesia z PiS, a nie z PO? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-11 13:23:42
Autor: z
EU chce zabrać 500+
Data: 2019-06-11 13:39:56
Autor: Pajdak
EU chce zabrać 500+
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/500-pozytywnie-wplynal-na-aktywnosc-zawodowa-polakow,60125.html

https://tinyurl.com/bilionwplecy

"Dług sektora rządowego i samorządowego (general government) wyniósł na
koniec I kw. 2019 r. 1 bilion 54,86 mld zł, co oznacza wzrost o 2 proc. w
porównaniu z końcem 2018 r - podało Ministerstwo Finansów. Państwowy długu
publiczny (PDP, liczony wg polskiej metodologii) wyniósł 1 bilion 5,26 mld
zł, co oznacza wzrost o 2,1 proc. w porównaniu z końcem 2018 r"

Komu "+++"? Komu "+++"?

--
Pajdak

Data: 2019-06-11 08:24:21
Autor: Zenek Kapelinder
EU chce zabrać 500+
Powolaj pizdziak ze dwa nowe byty. Zanim sie kapna jaki z ciebie debil bedziesz mial z kim gadac.

Data: 2019-06-10 16:07:09
Autor: Pajdak
EU chce zabrać 500+

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cfe378d$0$17350$65785112news.neostrada.pl...
https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/500-pozytywnie-wplynal-na-aktywnosc-zawodowa-polakow,60125.html

Odniesiesz się czy będziesz dalej pyskował?

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-tasmowa-to-mowil-mateusz-morawiecki-na-tasmie-od-sowy-i-przyjaciol/247cq75

--
Pajdak

Data: 2019-06-11 14:52:06
Autor: Pisiorowy Escobar
EU chce zabrać 500+
z <z@z.pl> napisał(-a):

https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/500-pozytywnie-wplynal-na-aktywnosc-zawodowa-polakow,60125.html

Odniesiesz się czy będziesz dalej pyskował?

przecież ciapo to z publishera, czyli z junk-portlalu
buhahahaha
fejk

Data: 2019-06-11 17:51:40
Autor: z
EU chce zabrać 500+
https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/1389923,500-a-rynek-pracy.html

https://stat.gov.pl/dla-mediow/komunikaty-prasowe/informacje-rzecznika-prasowego/odniesienie-do-artykulu-500-motywuje-nas-do-pracy-dziennik-gazeta-prawna-02-01-2019-r-,95,1.html

"W uzupełnieniu artykułu Klary Klinger i Grzegorza Osieckiego, opublikowanego w dzisiejszym wydaniu (02.01.2019 r.) ,,Dziennika Gazeta Prawna" uprzejmie wyjaśniamy, że:

wyniki badania modułowego ,,Praca a obowiązki rodzinne" - na które powołują się autorzy artykułu -  wskazują, iż spośród 5 mln 933 tys. osób w wieku 18-64 lata, będących członkami gospodarstw domowych, które obecnie otrzymują lub w przeszłości otrzymywały świadczenie 500+, zdecydowana większość, tj. 95,1% osób (czyli 5 mln 641 tys.) zadeklarowała, że nie podjęła żadnych działań w celu zmiany swojej sytuacji na rynku pracy, będących efektem otrzymywania tego świadczenia. Na podjęcie takich działań wskazało jedynie 291 tys. osób, co stanowiło 4,9% omawianej populacji."

Data: 2019-06-08 18:38:06
Autor: boukun
EU chce zabrać 500+
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z tym podwyższeniem wieku emerytalnego to w praktyce wychodzi państwo gorzej, bo to służy tylko lepszemu uposażeniu biurokratów i urzędników, bo tylko ci dożywają z reguły wieku emerytalnego 65...
A Polskę tym bardziej teraz stać na Kindergeld, bo mamy największy przyrost gospodarczy w Europie :)

boukun

Data: 2019-06-08 16:58:51
Autor: Pisiorowy Escobar
EU chce zabrać 500+
z <z@z.pl> napisał(-a):

Normalnie trafia mnie.
Statystyki po wprowadzeniu 500+ mówią dokładnie coś innego.

chyba w pisiorkowych fejk-mediach
liczba pracujących kobiet spadła

Data: 2019-06-08 17:22:11
Autor: z
EU chce zabrać 500+
Masz nieaktualne dane w dodatku oparte o teoretyczne wypowiedzi "ekspertów"
https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/500-pozytywnie-wplynal-na-aktywnosc-zawodowa-polakow,60125.html

Nie pierwszy to przykład kiedy neoilberalne teorie rozmijają się z rzeczywistością.
Ekonomia i życie społeczeństwa jest bardziej skomplikowana niż poplecznikom Balcerowicza się wydaje.

Data: 2019-06-11 14:53:02
Autor: Pisiorowy Escobar
EU chce zabrać 500+
z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]