EUR/PLN

Data: 2012-05-16 18:44:06
Autor: maruda
EUR/PLN
Czołem.
Pewno ja gupi jezdem, ale pojąć nie mogę jak można tłumaczyć wzrost PLN/EUR kryzysem greckim?
Jeśli bajzel w Grecji uderza w EUR, a my podobno jesteśmy jakąś zieloną wyspą z własną walutą, to PLN w stosunku do EUR powinno zyskiwać.
A skoro jednak traci, to nasza zielona wyspa dzięki działaniom rządu tonie szybciej, niż euroland.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-16 17:01:15
Autor: Konfabulator
EUR/PLN
maruda <maruda@null.com> napisał(a):
[...]

Bo nie rozumiesz, że dla większych inwestorów Polska i Grecja to jedno i to
samo bagno. Różnica taka, że to co umoczyli w Grecji to już realna strata, a
to co zainwestowali w Polsce jeszcze można czę¶ciowo wyprzedać, więc sprzedaj±
co się da i uwierz mi, że oni nie chc± mieć złotówek tylko jak±¶ walutę co¶
wart±, więc wymieniaj± póki co na EUR i USD. A skoro jest wyprzedaż na
giełdzie i powstaje z tego dużo złotówek za które kupuje się USD i EUR to PLN
staje się nic nie warty, a tym samym pozostałe waluty drożej±.

Dzi¶ mieli¶my piękn± interwencję BGK i jutro pewnie dalsze spadki.

Data: 2012-05-16 19:25:05
Autor: Jakub Jewuła
EUR/PLN
Bo nie rozumiesz, że dla większych inwestorów Polska i Grecja to jedno i
to samo bagno.

Inwestor = idiota?

Data: 2012-05-16 17:31:13
Autor: Konfabulator
EUR/PLN
Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> napisał(a):
> Bo nie rozumiesz, że dla większych inwestorów Polska i Grecja to jedno i
> to samo bagno.

Inwestor = idiota?

Powyżej pewnego stanu konta nikt nie pyta o inteligencję ;) A poważnie to
chyba nie my¶lisz, że taki inwestor z kilkoma miliardami dolarów siedzi
osobi¶cie przed kompem i rozważa czy dzi¶ kupi akcje tej czy innej firmy?
Bardziej rozważa, razem z kolegami miliarderami, czy w tym tygodniu będ±
ruchać drobnych graczy w USA, w zachodniej Europie, wschodniej Europie, Afryce
czy Azji. Teraz postanowili wyruchać cał± Europę, a że u nas wystarczy
przekupić kilku tzw. analityków i pu¶cić kilka milionów dolców i już kolejka
jeleni uruchamia stop-lossy to korzystaj± do woli.

Data: 2012-05-16 23:09:50
Autor: zaemka
EUR/PLN
[...]

Ta "zielona wyspa" to tylko według rządu a inwestorzy mają analityków i
na takie brednie nie dają się nabrać.
Jeśli inwestycja nie przynosi dochodów to się wycofują, a u nas większość
normalnych (czytaj nieskorumpowanych) inwestycji przynosi tylko straty.
Natomiast sprawa Grecji tak ma się do wartości PLN jak sprawa strajku
śmieciarzy w Gwatemali.

Data: 2012-05-17 09:53:39
Autor: Zbynek Ltd.
EUR/PLN
zaemka napisał(a) :
Natomiast sprawa Grecji tak ma się do warto¶ci PLN jak sprawa strajku
¶mieciarzy w Gwatemali.

Zwi±zane z Gwatemal±, choć nie za bardzo z tematem, ale kto to wie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=4j_o-F9Mv7Q

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

EUR/PLN