EUR/USD - jaka przyszłość ;)

Data: 2009-03-10 13:08:17
Autor: root
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Witam, nie wiem czy to własciwa, bo nie widzę tu wielu którzy "bawią" się forexem, ale zaryzykuje pytanie i prośbę o opinie co do przyszłości tej pary i dolara w ogólności. Chodzi raczej o kilkumiesięczne prognozy, bo poki co daytrading to raczej nieporozumienie (przynajmniej dla mnie).
Właściwie to "serce" podpowiada mi generalny spadek wartości Euro ale wybicie w górę , które miało miejsce w grudniu  burzy mój spokój. Dawno nie byłem w takiej kropce jak teraz, dlatego wszelkie opinie będą mile widziane

pozdrawiam

Data: 2009-03-10 13:12:59
Autor: Adam Sito
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Eurorubel się sypie na naszych oczach. Moim zdaniem 0.96 do wakacji zobaczymy, a jeśli jakiś kraj (Grecja albo Włochy) oficjalnie bąknie o wyjściu z eurozony, to myslę że nawet 0,7 jest mozliwe. W tym roku.
AS

Data: 2009-03-10 14:39:45
Autor: kigam
EUR/USD - jaka przyszłość ;)

Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

I dokąd wyjdzie z tej eurozony?

Data: 2009-03-10 14:57:38
Autor: Adam Sito
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
I dokąd wyjdzie z tej eurozony?

Wróci do Drahmy/Liry. A myślisz po co Francja i Holandia utrzymują po cichu waluty pochodne od starych walut na niektórych terytoriach zamorskich? Bo dzięki temu nie muszą przestawiać systemu bankowego na nową walutę a jedynie skasują drugą używaną równolegle (EUR - European Union Ruble) a zostawią franka i guldena ;-)

linki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gulden_holenderski

AS

Data: 2009-03-10 07:07:07
Autor: kl1
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
On 10 Mar, 14:57, "Adam Sito" <adams...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Właśnie laickie pytanie, nie da się tak, żeby mieć dwie waluty na raz?
I tak kurs jest powiązany przez jakiś czas, więc może pozostawić taki
status przejściowy "na zawsze". No i przydałyby się zasady
występowania ze strefy Euro przed przystąpieniem do niej:)

Data: 2009-03-10 15:13:00
Autor: Adam Sito
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
[...]

Da się - Francja i Holandia tak mają ;-) Wielka Brytania używa na swoich terytoriach trzech walut (Funta GBP w 7 odmianach, Dolara Amerykańskiego USD na Wyspach Dziewiczych oraz Dolara Nowozelandzkiego NZD na Pitcairnie).

AS

Data: 2009-03-10 15:04:18
Autor: kigam
EUR/USD - jaka przyszłość ;)

> [...]

jedynie
skasują drugą używaną równolegle (EUR - European Union Ruble) a zostawią

To już lepiej jak przewidują koniec świata.

Data: 2009-03-10 15:05:52
Autor: Adam Sito
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Data: 2009-03-10 14:08:45
Autor: DJ
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
[...]

W zasadzie wrozeniem sie nie zajmuje, ale ...
Jeszcze nie ma wyrazniejszego sygnalu, jednak na najblizszy czas (miesiac, moze dwa) obstawialbym wzrost EURUSD. Ja sam poki co jeszcze jestem na S, ale moj system zbliza sie do wygenerowania sygnalu kupna.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-03-10 16:06:31
Autor: NY
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
1.65

NY

Data: 2009-03-10 16:09:09
Autor: Maciej Zywno
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
NY wrote:
1.65
NY
To jeszcze jakbys kolegom SL podpowiedzial..
MaciejZ

Data: 2009-03-10 16:15:35
Autor: root
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
1.65
NY
To jeszcze jakbys kolegom SL podpowiedzial..
MaciejZ

To chyba jest SL :-)

Data: 2009-03-10 18:27:38
Autor: skippy
EUR/USD - jaka przyszłość ;)

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:gp5l7m$g55$1news.onet.pl...
Witam, nie wiem czy to własciwa, bo nie widzę tu wielu którzy "bawią" się forexem,...

Toć na GPW mamy FUSD i FEUR

Data: 2009-03-10 19:01:24
Autor: root
EUR/USD - jaka przyszłość ;)

Toć na GPW mamy FUSD i FEUR
A jusci mamy ale jakos nie widze wielkiego zainteresowania grupy tematyka walut wiec wolalem ostroznie zapytac by nie dostac zjebki na samym wstepie

P.S.
Milo ze sie odzywasz ;)

Data: 2009-03-10 22:52:54
Autor: skippy
EUR/USD - jaka przyszłość ;)

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:gp69tr$jvo$1news.onet.pl...

Toć na GPW mamy FUSD i FEUR
A jusci mamy ale jakos nie widze wielkiego zainteresowania grupy tematyka walut wiec wolalem ostroznie zapytac by nie dostac zjebki na samym wstepie

O, jak żesz sie boisz znowu zjebki.

BTW gdyby to zrobili 24/24...
+ np. es.f

Taaa....

Pozdrawiam

Data: 2009-03-11 09:14:17
Autor: root
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
O, jak żesz sie boisz znowu zjebki.
Przyznasz jednak że jezyk grupy nie zmienił się od miesięcy a nawet lat. Na merytoryczne pytanie rzadko dostaje się merytoryczną odpowiedź. A epitety typu baran, frajer należą do najlżejszych. Dlatego właśnie strach mnie ogarnia.
A wracając do pytania to ty co widzisz w kreskach na tej parze ?

Data: 2009-03-11 09:15:55
Autor: Jan Werbiński
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:gp7rt0$ha8$1news.onet.pl...
O, jak żesz sie boisz znowu zjebki.
Przyznasz jednak że jezyk grupy nie zmienił się od miesięcy a nawet lat. Na merytoryczne pytanie rzadko dostaje się merytoryczną odpowiedź. A epitety

Merytoryczne pytanie o przyszłość kursu?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-11 13:11:53
Autor: root
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Na merytoryczne pytanie rzadko dostaje się merytoryczną odpowiedź. >
Merytoryczne pytanie o przyszłość kursu?
No własnie. I to miałem na mysli ;)

Data: 2009-03-13 20:10:14
Autor: Doradca
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
root pisze:
[...]

EUR/USD trend wzrostowy
GOLD trend wzrostowy
EUR/GBP trend spadkowy, więc długa na GBP/USD
EUR/PLN trend spadkowy, więc krótka na USD/PLN

budowanie pozycji zakończone - dobra okazja ten Kryzys ;)
pozdrawiam
Tomasz

ps. http://www.wrzuta.pl/obraz/wIPguhs1iI/pozycja

Data: 2009-03-16 14:06:32
Autor: Doradca
EUR/USD - jaka przyszłość ;)
Doradca pisze:
EUR/USD trend wzrostowy
GOLD trend wzrostowy
EUR/GBP trend spadkowy, więc długa na GBP/USD
EUR/PLN trend spadkowy, więc krótka na USD/PLN

http://www.wrzuta.pl/obraz/AeAT66pZF7/wio

pozdrawiam
Tomasz

ps. 725zł nadwyżki dostępnego marginu wypłaciłem - teraz żadnych transakcji przez kilka tygodni minimum

EUR/USD - jaka przyszłość ;)