EURO 2012 - CUD DONKA !

Data: 2009-05-13 13:55:57
Autor: Neko
EURO 2012 - CUD DONKA !
No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.

Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

Data: 2009-05-13 11:59:15
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
EURO 2012 - CUD DONKA !
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.

Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

Czy Jakubiak stanie przed lustrem i wydrze ryja na siebie??

***

Michał Szadkowski: Jest pan zaskoczony wyborem UEFA? Wydawało się, że Kraków jest pewniakiem. Miał najlepsze oceny w ostatnim raporcie

Michał Listkiewicz: (..) Żal mi Krakowa, ale też nie rozumiem, dlaczego jego władze mają pretensje do obecnego rządu i PZPN, skoro wybór miast został dokonany przez poprzedni rząd. Związek nie miał nic do powiedzenia.

http://www.sport.pl/pilka/1,80056,6602387,Listkiewicz__Wyboru_miast_dokonal_po
przedni_rzad_i.html

JKB

Data: 2009-05-13 19:16:47
Autor: zbig
EURO 2012 - CUD DONKA !
Jan Krystyna Brzechwa <year1984.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy Jakubiak stanie przed lustrem i wydrze ryja na siebie??
Co za pymitywny babon
6+6????
Ona jest aż tak tępa?

Data: 2009-05-13 14:26:18
Autor: cirrus
EURO 2012 - CUD DONKA !
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gueckc$aaf$1atlantis.news.neostrada.pl...
No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.
Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

A które z wybranych miat powinno zostać na lodzie i dlaczego?

--
stevep

Data: 2009-05-13 14:30:26
Autor: matador
EURO 2012 - CUD DONKA !
cirrus pisze:
[...]

Jesteś kretynem.

matador.

Data: 2009-05-13 17:31:00
Autor: ColgatesBilly
EURO 2012 - CUD DONKA !

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:guebsm$b3p$1news.vectranet.pl...
[...]

Niemniej, ambicje Warszawki, by grac tam na 2ch stadionach nieco chamskie

Kol

Data: 2009-05-13 18:08:49
Autor: Panslavista
EURO 2012 - CUD DONKA !
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> -- > stevep

Niemniej, ambicje Warszawki, by grac tam na 2ch stadionach nieco chamskie

Nic nie napiszę o Pyrach z Pozen.

Data: 2009-05-13 20:44:01
Autor: ColgatesBilly
EURO 2012 - CUD DONKA !

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:guerth$140$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

> -- > stevep

Niemniej, ambicje Warszawki, by grac tam na 2ch stadionach nieco chamskie

Ani ja... o TIROWCE, jak KIBOLE nazywaja Legie
( ktora, samo-sabotowany Lech i tak orznal, i Bog da,
orznie Wisle, o ile jej sie, tak walczacy z Lechem do skurczy
- by zaraz potem przegrac u siebie, LKS i inni nie podloza)

O sedziach wysylanych z PZPR nie wspomne... ze juz

Data: 2009-05-13 19:56:51
Autor: Panslavista
EURO 2012 - CUD DONKA !

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

He..he, kulą w płot, nie jestem kibolem żadnego klubu...

Data: 2009-05-13 21:36:50
Autor: ColgatesBilly
EURO 2012 - CUD DONKA !

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:guf1qa$1d2$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

He..he, kulą w płot, nie jestem kibolem żadnego klubu...

Jakbys byl porzadnym czlowiekiem, kibicowalbys... Polonii  ;)

PS tysz zreszta kolejorze ;)

P-Kol

Data: 2009-05-13 22:25:45
Autor: Panslavista
EURO 2012 - CUD DONKA !

> [...]
>
> He..he, kulą w płot, nie jestem kibolem żadnego klubu...

Jakbys byl porzadnym czlowiekiem, kibicowalbys... Polonii  ;)

Byłem kolejarzem - więc miałem mniej kasy z powodu Polonii, czyli wspierałem
ją.

Data: 2009-05-13 17:30:18
Autor: ColgatesBilly
EURO 2012 - CUD DONKA !

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:gueckc$aaf$1atlantis.news.neostrada.pl...
No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.

Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

A owszem!

Niech sie tezs inne miasta rozwina, a nie tylko ten...
"Przystanek ... Oswiecim"

PS o tym chorzowskim gniocie pierunskim to chyba szkoda gadac, nie?

Ko

Data: 2009-05-13 19:46:40
Autor:
EURO 2012 - CUD DONKA !
On Wed, 13 May 2009 13:55:57 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.

 moga to zawdzieczac jaroslawowi kaczynskeimu ;o))

Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

 a coz tusku ma z tym wspolnego ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-13 20:36:10
Autor: jedrus
EURO 2012 - CUD DONKA !
Neko pisze:
No i Chorzow oraz Krakow zostaly na lodzie.

Brawo Panie Tusk! :)))))))))))))

A co do tego ma Donaldu Tusku..?? Ubiegajac sie o E2012 wystawilismy wlasnie te cztery miasta a moze tylko cztery wiec o co te zale do Tuska?

--
jedrus

Bedzie Plac Niepodleglosci?:  http://placniepodleglosci.pl/
Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na http://www.mokotow.btx.pl

Data: 2009-05-14 12:01:56
Autor: konserwator
EURO 2012 - CUD DONKA !

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "jedrus" <jedrus@wytnij.btx.pl> napisał w wiadomości news:guf4hh$ddu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Neko pisze:
[...]

wystawilismy 4 + 2 rezerwowe. UKR ma jednego pewniaka wiec logiczne, ze rezerwowe powinny przejac mecze ukrainskie

rym

EURO 2012 - CUD DONKA !