EURO 2012-UEFA się budzi...

Data: 2009-03-04 08:21:55
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
EURO 2012-UEFA się budzi...
"Jak dowiedział się Sport.pl UEFA zaż±dała od PZPN wyja¶nień w sprawie afery korupcyjnej. Sprawa jest mocno tajemnicza, ale wiadomo, że władze zwi±zku s± spanikowane. Grozi nam nawet odebranie Euro!"
http://www.sport.pl/pilka/1,80056,6341778,Zabiora_nam_Euro_za_korupcje__.html

Gdzie oni byli do tej pory?
Czyżby dowiedzieli się, że kto¶ wysoko postawiony
jest też umoczony i teraz się do tego ustosunkowali?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-03-04 09:19:36
Autor: tees
EURO 2012-UEFA się budzi...

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.pl> napisał w wiadomo¶ci news:golab1

Gdzie oni byli do tej pory?
Czyżby dowiedzieli się, że kto¶ wysoko postawiony
jest też umoczony i teraz się do tego ustosunkowali?

Jak dla mnie - pierwsze co mi przyszło do głowy - to że za cał± afer± stoi pewna osoba, która ma dobre kontakty w UEFA, a która została przez nowe władze PZPN odsunięta na totalnie boczny tor :) Taka tam mała spiskowa teoria ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-03-04 11:18:16
Autor: fiqs
EURO 2012-UEFA się budzi...
[...]

Dokladnie tak samo pomyslalem. Ktos rozczarowany faktem ze nie zalapal sie na cieply stoleczek, lub ze zmiany nie ida tak jak on by chcial szepnal slowko do kogos waznego w UEFA a dalej sie juz potoczylo samo:)

pozd
fiqs

Data: 2009-03-04 04:33:24
Autor: BearBag
EURO 2012-UEFA się budzi...

Dokladnie tak samo pomyslalem. Ktos rozczarowany faktem ze nie zalapal sie
na cieply stoleczek, lub ze zmiany nie ida tak jak on by chcial szepnal
slowko do kogos waznego w UEFA a dalej sie juz potoczylo samo:)

a mi to wyglada na goracy temacik dla gazety, bez wiekszego pokrycia w
faktach.
Wyglada to jak typowy artykul z PS dlatego sie zdziwilem ze GW o tym
pisze.

Data: 2009-03-04 18:12:09
Autor: Wojtek Sobociński
EURO 2012-UEFA się budzi...

[...]

Pikanterii dodaje fakt, że to wła¶nie listek napisał szybko do¶ć ogólnikow± odpowiedĽ dla UEFA, która została olana i ponowiono ż±danie wydania dokumentów.

Wojtek

Data: 2009-03-04 13:58:03
Autor: Marcin Kasperski
EURO 2012-UEFA siÄ™ budzi...
"Jak dowiedział się Sport.pl UEFA zażądała od PZPN wyjaśnień w sprawie
afery korupcyjnej. Sprawa jest mocno tajemnicza, ale wiadomo, ĹĽe
władze związku są spanikowane. Grozi nam nawet odebranie Euro!"
http://www.sport.pl/pilka/1,80056,6341778,Zabiora_nam_Euro_za_korupcje__.html

Szlag mnie trafia czasem gdy patrzÄ™ na dziennikarzy.

Rzeczową informacją jest, że UEFA zaczęła myśleć czy by nie ciachnąć
polskich sędziów od międzynarodowego korytka. W świetle
nie-tak-dawnego ciapnięcia Gilewskiego (+ problemów paru innych
międzynarodowych) dość logiczna reakcja.

A dziennikarz coś chrzani o Euro. Byle kliknęli, byle kliknęli...

EURO 2012-UEFA się budzi...