EURO - boję się

Data: 2012-06-03 22:58:55
Autor: Budzik
EURO - boję się
Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej jakościowej sieczce w TVP?

Dobrze, że jest EUROSPORT/2...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2012-06-04 00:07:24
Autor: Waldek Godel
EURO - boję się
Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej jakościowej sieczce w TVP?

Myślę, że możesz nawet mieć pewność, że w TVP 1 a nawet w TVP 2 będzie
576i. Bezapelacyjnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-06-04 10:58:54
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

pytanie, czy w tym przypadku wazne jest to 576 czy raczej jakośc sygnału, bo mam wrażenie, że 576 może być w dużo lepszej jakości niż to, co pokazano w tym meczu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2012-06-04 07:56:13
Autor: adresss
EURO - boję się
On Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej jakościowej sieczce w TVP?

mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
wlaczyc 1080 (upscalera).

--
ThinkXtra

Data: 2012-06-04 08:19:29
Autor: Big Jack
EURO - boję się
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
wlaczyc 1080 (upscalera).

Będzie prawie na pewno lepiej. Gdzieś mi się o uszy obiło, że transmisje organizuje ktoś namaszczony przez UEFA, niekoniecznie TVP. Chyba że może źle zrozumiałem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-04 09:01:29
Autor: pawell32
EURO - boję się
W dniu 2012-06-04 07:56, adresss@poczta.pl pisze:

[...]

oj, jaki mecz taka jakość

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-04 10:58:53
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail pawell@net-sat.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

oby. --
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2012-06-04 09:16:24
Autor: Cavallino
EURO - boję się

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:04062012.29B3386B@budzik61.poznan.pl...
Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Ale na jakim kanale?
HD?
Czy zwykły z muxa-3?

Data: 2012-06-04 11:16:50
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Ale na jakim kanale?
HD?
Czy zwykły z muxa-3?

podejrzewam, że zwykły (znak TVP bez znaczka HD)
Coś się pozmieniało i potrzeba ponownie wyszukać kanały? Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
Ale jedynka chyba nie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2012-06-04 17:11:54
Autor: Krzysztof Cholewa
EURO - boję się
W dniu 04.06.2012 13:16, Budzik pisze:
[...]

Nie, szukać nie trzeba ponownie.
TVP1 HD jest w mux1, a TVP 2 HD w mux3.

--
Krzysztof Cholewa

Data: 2012-06-04 16:56:33
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail kcholewa@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hmm, to znaczy, ze ja musze jakos w ustawieniach wybrać, ktory to mux? Mux czyli nadajnik?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2012-06-04 19:42:32
Autor: Cavallino
EURO - boję się

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:04062012.385C07E6@budzik61.poznan.pl...
[...]

NIe, ale zaktualizować listę programów musisz.
Niektórych już nie ma, inne są gdzie indziej, pojawiły się nowe.

Mux
czyli nadajnik?

Nie, mux czyli multiplex.
Wszystkie 3 obecne w Poznaniu muxy idą z tego samego nadajnika.
Poczytaj trochę o czym mowa.

Data: 2012-06-07 19:22:31
Autor: Bartłomiej Zieliński
EURO - boję się
Użytkownik Budzik napisał:
hmm, to znaczy, ze ja musze jakos w ustawieniach wybrać, ktory to mux? Mux
czyli nadajnik?

Z jednego nadajnika może być kilka MUX-ów.
Nie wiem skąd jesteś, ale zajrzyj tu:
http://radiopolska.pl/wykaz/polskadv.php
Masz czarno na białym (no, granatowo na niebieskim) na jakim kanale i częstotliwości i skąd nadaje jaki MUX.

Data: 2012-06-04 19:40:47
Autor: Cavallino
EURO - boję się

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:04062012.566CADED@budzik61.poznan.pl...
[...]

Oczywiście, od 1 czerwca mux-1 jest nadawany oficjalnie, co przy okazji zamieszało w składach obu muxów (1 i 3).

Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
Ale jedynka chyba nie.

Też, tylko na mux-1.

Data: 2012-06-07 19:20:17
Autor: Bartłomiej Zieliński
EURO - boję się
Użytkownik Budzik napisał:
Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
Ale jedynka chyba nie.

Co może świadczyć, że odbierają MUX-3. Przy zasięgu tego MUX-a nic tylko się cieszyć ;-)

Data: 2012-06-09 04:02:59
Autor: Jingiel
EURO - boję się
W dniu 2012-06-04 00:58, Budzik pisze:
[...]

Dobrze, Ĺźe jest EUROSPORT/2...

Oglądnąłeś mecz wczoraj? Przestałeś się już bać?????

--
Jingiel

Data: 2012-06-10 21:34:13
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail xxxx@xxx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
ano
obrazu tak.
Pozostaje jeszcze komentarz.... taki fachowy... Darek na prezydĘta... ach, jaki człowiek jest rozpieszczony...

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

EURO - boję się