EURO - boję się

Data: 2012-06-04 00:07:24
Autor: Waldek Godel
EURO - boję się
Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej jakościowej sieczce w TVP?

Myślę, że możesz nawet mieć pewność, że w TVP 1 a nawet w TVP 2 będzie
576i. Bezapelacyjnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-06-04 10:58:54
Autor: Budzik
EURO - boję się
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

pytanie, czy w tym przypadku wazne jest to 576 czy raczej jakośc sygnału, bo mam wrażenie, że 576 może być w dużo lepszej jakości niż to, co pokazano w tym meczu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

EURO - boję się