EURO - boję się

Data: 2012-06-04 07:56:13
Autor: adresss
EURO - boję się
On Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ogladałem fragment meczu Polska Andora
Sygnał z powietrza (DVB-T)
TVP1 w opcjach pokazywało 576i

Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej jakościowej sieczce w TVP?

mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
wlaczyc 1080 (upscalera).

--
ThinkXtra

Data: 2012-06-04 08:19:29
Autor: Big Jack
EURO - boję się
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
wlaczyc 1080 (upscalera).

Będzie prawie na pewno lepiej. Gdzieś mi się o uszy obiło, że transmisje organizuje ktoś namaszczony przez UEFA, niekoniecznie TVP. Chyba że może źle zrozumiałem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-04 09:01:29

[...]

[...]