EUROBANK jak zwykle kradnie

Data: 2011-04-11 19:16:40
Autor: Marcin Wasilewski
EUROBANK jak zwykle kradnie
Jak wiadomo bank ten zmienił toip w dniu 26.03.2011, o czym raczył powiadomić klientów w dniu 25.03.2011 r. W nowej toip zmieniła się m.in. kwota wpływów na konto zwalniająca z odpłatności za nie (z 800 zł, na 1000 zł miesięcznie). Jednakże w e-mailu informującym o zmianach było zapewnienie, iż:

[cytat]

Najistotniejsze z nich to:
zmiana wysokości opłaty za prowadzenie konta - nowa opłata wynosi 7 zł, miesięcznie (opłata pobrana w kwietniu będzie uwzględniała  warunki jej naliczania zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji sprzed zmian).

[/cytat]

W dniu dzisiejszym wpłaciłem na konto 1000 zł (celem spełnienia wymogu zapewniającego bezpłatne prowadzenie wg nowej toip) i co się okazało? Otóż okazało się, że z konta zniknęło 7 zł za prowadzenie konta (pomimo, że w m-cu marcu wpłynęło na konto 800 zł zgodnie ze starą toip zwalniające z opłaty za konto).

Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją zamknę rachunki.

Data: 2011-04-11 19:24:47
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:16:40 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją zamknę rachunki.

Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych gdy
do mnie dzwonią :).

--
Kojer

Data: 2011-04-11 19:26:16
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:19v1zsa74843o$.dlgkojer.kojer...

Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
gdy do mnie dzwonią :).

Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

Data: 2011-04-11 19:29:49
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

[...]

"Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

--
Kojer

Data: 2011-04-11 20:58:17
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:pdazmlyqvfex$.dlgkojer.kojer...

[...]

No tu też, raz że lepiej sobie skopiować tekst reklamacji przed puszczeniem, gdyż na 99% sesja wygasła w trakcie jej pisania. To jeszcze jakieś idiotyczne ograniczenie do 1500 znaków klientom zafundowali.

Data: 2011-04-12 23:02:11
Autor: ls
On 11 Kwi, 19:16, "Marcin Wasilewski"  wrote:

[...]

Dzieki za info - sprawdzilem, mnie tez podebrali :|
Ja reklamuje (nie pierwszy raz) poczta wewnetrzna.

--
pozdr.
ls

Data: 2011-04-15 07:54:26
Autor: Mentos
EUROBANK jak zwykle kradnie
A dzisiaj tradycyjnie wewnętrzne przelewy nie działają online.
Jak można mieć w miarę dobrą ofertę, a taki skopany system.

--
Pozdrawiam:
Mentos

Data: 2011-04-15 14:18:17
Autor: Kamil
Dnia Fri, 15 Apr 2011 07:54:26 +0200, Mentos napisał(a):

Jak można mieć w miarę dobrą ofertę, a taki skopany system.

No właśnie sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie :)

Data: 2011-04-16 00:13:55
Autor: eisenberg
On 13 Kwi, 08:02, ls <l...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zamknę rachunki.

Dzieki za info - sprawdzilem, mnie tez podebrali :|
Ja reklamuje (nie pierwszy raz) poczta wewnetrzna.

Zwrócili te 7 zł, do tego dołożyli mi jeszcze 30 gr z tytułu
"zyskujesz-kupujesz" czy jakoś tak. Nawet nie wiem co zacz :D

Data: 2011-04-25 09:11:01
Autor:
EUROBANK jak zwykle kradnie
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał(a):
Zwr=F3cili te 7 z=B3, do tego do=B3o=BFyli mi jeszcze 30 gr z tytu=B3u
"zyskujesz-kupujesz" czy jako=B6 tak. Nawet nie wiem co zacz :D

Dodam, że za VE do konta też skorygowali opłatę pobraną 31.03.
31.03 pobrali 1,95 zł., oddali 1 zł. (księgowanie w kwietniu z datą 31.03)

Data: 2011-04-25 15:41:35
Autor: glaukonWYTNIJTO
EUROBANK jak zwykle kradnie

Dodam, że za VE do konta też skorygowali opłatę pobraną 31.03.
31.03 pobrali 1,95 zł., oddali 1 zł. (księgowanie w kwietniu z datą 31.03)

Ja 30 marca zastrzegłem kartę, opłaty nie pobrali żadnej, mimo to dostałem
złotówkę zwrotu. Pewnie za parę dni mi zabiorą ;)

--

EUROBANK jak zwykle kradnie