Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   EUROBANK jak zwykle kradnie

EUROBANK jak zwykle kradnie

Data: 2011-04-11 19:24:47
Autor: Robert Kois
EUROBANK jak zwykle kradnie
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:16:40 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją zamknę rachunki.

Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych gdy
do mnie dzwonią :).

--
Kojer

Data: 2011-04-11 19:26:16
Autor: Marcin Wasilewski
EUROBANK jak zwykle kradnie
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:19v1zsa74843o$.dlgkojer.kojer...

Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
gdy do mnie dzwonią :).

Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

Data: 2011-04-11 19:29:49
Autor: Robert Kois
EUROBANK jak zwykle kradnie
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
gdy do mnie dzwonią :).
Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

"Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

--
Kojer

Data: 2011-04-11 20:58:17
Autor: Marcin Wasilewski
EUROBANK jak zwykle kradnie
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:pdazmlyqvfex$.dlgkojer.kojer...

"Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

No tu też, raz że lepiej sobie skopiować tekst reklamacji przed puszczeniem, gdyż na 99% sesja wygasła w trakcie jej pisania. To jeszcze jakieś idiotyczne ograniczenie do 1500 znaków klientom zafundowali.

EUROBANK jak zwykle kradnie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona