Data: 2011-04-11 19:24:47 | |
Autor: Robert Kois | |
EUROBANK jak zwykle kradnie | |
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:16:40 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją zamknę rachunki. Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną. Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych gdy do mnie dzwonią :). -- Kojer |
|
Data: 2011-04-11 19:26:16 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
EUROBANK jak zwykle kradnie | |
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:19v1zsa74843o$.dlgkojer.kojer...
Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną. Po to aby pozamykać konta w tym para czymś? |
|
Data: 2011-04-11 19:29:49 | |
Autor: Robert Kois | |
EUROBANK jak zwykle kradnie | |
Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.Po to aby pozamykać konta w tym para czymś? "Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon. -- Kojer |
|
Data: 2011-04-11 20:58:17 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
EUROBANK jak zwykle kradnie | |
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:pdazmlyqvfex$.dlgkojer.kojer...
"Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś No tu też, raz że lepiej sobie skopiować tekst reklamacji przed puszczeniem, gdyż na 99% sesja wygasła w trakcie jej pisania. To jeszcze jakieś idiotyczne ograniczenie do 1500 znaków klientom zafundowali. |
|