Data: 2009-05-01 12:34:01 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
EUROBANK on-line zaliczył pad? | |
Dzisiaj od 11-tej nie mogę się zalogować do eurobanku. Na przemian albo mam błąd 500, albo komunikat o aktualizacji, a najczęściej po wpisaniu w pojawiający się ekran logowania loginu, hasła i kodu z tokena, system oczekuje dobre 2 minuty, po czym wywala komunikat o błędnym haśle. Macie to samo, czy tylko mnie dopadły te objawy? Już kilka haseł z tokena zużyłem... ciekawe czy się nie rozsynchronizuje.
|
|
Data: 2009-05-01 11:22:15 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
EUROBANK on-line zaliczył pad? | |
Marcin Wasilewski <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał(a):
Dzisiaj od 11-tej nie mogę się zalogować do eurobanku. Na przemian albo mam błąd 500, albo komunikat o aktualizacji, a najczęściej po wpisaniu w pojawiający się ekran logowania loginu, hasła i kodu z tokena, system oczekuje dobre 2 minuty, po czym wywala komunikat o błędnym haśle. Macie to samo, czy tylko mnie dopadły te objawy? Już kilka haseł z tokena zużyłem... ciekawe czy się nie rozsynchronizuje. Mam podobne problemy. Najwidocznie EB leży i kwiczy. ;) -- |
|