EUROBANK - przelew z datą przyszłą

Data: 2009-10-06 11:30:52
Autor: kz0
EUROBANK - przelew z datą przyszłą
Jak zrobić w EB przelew z datą przyszłą? Coś mi się widzi, że nie można,
chyba, że się mylę. pozdrawiam. kz0

Data: 2009-10-06 13:42:16
Autor: Robert Wicik
Użytkownik " kz0" <kz0@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haf9pc$qk1$1inews.gazeta.pl...
Jak zrobić w EB przelew z datą przyszłą? Coś mi się widzi, że nie można,
chyba, że się mylę.

Zakładka: zlecenia.

Data: 2009-10-06 12:09:58
Autor: kz0
Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik " kz0" <kz0@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haf9pc$qk1$1inews.gazeta.pl...
> Jak zrobić w EB przelew z datą przyszłą? Coś mi się widzi, że nie można,
> chyba, że się mylę.

Zakładka: zlecenia.
Dziękuję za tą odpowiedź. Drugie dodatkowe pytanie: Jak z datą przyszłą przelać kasę z RO (np16) na KO z
którego wyjdzie przelew do zewnętrznego odbiorcy?

pozdrawiam kz0

Data: 2009-10-06 05:32:07
Autor: luc
On 6 Paź, 14:09, " kz0" <kz0.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Robert Wicik <rwi...@nsp.poczta.onet.pl> napisał(a):

Dziękuję za tą odpowiedź.
Drugie dodatkowe pytanie: Jak z datą przyszłą przelać kasę z RO (np16) na KO z
którego wyjdzie przelew do zewnętrznego odbiorcy?

Też przez zlecenie przyszłe - wprowadź pełny numer konta online (KO),
a najlepiej (na przyszłość) zrób sobie zaufanego odbiorcę z numerem
tego konta.
Tylko nie wiem, czy przelewy RO => KO => RACHUNEK.ZEWN wypalą, jeśli
będziesz chciał to zrobić w tym samym dniu. Wszystko zależy od
kolejności wykonywania tych przelewów przez Eurobank. Trzeba zrobić
test i się przekonać :-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-10-06 05:59:44
Autor: Josh01
[...]

moje doświadczenia wskazują, że to się nie uda w tym samym dniu.
Wygląda to tak, że każde zlecenie jest traktowane rozdzielnie dla
każdego rachunku, z którego ma "wyjść". Czyli RO=>KO=>rach. zew.. (ze
zleceniami w tej samej dacie) ma prawo się nie udać, bo osobno
zostanie potraktowane zlecenie RO=>KO, a osobno KO=>rach. zew. Jak
przed godz. 23 dnia poprzedniego nie będzie na KO wystarczających
środków, to zlecenie na rach. zew. "nie wyjdzie" z EB już przez cały
dzień, a bank o tym poinformuje dopiero za następne 24 godziny.

Data: 2009-10-06 16:27:47
Autor: Krzysztof

"Josh01" <josh.web.01@gmail.com> wrote in message news:549afd1d-ba69-4e18-b1e8-4ba07d36f6a7g6g2000vbr.googlegroups.com...

[...]

Obejsciem na to jest zakladanie lokat np. tygodniowych. z ROR. Lokaty system zamyka najwczesniej, a potem dokonywane sa przelewy. Takze jak komus zalezy na wyjsciu kasy 1-sesja a nie chce trzymac calej sumy na ROR wczesniej to moze ustalac sobie pod zlecenia odpowiednio zapadajace lokaty.

Data: 2009-10-06 18:47:36
Autor: witrak()
On 2009-10-06 14:59, Josh01 wrote:
[...]

Do wczoraj moje doświadczenia (ok 40-50 par przelewów w ciągu 8 miesięcy) potwierdzały, że się da - ani jednej wpadki. Niestety w sobotę pierwszy raz nie wypaliło.

Sprawa jest o tyle dziwna, że dostałem kiedyś oficjalną wykładnię, z której wynikało, że kolejność (dla zleceń składanych z datą przyszłą) jest taka: rozwiązywanie lokat, przelewy wewnętrzne, przelewy zewnętrzne. Na razie poprosiłem o wyjaśnienie, dlaczego nie poszło jak trzeba i to podwójnie, bo wedle innej wykładni, jeśli przelew nie poszedł rano z braku środków, to powinien "pójść" wieczorem (tzn. kasa powinna być zdjęta podczas zamknięcia dnia i wyjść pierwszą sesją dnia następnego).

Jedyną różnicą było to, że przelew był skutkiem zlecenia powtarzalnego.

Zobaczymy, co odpiszą.

witrak()

Data: 2009-10-07 10:06:17
Autor: blad
EUROBANK - przelew z datą przyszłą
Użytkownik "witrak()"
(...)
[...]

to, że to była sobota to chyba też istotne, ponieważ w sobotę zlecenie
przelewu na zewnątrz nie ma sensu - równie dobrze można je wykonać
w poniedzialek rano, z korzyscia dla klienta.

A jak to jest bank, ktory zlecenia weekendowe wykonuje przed datą
(w piątek) to jasne że ni wypaliło
*** blad ***

Data: 2009-10-07 10:27:16
Autor: Robert Kois
EUROBANK - przelew z datą przyszłą
Dnia Wed, 7 Oct 2009 10:06:17 +0200, blad napisał(a):

(...)
[...]

Moje doświadczenia są inne, najpierw próbują wykonać zewnętrzne a dopiero
potem robią wewnętrzne, 2 razy próbowałem i tak wychodziło. Czy próbuja
później następnymi sesjami już nie sprawdzałem, wolałem wykonać płatność
ręcznie.

A jak to jest bank, ktory zlecenia weekendowe wykonuje przed datą
(w piątek) to jasne że ni wypaliło

Tak, jeżeli zlecenie wypada w dzień wolny to wykonywane jest w ostatni
dzień roboczy przed datą zlecenia.

--
Kojer

Data: 2009-10-06 14:52:15
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 6 Oct 2009 05:32:07 -0700 (PDT), luc napisał(a):

[...]

Nie wypalą, przynajmniej nie pierwszą sesją. Czy wyjdzie kolejną nie dam
głowy.

--
Kojer

Data: 2009-10-06 21:57:48
Autor: Tomek
EUROBANK - przelew z datą przyszłą
Robert Wicik pisze:
ZakÂładka: zlecenia.
to ja jeszcze poproszę przelew do ZUS / US z datą przyszłą :-)

Data: 2009-10-06 13:48:31
Autor: Gosc
EUROBANK - przelew z datą przyszłą
O ile pamiętam robisz zlecenie jednorazowe z datą przyszłą, ale to działa chyba tylko przed 23:00