EURPLN

Data: 2010-03-16 23:09:35
Autor: skippy
EURPLN
Swoją drogą to wg mnie zadziała coś z tego asortymentu.
A jakie bajki zostaną dorobione, to naprawde mało istotne.
Czy że sprzedali działkę od syndyka, czy że Rostowski zatrząsł forexem, wszystko możliwe proszę państwa.

http://www.bankfotek.pl/view/572233

Data: 2010-03-16 23:40:10
Autor: Charlie delta
EURPLN
On 16 Mar, 23:09, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
[...]

za punkt wyjścia weź szczyt z 05 lutego

dalej myśl sam

w końcu wyszedłeś z łóżka i nie musisz już używać chuja

buhahahahahaha

Data: 2010-03-17 19:20:03
Autor: Zbyszek
EURPLN
3.20 ?

DJ, na dolarku moze byc jeszcze ciekawiej, jesli eurusd dalej w gore  popędzi
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-03-17 21:26:05
Autor: Delfino Delphis
EURPLN
Zbyszek wrote:

DJ, na dolarku moze byc jeszcze ciekawiej, jesli eurusd dalej w gore
popędzi

No ja EURUSD ostatnio się przyglądam, bo wygląda to na klasyczne wybicie z
kanału, była korekta i teraz znowu w górę. Bardzo bym chciał w to pograć,
bo spread niski, ale do tej pory nie było okazji. I chyba się zdecyduję.

Data: 2010-03-17 13:55:24
Autor: macieks
EURPLN
On 17 Mar, 21:26, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
Zbyszek wrote:
> DJ, na dolarku moze byc jeszcze ciekawiej, jesli eurusd dalej w gore
> pop dzi

No ja EURUSD ostatnio si przygl dam, bo wygl da to na klasyczne wybicie z
kana u, by a korekta i teraz znowu w g r . Bardzo bym chcia w to pogra ,
bo spread niski, ale do tej pory nie by o okazji. I chyba si zdecyduj .

Już tak prawie, prawie wybicie. Nie ma na close.
Przez ostatnie kilka dni grałem na tych liniach L i S zamiennie.
Było dobrze, teraz out i wait :)

http://i39.tinypic.com/f0royb.jpg

Data: 2010-03-17 22:37:27
Autor: Delfino Delphis
EURPLN
macieks wrote:

Już tak prawie, prawie wybicie. Nie ma na close.
Przez ostatnie kilka dni grałem na tych liniach L i S zamiennie.
Było dobrze, teraz out i wait :)

http://i39.tinypic.com/f0royb.jpg

Hmm, a ja mam linię poprowadzoną bliżej czubka tej czarnej świecy maksimum
ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

Data: 2010-03-17 15:16:23
Autor: macieks
EURPLN
On 17 Mar, 22:37, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
macieks wrote:
> [...]

ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

A kto powiedział, że u mnie to dobrze widać :)
Może jest już po wybiciu i przetestowaniu wybicia.
Jak korzystam ze stooq.pl. Przybliżając i oddalając widzę jak ta linia
się trochę przesuwa. Jeden maluje na open/close, drugi ze szpulkami.
Zawsze się zastanawiałem czy daily close dla EURUSD to 23:59:59, czy
może 22:00, bo USA?
A może lepszy wykres liniowy niż świeczka?
Ja tego nie wiem, ale do pociągu który już ruszył zawsze można się
dołączyć.

A co do możliwości tej pary, wystarczy spojrzeć na wykres w skali
tygodniowej.
Najlepszy jest okres 12.2008 - 02.2009. Przestroga odnośnie nie
używania SL i nadużywania według mnie, zabójczych lewarów.
http://i39.tinypic.com/34o9hcn.jpg

Data: 2010-03-19 05:43:57
Autor: macieks
EURPLN
wrote:
macieks wrote:
> [...]

ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

Coś się zaczyna kreować

Data: 2010-03-20 02:41:16
Autor: Delfino Delphis
EURPLN
macieks wrote:

Coś się zaczyna kreować

Wygląda na to, że wybicia brak...

Data: 2010-03-20 13:14:57
Autor: Zbyszek
EURPLN
Dnia 20-03-2010 o 02:41:16 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

macieks wrote:

Coś się zaczyna kreować

Wygląda na to, że wybicia brak...

szczerze mówiąc jestem zawiedziony i zastanawiam sie WTF.
Jesli to nie wiedzmy to obawiam sie analogii ze styczniem.
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-03-17 08:42:46
Autor: DJ \(Dominik\)
EURPLN
Na mój nos za rok:
EUR ~3.0pln
WIG ~63k
WIG20 ~3800

DJ

Data: 2010-03-17 01:50:53
Autor: Charlie delta
EURPLN
On 17 Mar, 08:42, "DJ \(Dominik\)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl>
wrote:
Na mój nos za rok:
EUR ~3.0pln
WIG ~63k
WIG20 ~3800

DJ

powtarzam panienka

wylazłeś z łóżka używaj mózg zamiast chuja

buhahahaha

EURPLN