EURPLN

Data: 2012-01-04 09:27:20
Autor: Charlie delta
EURPLN
daily

MACD pada sygnał kupna, don Vincent zielona karta może mieć problem
buhahahaha

Data: 2012-01-04 19:43:55
Autor: Endriu
EURPLN
MACD pada sygnał kupna, don Vincent zielona karta może mieć problem

Charlie dziadu nie graj z żółtkami przeciwko złotówce....

Nomura gra przeciwko złotemu
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nomura-gra-przeciwko-zlotemu-2465095.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-04 10:52:13
Autor: Charlie delta
EURPLN
On 4 Sty, 19:43, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> MACD pada sygna kupna, don Vincent zielona karta mo e mie problem

Charlie dziadu nie graj z tkami przeciwko z ot wce....

Nomura gra przeciwko z otemuhttp://www.bankier.pl/wiadomosc/Nomura-gra-przeciwko-zlotemu-2465095....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

ale jesteś tepy panienka. a co jest walutą bazową dla pary EURPLN ?,
zatem potencjalny sygnał buy dotyczy  EUR, sell PLN, naucz się języka
finansów

robiłem dzisiaj ze swoim dealerem transakcję, w tle słyszałem niezły
rozgardiasz w dealingu londyńskiego banku, buhahahaaaaaaaaaaaaaa

chuj z vincentem

Data: 2012-01-05 17:30:37
Autor: kigam
EURPLN
Dnia 04-01-2012 o 19:52:13 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

> [...]

robiłem dzisiaj ze swoim dealerem transakcję, w tle słyszałem niezły
rozgardiasz w dealingu londyńskiego banku, buhahahaaaaaaaaaaaaaa

Fajnie fajnie a dealer ma ksywkę biały snieg, szkoda że nie powiedział ci  że na weekly jest sell na macd. Robi cię w bambuko ciulu.

Data: 2012-01-05 09:05:45
Autor: Charlie delta
EURPLN
On 5 Sty, 17:30, kigam <pilot.zol...@gmail.com> wrote:
Dnia 04-01-2012 o 19:52:13 Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
napisał(a):

> [...]

Fajnie fajnie a dealer ma ksywkę biały snieg, szkoda że nie powiedział ci
że na weekly jest sell na macd. Robi cię w bambuko ciulu.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

po czym ciul poznaje ciula i dlaczego twoje panienka lustro mówi do
ciebie ty ciulu buhahahahaha

ps. zapomniałeś dodać że week RSI neguje na razie sell na MACD, kurs
musiałby zdecydowanie spaść poniżej 4.40000 i utrzymać sie poniżej tej
ceny
buhahahahaaa

Data: 2012-01-05 19:38:55
Autor: kigam
EURPLN

napisał(a):

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

po czym ciul poznaje ciula i dlaczego twoje panienka lustro mówi do

Gdzie można kupić lustro które mówi, jestem zainteresowany.

ps. zapomniałeś dodać że week RSI neguje na razie sell na MACD, kurs
musiałby zdecydowanie spaść poniżej 4.40000 i utrzymać sie poniżej tej
ceny
buhahahahaaa

RSI neguje MACD, hmmm ciekawa nowomowa. Do tej pory nie wiedziałem, że  jeden wskaźnik może negować inny. Taka bitwa wskaźników tak?
Ale dla ścisłości chodzi ci idioto o tę kilkutygodniową dywergencję  prospadkową na RSI.

Data: 2012-01-05 19:45:10
Autor: Endriu
EURPLN
[...]

W systemie charliego widzę ważną rolę pełnią również SMA 15 ....

<https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/3641d2e2d22a6982?hl=pl#>

"[...] daily, silne wsparcie na sma15 [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-10 10:14:33
Autor: Endriu
EURPLN
Charlie dziadu nie graj z żółtkami przeciwko złotówce....

Nomura gra przeciwko złotemu
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nomura-gra-przeciwko-zlotemu-2465095.html

Rybiński się podłączył.....

Wyprzedaż akcji Unicredit
http://rybinski.nowyekran.pl/post/47378,wyprzedaz-akcji-unicredit

"[...] Dla porządku podaję, że nie mam akcji Unicredit ani żadnych instrumentów pochodnych powiązanych z ceną tych akcji. Mam krótką pozycję na futures na PeKaO S.A., spółce córce Unicredit i krótką pozycję na kontraktach na WIG20. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-17 09:29:06
Autor: Charlie delta
EURPLN
co jest grane ?

za chwilę zaczniemy budować prawe ramię buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b44bf9eb08ac8ef4.html

Data: 2012-01-31 18:44:17
Autor: Endriu
EURPLN
za chwilę zaczniemy budować prawe ramię buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b44bf9eb08ac8ef4.html

A gdzie tu linia szyi ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/