EURUSD

Data: 2009-11-25 05:16:17
Autor: macieks
EURUSD
EURUSD po wybiciu od dwóch godzin nie daje mi spokoju.
Niby waluty wyprzedzają giełdy.

Prorok czy pułapka :)

Data: 2009-11-25 14:28:48
Autor: Delfino Delphis
EURUSD
macieks wrote:

EURUSD po wybiciu od dwóch godzin nie daje mi spokoju.
Niby waluty wyprzedzają giełdy.

Prorok czy pułapka :)

Znaczy, że co? Że będzie rosło? IMHO mało prawdopodobne. Na razie jesteśmy
na oporze i tanio można grać na spadek.

Data: 2009-11-25 05:35:15
Autor: macieks
EURUSD
On 25 Lis, 14:28, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
macieks wrote:
> [...]

> Prorok czy pułapka :)

Znaczy, że co? Że będzie rosło? IMHO mało prawdopodobne. Na razie jesteśmy

Na razie trzącha :)
Mnie to dzisiaj tylko OIL interesuje

Data: 2009-11-25 11:13:00
Autor: macieks
EURUSD
wrote:
macieks wrote:
> [...]

> Prorok czy pułapka :)

Znaczy, że co? Że będzie rosło? IMHO mało prawdopodobne. Na razie jesteśmy

Odnośnie mało prawdopodobne. Masz racje.
Też widzę górne wielomiesięczne ograniczenie kanału (USA)
Rynki w USA już prawie walą w dużą spadkową linie trendu poprowadzoną
od 2007.
Dywergencje na dziennych jak diabli. Nie ma miejsca na wzrosty :)

A ta cholera EURUSD dziś zapragnęła bić roczne rekordy :)
Jedna z ważniejszych rzeczy jakiej nauczyłem się podczas minionej
bessy to:
Na naszym rynku. Zanim szedł duży ruch na akcjach/kontraktach, kilka/
kilkanaście godzin (1 dzień) wcześniej był ruch w kierunku na walucie.

Także niebawem się wyjaśni:
Prorok czy pułapka :)

Data: 2009-11-25 22:10:06
Autor: mwojc
EURUSD
Dnia 25-11-2009 o 20:13:00 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Dywergencje na dziennych jak diabli. Nie ma miejsca na wzrosty :)

E tam nie ma miejsca. Przynajmniej panika jeszcze musi być.

pzdr,
--
Marek

Data: 2009-11-26 16:46:31
Autor: Delfino Delphis
EURUSD
macieks wrote:

[...]

Wygląda na to, że miałem rację. Dolar się trochę umocnił, złotówka leci na
łeb. Wig20 ostatecznie odbił się od oporu i poleci w okolice 2280. Co z
tego, skoro ja już zdążyłem spanikować i pozamykałem krótkie. Dobrze
chociaż, że długiej na USDPLN nie pozbyłem się w dołku. Jakbym umiał
konsekwentnie trzymać się oczywistych sygnałów, to byłbym milionerem... A
tak. Cóż. Trzeba odrabiać straty ;)

Data: 2009-11-26 08:05:02
Autor: macieks
EURUSD
On 26 Lis, 16:46, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
macieks wrote:
> [...]

chociaż, że długiej na USDPLN nie pozbyłem się w dołku. Jakbym umiał
konsekwentnie trzymać się oczywistych sygnałów, to byłbym milionerem... A

Na chwilę obecną wychodzi, że to wybicie było jednak fałszywe.
Czyli pułapka.
Jestem pod wrażeniem dzisiejszego USA, niby nie pracują, a tu takie
ruchy :)

Data: 2009-11-26 18:42:42
Autor: Zbyszek
EURUSD
Dnia 26-11-2009 o 16:46:31 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Dobre uwagi, ale nie ciesz się za bardzo tym USD. Zobacz półroczny wykres
z przymruzonymi oczami. USD może mieć kłopot z przebiciem 2,80.
Nie nazwałbym tego jeszcze zmianą trendu.
W20 wychodzi mi w podobnym miejscu PZ. Nie mam pozycji na kontraktach.
Dziś juz przez chwile myslałem że pójdzie w trójkąt. Na pocieszenie:  podobno są gracze, którzy
nie graja długich w bessie i krótkich w hossie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-26 20:44:42
Autor: Delfino Delphis
EURUSD
Zbyszek wrote:

Dobre uwagi, ale nie ciesz się za bardzo tym USD. Zobacz półroczny wykres
z przymruzonymi oczami. USD może mieć kłopot z przebiciem 2,80.
Nie nazwałbym tego jeszcze zmianą trendu.

Co do tego to racja. Take profit na 2.8 i znowu krótka. USDPLN wygląda
pięknie dla analityka technicznego. Aż chce się zarabiać.

[...]

Hmm. Ogólnie ja staram się tego trzymać. Zajmować pozycje tylko zgodnie z
trendem i ucinać w maximum, po czym czekać aby znowu zająć. Głównie
dlatego, że pozycja przeciw trendowi daje znacznie mniejszy zysk. W
trendzie wzrostowym od głównego oporu do wsparcia jest znacznie mniej niż
od wsparcia do oporu i zarobienie na tym kawałku to nie lada wyczyn. W
trendzie spadkowym jest jeszcze gorzej.

EURUSD