EURUSD - czyli co jest grane ?

Data: 2012-05-28 01:05:41
Autor: Charlie delta
EURUSD - czyli co jest grane ?
rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

Data: 2012-05-30 00:58:25
Autor: Charlie delta
EURUSD - czyli co jest grane ?
On 28 Maj, 10:05, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39125a5544337c76.html

IMO powiem dość, ale z rynkiem nie dyskutuje się, chociaż... otwarta
jest droga do ....1.2000

zhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39125a5544337c76.htmlby nie było
nieporozumienia , mam długą pozycję

Data: 2012-05-30 01:18:23
Autor: Charlie delta
EURUSD - czyli co jest grane ?
rozmawiałem z moja czarna kolega za wielka kałuża

on przyjmuje założenie zakładające zniesienie 38 procentów w postaci
impulsu do ceny 1.2820

zatem poziom spadku z ceny 1.34650 powinien zjechać do ceny 1.2412
(punkt)

zgodnie z ta metodologią można zakładać kolejne wartości FIBO korekty
do ceny 1.28200 - jest to istotny poziom powyżej którego nastąpi
odwracanie trendu mierzone dużym prawdopodobieństwem ( to nie byłaby
już korekta)

sumując:

cena wyjściowa ruchu to 1.34650

ważna cena to 1.2820 powyżej której mówimy o odwróceniu a nie o
korekcie

buhahahahaaaaaaaaaa

Data: 2012-05-30 08:18:35
Autor: Czesław Dąbrowski
EURUSD - czyli co jest grane ?
wrote:
rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

moja czarna amerykańska kolega (nie mylić z małpą siedzącą w white
house)  bierze long, ja też mam długa pozycję buhahahaha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1984d16ee7f57569.html

Data: 2012-05-30 08:52:23
Autor: Charlie delta
EURUSD - czyli co jest grane ?
wrote:

> rynek narysował klasyczny BULLISH CRAB, stawiam na silny wzrost

moja czarna amerykańska kolega (nie mylić z małpą siedzącą w white
house)  bierze long, ja też mam długa pozycję buhahahaha

panienka nie podszywaj się pod GURU !!!!!!!buhahahaha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1984d16ee7f57569.html

Data: 2012-06-05 05:35:58
Autor: Charlie delta
EURUSD - czyli co jest grane ?