EURUSD - fibon

Data: 2011-04-19 19:41:46
Autor: root
EURUSD - fibon
Chciałem przedstawić do konkursu na najładniejszego fibona miesiąca
taką oto moją pracę:

http://ulule.files.wordpress.com/2011/04/fibon.gif

P.s.
No i co Endriu który ładniejszy ;)

Data: 2011-04-19 21:10:56
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
[...]

No całkiem ładny, pod warunkiem że high jest na 1,44 :) ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-19 21:23:29
Autor: root
EURUSD - fibon
Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:10:56 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Eno coś Ty!? To miałby fibon-prognoza. High ustawiłem szczyt z 2 lutego a
zobacz jak kolejny poziom (161%) ładnie wyznaczył ostatni szczyt.

Data: 2011-04-19 22:15:26
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
Eno coś Ty!? To miałby fibon-prognoza. High ustawiłem szczyt z 2 lutego a
zobacz jak kolejny poziom (161%) ładnie wyznaczył ostatni szczyt.

Ale co prognozujesz tym fibonem ?. To, że już nie urośnie, czy jak?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-19 14:12:49
Autor: root
EURUSD - fibon
On 19 Kwi, 22:15, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> [...]
> zobacz jak kolejny poziom (161%) ładnie wyznaczył ostatni szczyt.

Ale co prognozujesz tym fibonem ?. To, że już nie urośnie, czy jak?..

Nic cholera nie prognozuje. To byla stara prognoza z 2 lutego. Na jej
podstawie wyznaczylem szczyt ktory mialem niedawno ;)

Data: 2011-04-21 09:02:15
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
Nic cholera nie prognozuje. To byla stara prognoza z 2 lutego. Na jej
podstawie wyznaczylem szczyt ktory mialem niedawno ;)

No to tówj fibon do dupy jest bo wali dalej do góry .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-21 09:59:53
Autor: root
EURUSD - fibon
Dnia Thu, 21 Apr 2011 09:02:15 +0200, Endriu napisał(a):

Nic cholera nie prognozuje. To byla stara prognoza z 2 lutego. Na jej
podstawie wyznaczylem szczyt ktory mialem niedawno ;)

No to tówj fibon do dupy jest bo wali dalej do góry .....
On pokazuje ze na pozimioe 161% bedzie nastepna korekta i była. Następna na
poziomie 200%.

P.s.

Twój jest do dupy mój jest ładny i cały jest żólty, więc ładny ;)

Data: 2011-04-21 10:02:12
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
 Następna na
poziomie 200%.

Chyba razcej 261 % ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-21 11:48:58
Autor: root
EURUSD - fibon
Dnia Thu, 21 Apr 2011 10:02:12 +0200, Endriu napisał(a):

 Następna na
poziomie 200%.

Chyba razcej 261 % ?.

No tak.Napisałem tak bo nie pamiętam tych wartości.

Data: 2011-04-21 18:50:30
Autor: skippy
EURUSD - fibon
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ioooa5$jtp$1usenet.news.interia.pl...
Następna na
poziomie 200%.

Chyba razcej 261 % ?.

Endriu: nowy maks nowym maksem, nie wiem co to może oznaczać na przyszłość, zagranie było pod coś co uważam za jeden z najpewniejszych elementów AT:

http://ifutures.pl/download/file.php?id=10016&mode=view

Data: 2011-04-21 18:52:50
Autor: skippy
EURUSD - fibon
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iopn8p$g3d$1news.onet.pl...
[...]

a no i nowy maks to PPZ, co się u nas dosyć długo sprawdzało zazwyczaj na nieźle ponad 100p

Data: 2011-04-22 10:45:27
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
http://ifutures.pl/download/file.php?id=10016&mode=view

P.S. Bardzo ładne i interesujące kreski.

Gdyby miał nastąpic ruch powrotny (IMO bardzo prawdobodobne) z poziomu 1,47 to nie należałoby  czasami najbliższym czasie spodziewać się przełamania twoich dwóch (beżowych) wsparć (oraz czerownej spadkowej longterm) ?..

Np. czegoś takiego ?.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3467001123e036db.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-22 10:51:08
Autor: Endriu
EURUSD - fibon
P.S. A tak na marginesie skąd bierzesz godzinowe ticki EUR/USD ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-22 11:17:22
Autor: skippy
EURUSD - fibon

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iorfhu$to1$1usenet.news.interia.pl...
P.S. A tak na marginesie skąd bierzesz godzinowe ticki EUR/USD ?.

XTB i BOSSA FX

Data: 2011-04-22 12:30:36
Autor: Endriu
EURUSD - fibon

XTB i BOSSA FX

A na Bossa.fx  tudzież XTB sa te dane w postaci plików .prn ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-22 13:01:01
Autor: skippy
EURUSD - fibon

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iorlcg$7gb$1usenet.news.interia.pl...

XTB i BOSSA FX

A na Bossa.fx  tudzież XTB sa te dane w postaci plików .prn ?.

to MT4 i dane w postaci plików .hst

Data: 2011-04-22 13:15:21
Autor: skippy
EURUSD - fibon

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iorn5h$d92$1news.onet.pl...

[...]

jak w mt4 sciągniesz dane przesuwając wykres, to one sie zapisują w .hst
format jest do znalezienia
bez umiejętności programistycznych nieużyteczne
być może ktoś zrobił jakis soft przerabiajający to na bardziej zjadliwe csv itp , musisz poszukać
prosta sprawa ale wymaga wykonania softu dla wszystkich za nic, co mi sie nie usmiecha:)

Data: 2011-04-22 11:17:00
Autor: skippy
EURUSD - fibon

--

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iorf7a$t20$1usenet.news.interia.pl...
[...]

problem polega na tym, że w zakresie wsparcia i oporu można sie spodziewać obu rozwiązań: odbicia i przełamania.
pozostaje kwestia statystyki, fartu bądź wyczucia i nie ma tu nic innego w ocenie co się stanie.
no jeszcze insajdy, ale tych też nie mam

statystyki nie stosowałem, mam więc wyczucie albo fart, ale to sie nie rozstrzygnie nigy bowiem nie da  sie odróżnić długotrwałego fartu od "wyczucia".

uważam, że tak ważne kreski (ale nie potrafię opisać algorytmu ich ważności) powodują co najmniej konsolkę i niezmiernie rzadko są przechodzone z marszu na dłużej i staram się to wykorzystywać.

EURUSD - fibon