EWU¦-¶ciemniu¶

Data: 2014-07-01 19:17:11
Autor: ikarek
EWU¦-¶ciemniu¶
Użytkownik "chatramm" <somewhere@net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:53b1c55b$0$2162$65785112news.neostrada.pl...
Jestem obecnie niezarejestrowan± osob± bezrobotn± i nie przysługuje mi ubezpieczenie z PUP i nie mam chwilowo na nie szansy, jednak muszę udać się do lekarza. Oczywi¶cie Ewu¶ mnie nie przepu¶ci, ale skłamię w o¶wiadczeniu (siła wyższa, zdrowie ważniejsze) a na prywatnego mnie nie stać. W jakiej wysoko¶ci dostanę w przyszło¶ci rachunek za tę usługę medyczn±? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach jak oszustwo ewusiowe, to kara jest jaka¶ większa/gorsza?

Standardowa wizyta u lekarza POZ kosztuje 45 zł. Koszt wizyty u specjalisty
zależy od jej "wagi punktowej" (30-200 zł). Dodatkowych kar, ZTCW, nie ma.

EWU¦-¶ciemniu¶