Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?

Data: 2011-03-06 06:40:20
Autor: darecki
Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?
Witam,

Szukam biura podróży, które organizowałoby podczas najbliższych
wakacji jakieś fajne wyprawy rowerowe dla nastolatków (11-13).
Trafiłem na ofertę biura Eagle - www.wyprawyrowerowe.pl

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym biurem? Warto?

Pozdrawiam,

D.

Data: 2011-03-06 17:29:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
darecki pisze:
[...]

Bywałem z nimi. Warto jechać, trasy przemyślane, piloci dobrzy, jedzenia pod dostatkiem, tyle że trzeba pamiętać o zasadach widocznych w opisach wycieczek. Bus, kempingi, wspólne szykowanie żarcia, nie są to wypaśne wygody. A o tym niestety nie wszyscy pamiętają i oczekują za niewysoką cenę luksusów.

A jak ktoś chce mieć wszystko podane na tacy i mieszkać w hotelach, są wycieczki za kilkaset zł/dzień :-) czy wręcz customized tours, tak można i powyżej 1000 zł za dzień płacić :-)

Seco

Data: 2011-03-06 17:23:04
Autor: Menel
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):
A o tym niestety nie wszyscy pamiętają i oczekują za niewysoką cenę luksusów.

A jak ktoś chce mieć wszystko podane na tacy i mieszkać w hotelach, są wycieczki za kilkaset zł/dzień :-)
Eagle wcale nie jest takie tanie. Np wycieczka na Krym w maju kosztuje ~230PLN za dzień a pokój z łazienką w hotelu kosztuje tam jakieś 10$(indywidualnie) --

Data: 2011-03-06 18:45:35
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Menel pisze:
[...]

Pisząc kilkaset miałem na myśli 500 w górę itd.

Najtaniej jest samemu pod maniot :-)

Seco

Data: 2011-03-06 19:35:28
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Menel pisze:
[...]

mamut, pomiot, namiot! :-)

Seco

Data: 2011-03-06 18:43:19
Autor: Menel
Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):
mamut, pomiot, namiot! :-)

Seco

Szałas!
Chyba, że przyjdzie gajowy i wygoni wycieczkę z lasu :)

Data: 2011-03-14 16:17:09
Autor: Coaster
Menel pisze:
[...]

I tak kazdy wie, ze myslales o manioku. ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-03-06 21:30:10
Autor: Wojciech Waga aka wojek
darecki pisze:
Witam,

Szukam biura podróży, które organizowałoby podczas najbliższych
wakacji jakieś fajne wyprawy rowerowe dla nastolatków (11-13).
Trafiłem na ofertę biura Eagle - www.wyprawyrowerowe.pl

http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

pozdr.
w.

Data: 2011-03-06 22:11:01
Autor: solar
W dniu 2011-03-06 21:30, Wojciech Waga aka wojek pisze:

Szukam biura podróży, które organizowałoby podczas najbliższych

http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

I tu mogłeś trafić w sedno. :)

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               św. Franciszek z Asyżu

Data: 2011-03-07 00:44:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?
solar, Sun, 06 Mar 2011 22:11:01 +0100, pl.rec.rowery:
W dniu 2011-03-06 21:30, Wojciech Waga aka wojek pisze:

Szukam biura podróży, które organizowałoby podczas najbliższych

http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

I tu mogłeś trafić w sedno. :)

To teraz idziemy do wątku piecii i piszemu mu to samo... ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-07 07:27:03
Autor: solar
Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?

To teraz idziemy do wątku piecii i piszemu mu to samo... ;-)

Nie do końca. :)
Tu w temacie masz i nazwę, i stronę. W środku tekścik, który mógłby się znaleźć w ulotce reklamowej Eagla. I kompletnie nic od siebie od postodawcy...

"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,
że inni inteligentni ludzie też wierzą."
                                     prof. James D. Watson

Data: 2011-03-07 03:48:58
Autor: Monika Sieradzka
On 6 Mar, 22:11, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:

>http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

I tu mogłeś trafić w sedno. :)

--

tak się składa, że tym razem nie trafiłeś:(
- nie są to żadne techniki marketingowe i przyznam, że się trochę

razem z mężem szukamy dla naszego syna alternatywy (np. do Chrisa /
Piaseczno/, który w tym przedziale wiekowym /syn ma 12 lat/ oferuje
tylko 1 wyprawę na Bornholm i do tego właściwie w formie stacjonarnej)
na obóz/wyprawę rowerową na nadchodzące wakacje;
sami nie będziemy tego organizować, bo rodzinnie - również rowerowo -
jedziemy w sierpniu, a niestety aż tyle urlopu nie mamy żeby wyjechać
na całe 2 m-ce - choć pewnie byłoby fajnie:)
- zatem może ktoś coś może powiedzieć o wyprawach organizowanych przez
EAGLE wyprawyrowerowe.pl albo może ma jakieś inne doświadczenia z
innymi biurami organizującymi wakacje na rowerach, (nadające się dla
12-latków) i może nam coś polecić...

Data: 2011-03-08 20:11:09
Autor: Roberto
[...]

Szczerze mówiąc wątpię aby wasz syn był aż tak zapalonym rowerowym turystą aby chciał przez 2 miesiące non-stop pedałować. Moim zdaniem, zdaniem ojca dwóch nastoletnich dzieci, jeden wyjazd rowerowy jest wystarczający a kolejne dni powinny być stacjonarne.

Data: 2011-03-07 12:55:20
Autor: bans
W dniu 2011-03-06 22:11, solar pisze:

http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

I tu mogłeś trafić w sedno. :)

Pobudka, taka fucha w internecie od lat istnieje.

Odkryli Amerykę niektórzy, a teraz próbują błysnąć odkrywając wszędzie spiski... Nie wiem, jak jest w tym przypadku, ale nie popadajmy w paranoję.

--
bans

Data: 2011-03-07 12:40:45
Autor: Titus Atomicus
Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?
In article <il0qsi$45e$1@news.vectranet.pl>,
 Wojciech Waga aka wojek <na@drzewo.pl> wrote:

darecki pisze:
> Witam,
> wakacji jakieś fajne wyprawy rowerowe dla nastolatków (11-13).
> Trafiłem na ofertę biura Eagle - www.wyprawyrowerowe.pl

http://www.yumpi.pl/6_9192_0.html

A to ja faktycznie napisalem.
Tylko, ze w cytowanym poscie cos sie wycielo.
Porownajcie z google.

TA

Eagle (WyprawyRowerowe.pl) - warto?