Easybikers w Supraślu

Data: 2009-08-17 08:30:19
Autor: smiechu
Easybikers w Supraślu
Witam,
Wczoraj na drodze Majówka - Supraśl (podlaskie) natrafiłem na bardzo ciekawy tandem - krzyżówkę poziomki ze zwykłym rowerem. Wynalazkiem jechała para młodych ludzi (dziewczyna na poziomce).
http://www.natureview.ch/reisen.php?page=tour090402

A tutaj chyba stronka do tego rowerka: http://www.kinetics-online.co.uk/html/pino_specs.shtml

Do rowera istnieje możliwość doczepienia fotelika dla dziecka (ponoć z przodu).
Zagadnąłem - pogadaliśmy kilka minut do momentu aż moja córka zaczęła marudzić. Pojazd zakupiony w Niemczech - a nie jak mi się wydawało home made. Dzienne przebiegi ok 100 do 150 km. Z tego co zrozumiałem to kawałek Europy przejechali.

Mają swoją stronę ale ja nie śprechen:  http://www.easybiker.ch
Fajne spotkanko  w środku lasu.

pozdr
smiechu