Ech ci kościelni pedofile

Data: 2010-10-05 10:29:41
Autor: Hans Kloss
Ech ci kościelni pedofile
http://www.tvp.info/informacje/swiat/polski-ksiadz-nie-molestowal-dzieci/
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-11403986

Idę o zakład że żaden ze szmatławców rozpisujących się przed kilkoma
miesiącami o "kolejnym pedofilskim skandalu w KrK" nie zdobędzie się
na sprostowanie ani na słowa przeprosin.
J-23

Data: 2010-10-05 19:51:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Ech ci kościelni pedofile

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8016d12b-e17b-49bc-846b-6015693c35e2t20g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

=====================================
Cytat:
"- Mój brat spędził w areszcie kilka miesięcy. Akt oskarżenia opierał się na zeznaniach tylko jednego młodego mężczyzny. Zeznał, że kilka lat temu, gdy był jeszcze niepełnoletni, padł ofiarą molestowania. Biegli uznali go jednak za osobę skłonną do manipulacji - mówi brat duchownego."

Czyli - na dwoje babka wróżyła.

Data: 2010-10-05 19:58:46
Autor: Grzegorz Z.
Ech ci kościelni pedofile
Idę o zakład że żaden ze szmatławców rozpisujących się przed kilkoma
miesiącami o "kolejnym pedofilskim skandalu w KrK" nie zdobędzie się
na sprostowanie ani na słowa przeprosin.

Nie chciało mi się klikać, ale zakładając że "nie molestował" to w 99
pozostałych przypadkach na 100 - molestowali.

Więc kto i za co powinien przepraszać?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-05 12:14:02
Autor: Hans Kloss
Ech ci kościelni pedofile
On 5 Paź, 19:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Więc kto i za co powinien przepraszać?

Oszczercy pomówionego- to całkiem proste.
Proste, jasne i oczywiste dla wszystkich oprócz skawecczałych
platfonsów.
J-23

Data: 2010-10-05 21:22:56
Autor: Grzegorz Z.
Ech ci kościelni pedofile

On 5 Paź, 19:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Więc kto i za co powinien przepraszać?

Oszczercy pomówionego- to całkiem proste.

W tych 99 przypadkach gdy "oszczercy" mieli rację też?

oprócz platfonsów.

Wypraszam sobie.

Data: 2010-10-05 15:44:12
Autor: Hans Kloss
Ech ci kościelni pedofile
On 5 Paź, 21:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

W tych 99 przypadkach gdy "oszczercy" mieli rację też?

Skoro stawiasz takie pytanie to najwyraźniej masz problemy ze
zrozumieniem prostego jednozdaniowego tekstu w języku polskim.
J-23

Data: 2010-10-06 01:43:41
Autor: Grzegorz Z.
Ech ci kościelni pedofile
On 6 Paź, 00:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Skoro stawiasz takie pytanie to najwyraźniej masz problemy ze
zrozumieniem prostego jednozdaniowego tekstu w języku polskim.

Której konkretnie części "nie zrozumiałem" ?

Data: 2010-10-06 03:11:21
Autor: the_foe
Ech ci kościelni pedofile
W dniu 2010-10-05 21:14, Hans Kloss pisze:
[...]

niech idzie do sadu i zniszczy chlopaka - juz to widze, ksiadz spierniczy do Polski i gdzies na Podlasiu dlaje bedzie molestowal.

--
the_foe

Data: 2010-10-06 03:09:48
Autor: the_foe
Ech ci kościelni pedofile

[...]

nie zostal uniewiniony, jak pisza tutaj tylko odrzucono akt oskarzenia. Jest niewinny tak samo jak Karnowski czy Wieczerzak.
W Brazylii czarni trzymaja sie dobrze, miel iczas by do chlopaka dojsc. Mam nadzieje tylko ze sypneli kasa a nie glupia perswazja nt. piekla dla obciagajcych ministrantow.

--
the_foe

Data: 2010-10-06 09:50:31
Autor: Piotr
Ech ci kościelni pedofile

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i8gi8r$tdp$1news.dialog.net.pl...

[...]

Czyli nawet nie było z czym iść do tego sądu... Ale sposobu argumentacji gratuluję.
Wyszynski by cię wziął na aplikanta.
Piotr

Data: 2010-10-06 10:55:43
Autor: Miglanc
Ech ci kościelni pedofile

[...]

Niby za co mają przepraszać? Przecież powszechnie wiadomo, że sukienkowi rżną małolatów od zawsze!

--

Zahir

Ech ci kościelni pedofile