Ech te AMOLEDY

Data: 2019-01-05 20:31:22
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Upatrzyłem sobie używanego Galaxy S6 lub S7 i czytam że wyświetlacze Amoled potrfią się wypalić.
Nigdy czegoś takiego nie zauważyłem w Nokii N8 czy Lumii 1020.
Co to ma być?
Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę wypalonych)

Data: 2019-01-05 22:05:55
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 05.01.2019 o 20:31, z pisze:
[...]

Od "zawsze" używam telefony Samsunga z amoledem (od Galaxy S2) i nigdy czegoś takiego nie zauważyłem (przez około 2-3 lata użytkowania danego modelu) Obecnie używam S5 od 1,5 roku i był to już telefon używany przez poprzedniego właściciela przez ponad 1,5 roku czyli ma już ponad 3 lata. Wyświetlacz świeci rewelacyjnie, brak wypalonych pikseli, świeci równomiernie.
Obecnie też przymierzam się do zakupu używanego S7 (nie kupuj S6), znam osoby, które ten model użytkują przez ponad 2 lata, oglądałem je i nie ma żadnych wypaleń wyświetlacza.
Teoretycznie jest to możliwe i czasami się zdarza, jednak temat jest rozdmuchany przez zazdrosnych użytkowników telefonów "nieamoled"

--
Czarek

Data: 2019-01-11 15:23:44
Autor: Marek
Ech te AMOLEDY
On Sat, 5 Jan 2019 22:05:55 +0100, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
Od "zawsze" używam telefony Samsunga z amoledem (od Galaxy S2) i nigdy

Mój sgs2 mial  widoczne wypalenie belki statusu gdzieś tak po 3 latach użytkowania. Wyswietl biały obraz na pełen ekran, zobaczysz "echo" statusu.

--
Marek

Data: 2019-01-05 22:12:12
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-05 o 22:05, Czarek pisze:
Od "zawsze" używam telefony Samsunga z amoledem (od Galaxy S2)

W mordę. S2 miał Amoled. To dno i 3 metry mułu miało amoled ;-)

Obecnie też przymierzam się do zakupu używanego S7 (nie kupuj S6),

Dlaczego. Zaintryguj mnie :-)

Data: 2019-01-05 22:41:05
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Ja to mam chyba pecha. Już drugi s7 tym razem z magiczną kreską na ekranie. :-) (takie badpixele)

Data: 2019-01-05 22:56:27
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 05.01.2019 o 22:41, z pisze:
Ja to mam chyba pecha. Już drugi s7 tym razem z magiczną kreską na ekranie. :-) (takie badpixele)

Mi dziś sprzątnęli sprzed nosa 2 szt za 750 (prawie 2 lata) i 830 (niespełna półtoraroczny) bo nie miałem dziś czasu na dogadanie i transakcję.  Oba "igła", oczywiście biorę pod uwagę tylko odbiór osobisty, kupno telefonu GSM jest obarczone za dużym ryzykiem naciągactwa aby myśleć o jakieś wysyłce używanego

W jaki przedział cenowy celujesz?

--
Czarek

Data: 2019-01-05 23:05:42
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-05 o 22:56, Czarek pisze:
W jaki przedział cenowy celujesz?

S6 to około 400 zł a s7 600. Jest trochę różnica

Slot pamięci mnie nie interesuje

Za to aparat już tak. Masz porównanie czy któryś z nich zrobi zdjęcia na poziomie Lumii 1020. To by mnie przekonało

Data: 2019-01-05 22:49:44
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 05.01.2019 o 22:12, z pisze:
W dniu 2019-01-05 o 22:05, Czarek pisze:
Od "zawsze" używam telefony Samsunga z amoledem (od Galaxy S2)

W mordę. S2 miał Amoled. To dno i 3 metry mułu miało amoled ;-)

Każdy Galaxy miał. S2 na tamte czasy to nie było takie dno.
Amoled to jest znak rozpoznawczy Samsunga w topowych modelach (seria J i A to też amoled) Chyba jako jedyny producent od początku je stosuje, nawet ogryzek dopiero ostatnio do tego dojrzał, chociaż ceny sugerują coś innego.

Obecnie też przymierzam się do zakupu używanego S7 (nie kupuj S6),

Dlaczego. Zaintryguj mnie :-)

Dlaczego nie S6? Np. dlatego, że nie ma miejsca na kartę pamięci, jedyny jego mały plus w stosunku do S7 to, że ma IrDę. S6 jest trochę mniej wydajny, niedużo tańszy a zawsze to już starszy model.
Aparat w S7 mimo że tylko 12Mpix robi lepsze zdjęcia niż aparaty w S6 (16 M) i wiele innych w innych, nawet nowszych telefonach

https://www.mgsm.pl/pl/porownanie/samsung-galaxys6-vs-samsung-galaxys7/

--
Czarek

Data: 2019-01-06 10:22:37
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
ja też jestem zwolennikiem dobrych, używanych telefonów. używanych nie katowanych.
Dlaczego. Zaintryguj mnie :-)
Dlaczego nie S6? Np. dlatego, że nie ma miejsca na kartę pamięci,
wiele nowych topowych telefonów niema karty pamięci, gdyż jak czytałem transfer danych na owe karty nie jest tak wydajny jak do pamięci wbudowanej. mniej problemów. Jednak dzięki popularyzacji modeli z 64 gigami, mnie, zagorzałemu zwolennikowi kart micro sd - 64giga wystarcza. nie żebym nie musiał się "streszczać" ale z drugiej strony, po cholere mi pierdyliard starych fotek czy filmów w telefonie. Jak kto lubi, ale mnie kartę pamięci dało się porzucić. Z irdy korzystam, ale gdybym nie miał, są proste i wygodne sposoby na zastąpienie. natomiast wielkość baterii, albo czas pracy, w przypadku s6 jest tragicznie krótki. tym bardziej gdy mówimy o telefonie już parę lat używanym. nowa bateria o nie oszukanej pojemności to więcej niż 10% ceny!. Kolejna sprawa to wydajność.
  https://youtu.be/3LYrYtQyNeA?t=79
pomiędzy s5 (a więc i s4 wer. i9506 którego posiadam) a s6 różnica jest nie wielka. pomiędzy s6 a s7 - gigantyczna. PRzy czym nie mam żadnych uwag krytycznych pod względem s7, ale na tle konkurencji demonem szybkości nie jest.
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6849&idPhone2=7821&idPhone3=6948
W mojej ocenie s6 odpada całkiem, a co do s7 miałem mieszane odczucia. kolejny samung galaxy, super aparat ze stabilizacją, no i... no i nic wiecej. Ekran... ktoś tu wspomniał o ekranie. ale kolega akurat wtedy kupił redmi 4. porównywaliśmy go do s4, no i szału nie było. w ciemnościach amoled wygrywa, ale głównie dla tego, że  sie tak mocno nie ściemnia jak jego lcd. w słońcu raczej jego był bardziej widoczny, a w neutralnych warunkach, trudno dostrzec różnice. I to chyba sprawiło że zacząłem szukać czegoś innego.
Jakiś niecały rok temu trafiłem na mi5, ze 2 stówy tańszego niż s7. Miui "nie siadło" ale o tym wiedziałem od początku bo i w s4 był CM, w mi5 wgrałem lineage. PRzed świetami żonie upadł nieszczęśliwie galaxy s4 i w zasadzie chciała nowego galaxy. wiecie jakiego "galaxy" wybrała? MI5!
opisałem moją historie, aby zachęcić Was do zastanowienia się nad pomysłem porzucenia lini galaxy. Jak mnie wkręciło w galaxy tak zostałem przez prawie 5 "pokoleń". ale w tym czasie świat ewoluował i konkurencja również tworzyła udane modele.
Polecam rozejrzenie sie za innymi telefonami. Nawet za takimi mniej znanymi jak xiaomi.
ToMasz
PS ja szukałem telefonu małego. nawet nie tyle małego co lekkiego, bo noszę telefon na pasku.

Data: 2019-01-06 11:21:19
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-06 o 10:22, ToMasz pisze:

Mam w domu xiaomi, mam i sony z3 Compact, mam i lumię 1020 i jakiegoś ajfona ;-)

Potrzebowałbym aparat foto jak w Lumii 1020.
Ekran amoled ale nie dlatego że taki ładny tylko dlatego że na nim można wyświetlać np. godzinę gdy tel. jest zablokowany
I chyba najważniejsze długi czas pracy na baterii.
(tu skłaniam się ku S7)
I niestety Android. To z przymusu NIESTETY

Wiem... tak to tylko w Erze ;-)

Data: 2019-01-06 11:23:31
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zapomniałem.
5" ekran
Znaczy max rozmiar telefonu jak w S6 S7

Data: 2019-01-06 11:25:13
Autor: Uncle Pete
Ech te AMOLEDY
[...]

Tylko trzeba sprawdzić, czy chiński telefon ma pasmo LTE B20, czyli 800 MHz, inaczej poza miastem może być problem. Ten Xiaomi Mi 5 z Twojego linku nie ma. Generalnie jest tak, że pasmo B20 jest w wersjach przeznaczonych na europejski rynek.

Data: 2019-01-06 12:01:00
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY

[...]

przesadzasz. korzystam na codzień ze stacjonarnego internetu lte. co prawda mam screenshoty na których jest wynik 56megabitów, ale przeciętnie mam 15-25 megabitów. czyli solidne g3, a nie LTE. Nigdzie wiec nie odczułem jakiegokolwiek spowolnienia. tym bardziej że ze smartfonowego internetu korzystam tylk na smartfonie. więc filmy na yt są w 360/480p bo więcej nie potrzebuje.
ToMasz

Data: 2019-01-06 16:54:58
Autor: Uncle Pete
Ech te AMOLEDY
On 2019-01-06 12:01, ToMasz wrote:

[...]

Nie przesadzam. W wielu miejscach w Polsce G3 ledwo zipie (bo zapewne jest przeciążone), a "miejskie" LTE na częstotliwościach 1800-2100-2600 MHz tam nie sięga. Wiem z autopsji. Na przykład Google Maps po prostu przestaje działać zgłaszając brak komunikacji z serwerem.

Data: 2019-01-06 12:12:18
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 06.01.2019 o 10:22, ToMasz pisze:
aby zachęcić Was do zastanowienia się nad pomysłem porzucenia lini galaxy

Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

--
Czarek

Data: 2019-01-06 12:32:43
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
W dniu 06.01.2019 o 12:12, Czarek pisze:

W dniu 06.01.2019 o 10:22, ToMasz pisze:
aby zachęcić Was do zastanowienia się nad pomysłem porzucenia lini galaxy

Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

a czy nie sądzisz, że po takich uwagach, za parę lat nie będzie już kogo pytać na grupach o opinię?
ToMasz

Data: 2019-01-06 12:38:00
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 06.01.2019 o 12:32, ToMasz pisze:
[...]

Tylko dałem ci do zrozumienia, że nie mam zamiaru zmienić swoich przyzwyczajeń, tak samo jak ty nie masz zamiaru pisać poprawnie.

PS. "ci" i "ty" z małej nie przez pomyłkę.

--
Czarek

Data: 2019-01-06 16:56:44
Autor: Uncle Pete
Ech te AMOLEDY
On 2019-01-06 12:12, Czarek wrote:

W dniu 06.01.2019 o 10:22, ToMasz pisze:
aby zachęcić Was do zastanowienia się nad pomysłem porzucenia lini galaxy

Zastanowię się jak przestaniesz pisać "niema" i "dla czego"

Szczerze mówiąc, kiedy obecnie ktoś pisze "nie ma" czy "nie wiem", zaczynam odczuwać dyskomfort )))

Data: 2019-01-06 19:33:12
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
On 2019-01-06 12:12, Czarek wrote:

[...]

a ja się przy takich uwagach zastanawiam, czy to jest próba kopnięcia kogoś bo ma się do tego prawo, czy postawa życiowa. no bo jakby Czarek umierał i potrzebował do przeżycia jakiś organ, a dawca z błędem ortograficznym napisał oświadczenie o tym że chce być dawcą organów, to Czarek weźmie czy kierując się życiowymi zasadami umrze z honorem?
bo do dyskusji o ekranach/telefonach nie wnosi nic

ToMasz

Data: 2019-01-08 00:24:40
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-06 o 19:33, ToMasz pisze:

[...]

Nie. Jeśli ktoś ignoruje podstawy pisowni, to najczęściej ignoruje inne sprawy. Taki "KTOŚ" nie jest autorytetem, tym bardziej, że nie chce sie poprawić i tkwi w swoim debiliźmie, broniąc go :) Nie przeprosi, będzie jebał innych i bronił swojej ortografii.

--
LordBluzg(R)
         <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-01-06 20:14:13
Autor: Uncle Pete
Ech te AMOLEDY
[...]

Wiesz, ale to nie usprawiedliwia piszących z błędami.

Data: 2019-01-06 20:35:10
Autor: Liwiusz
Ech te AMOLEDY
On 2019-01-06 12:12, Czarek wrote:

[...]

Z drugiej strony - w internecie jest tyle treści, często bezwartościowej, ale nie sprawdzisz tego na pewno, dopóki nie przeczytasz, a nie przeczytasz tego wszystkiego. Zatem dobrym odsiewaczem treści jest to, aby ignorować treści osób, które zostały siłą przyuczone do pisania i gdyby nie obowiązkowa szkoła, to byłyby analfabetami.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-06 23:31:14
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY

odsiewaczem treści jest to, aby ignorować treści osób, które zostały siłą przyuczone do pisania i gdyby nie obowiązkowa szkoła, to byłyby analfabetami.

W zasadzie macie racje. tylko że ja nie robię maniany typu precz z ortografią, piszę jak słyszę, tylko  napierdzielam 250 znaków na minutę i mam w dupie dwie pierwsze duże litery i spacje. No ale jak chcecie.
ToMasz

Data: 2019-01-07 09:04:28
Autor: Liwiusz
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-06 o 23:31, ToMasz pisze:

[...]

Rób jak chcesz, tylko to świadczy o tym, że masz sieczkę w mózgu połączoną z adhd, więc z dużym prawdopodobieństwem można zignorować to, co piszesz.

Albo jak syn przyjdzie z pałą ze szkoły, i nawet nie będziesz miał podstaw, aby go skrytykować, bo ci wytknie, że sam nie radzisz sobie z wiedzą z podstawówki :)

--
Liwiusz

Data: 2019-01-07 09:54:34
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zaczynacie mnie męczyć.
Prawie jak Stokrotka ;-)

Data: 2019-01-08 00:26:00
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-06 o 23:31, ToMasz pisze:
No ale jak chcecie.

*CHCEMY LEPIJ :)

Data: 2019-01-05 23:17:56
Autor: Czarek
Ech te AMOLEDY

W dniu 05.01.2019 o 23:05, z pisze:
W dniu 2019-01-05 o 22:56, Czarek pisze:
W jaki przedział cenowy celujesz?

S6 to około 400 zł a s7 600. Jest trochę różnica

Czyli celujesz w "stopień" niżej niż ja a tu możesz już trafić na "kfiatki"
W moim przypadku mam jeszcze często ponad pół roku gwarancji producenta.

Slot pamięci mnie nie interesuje

Telefonu bez tego nie biorę pod uwagę.

Za to aparat już tak. Masz porównanie czy któryś z nich zrobi zdjęcia na poziomie Lumii 1020. To by mnie przekonało

Nie szukałem aż tak szczegółowo bo widziałem zdjęcia z S7 i mam takich zdjęć w swoim archiwum kilkaset (nie są to widoczki ale zdjęcia towarzyskie/rodzinne, więc ich nie upublicznię)

Opinii i zdjęć możesz poszukać w sieci, aparat w S7 ma bardzo szybki aparat, szybko ostrzy i ze względu na mniejszą rozdzielczość większy piksel a przez to mniejsze szumy.

--
Czarek

Data: 2019-01-06 00:10:37
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-05 o 23:17, Czarek pisze:
Opinii i zdjęć możesz poszukać w sieci, aparat w S7 ma bardzo szybki aparat, szybko ostrzy i ze względu na mniejszą rozdzielczość większy piksel a przez to mniejsze szumy.

No to muszę to jeszcze przemyśleć/dozbierać kasy :-)

Data: 2019-01-07 21:28:25
Autor: mybox
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-05 o 20:31, z pisze:
[...]

Od kilku lat korzystam z Samsunga I9001 jako nawigacji (telefon ma ok 10 lat). Jak przejdę do ekranu głównego to dalej w tle widać główne przyciski z nawigacji :-)

Pozdrawiam
DanW

Data: 2019-01-08 00:16:52
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
[...]

Norma. AMOLED się wypala. LCD niebardzo (znaczy z trudem).

Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę wypalonych)

Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

Data: 2019-01-08 08:07:14
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 00:16, LordBluzg(R) pisze:
Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

Miałem trzy amoledy: N8 Lumia 1020 i jak się okazało Galaxy S2.
Wszystkie kupowałem jako używane a sprzedawałem powiedzmy jako 4-5 letnie. Żaden nie był wypalony.

Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

Data: 2019-01-08 09:56:13
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 08:07, z pisze:
[...]

Widocznie nie swieciłeś nimi cały czas na jednej apce albo niezauwazyłeś wyświecenia (nie zawsze widać na pierwszy rzut oka).

W Samsungu masz test serwisowy *#0*# i mozesz nim sprawdzić.
http://lifehacking.pl/tajne-kody-telefony-komorkowe/

Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

Raczej kiedyś się tak nie świeciło jak teraz, gdzie tel potrafi być właczony 16h np nawigacja czy jakaś gra.

Data: 2019-01-08 18:01:43
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
W dniu 08.01.2019 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:
[...]

uwaga. ważna informacja.
w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może być pianistą, malarzem, piłkarzem. To że nie dba o pisownie jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i chęci tkwienia w debiliźmie.
Lepiej Ci teraz?

ToMasz

Data: 2019-01-08 18:13:22
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:

w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:

Jako słaby człowiek powinienem się cieszyć z porażki bliźniego...
Ale...

NIEEEEE jednak jestem słaby ;-)

Data: 2019-01-09 00:36:23
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:
[...]

uwaga. ważna informacja.
w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
              ^^^^^^^^^^^^^
"niezauwazyłeś", nawet przepisać nie umiesz :)

JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może być pianistą, malarzem, piłkarzem.

Jestem pianistą :)
Mylisz znaki diakrytyczne (dopuszczone w netykiecie) z zasadami pisowni :) Podobnie jakbyś pomylił łysego faceta z łysą kobietą :)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

> To że nie dba o pisownie
> jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i
                            ^^^^^^^^^^^^^
LEKCEWAŻENIU! KURWA!

> chęci tkwienia w debiliźmie.
> Lepiej Ci teraz?

AltGr mi czasem nie bangla, znaczy bangla ale jest opóźniony :] Tobie bangla (sama z siebie) spacja i oba Shifty łącznie z Caps Lockiem masz popsute :) Znaki przestankowe masz uszkodzone. Sporo. Kolega J.F. przyznał się że ma upośledzenie i specjalnie wdusza spację przed pytajnikiem (przyspieszony:). Nie widziałem jednak, żeby wkleił certyfikat od lekarza ale pewnie nawet nie był na wizycie. Wie, że jest upośledzony i dobrze mu z tym :) Ja mam 40% utratę słuchu ale "wycyganiłem" zaświadczenie od lekarza na 2 czerwone kropki w głośności TV i żona się w końcu odpimpała :) Wzrok mam OK ale mi go ranisz :)

P.S.
Wulgaryzmy/Netykieta. Nie muszę ich używać ale lubię. Ostrzegam nickiem :)

Data: 2019-01-09 17:49:23
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
 LEKCEWAŻENIU! KURWA!

Ty widzisz błąd w pisowni, ja widzę błąd w spojrzeniu na życie. Ja się przyznaję do błędów, staram się je poprawiać. Na przykład w ten sposób że uruchamiam słownik, który poprawia ewidentne ortografy, ale nie poprawia spacji. Ty masz wiedzę o ortografii 7 razy taką jak ja, ale jednak tej funkcjonalności nie uruchomiłeś, albo zrobiłeś to i olałeś. Bo mnie czerwony kolor w Twoim poście nie tyle że ranił oczy, ale rozbawił.
Problem jest gdzie indziej. W Twoim braku szacunku dla osób które popełniają błędy ortograficzne. Przemyśl to 2 razy.
ToMasz

Data: 2019-01-10 11:35:36
Autor: Jacek Maciejewski
Ech te AMOLEDY
Dnia Wed, 9 Jan 2019 17:49:23 +0100, ToMasz napisał(a):

W Twoim braku szacunku dla osób które popełniają błędy ortograficzne.

Uważasz że normalny człowiek powinien mieć szacunek dla ludzi
popełniających błędy ortograficzne?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-10 18:00:07
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
[...]

TAK!!! Dla wszystkich ludzi. ten który wynalazł koło nie potrafił pisać i czytać. ten który pierwszy stworzył brąz też chyba nie. Ja nie jestem wzorem do naśladowania w ortografii, ale o telefonach coś wiem, mam zdrowe nerki na przeszczep itp. Jeśli już mówimy o jakimś braku szacunku, to ja najbardziej piętnuję lenistwo z brakiem nadziei na poprawę. A podczas odpowiadania na Wasze posty, podczas cytowania podkreślenia czerwonym wężykiem są częstsze niż w moich fragmentach. A u Was ortograficznych ekstremistów jest to skutek lenistwa.
Dajmy sobie spokój. Ja postaram się pisać poprawniej, a Wy róbcie co chcecie.
ToMasz

Data: 2019-01-11 20:39:17
Autor: Jacek Maciejewski
Ech te AMOLEDY
Dnia Thu, 10 Jan 2019 18:00:07 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

TAK!!! Dla wszystkich ludzi.

Błąd w tej dyskusji polega na tym że przyjęliśmy roboczo zero-jednynkową
skalę szacunku. Tymczasem szacunek jest przecyzyjnie dozowalny i
ludzkość ma w tym wielkie doświadczenie :) Otóż uważam że człowiek
popełniający błędy ortograficzne zasługuje na mniejszą dozę szacunku niż
inny o tych samych przymiotach lecz piszący bezbłednie. O ile mniejszą
to oddzielna sprawa. Zgodzisz się? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-11 21:47:23
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
[...]

w pewnej części tak. Tylko ze chyba do innych cech przykładamy większą wagę. Ja bym tępił leniów - Ty jak sądzę dyslektyków (lub "dyslektyków").
   ToMasz

Data: 2019-01-11 19:56:26
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
[...]

był wypalony - tyle, ze równo.
Pamiętajmy, ze kiedyś Andek był w przeważającym ciemnym motywie. Teraz na odwrót.
Ale trend jest jest nieubłagany - im wyższe dpi tym AMOLED staje się mniej "bezpieczne" bo czynnik odprowadzania ciepła jest tu kluczowy dla życia diod, szczególnie tych na materiale organicznym.

--
@foe_pl

Data: 2019-01-08 15:42:45
Autor: J.F.
Ech te AMOLEDY
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c33de20$0$492$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

LCD nie, podswietlenie tak, ale tego nie widac na pierwszy rzut oka :-)

Mam S4, wypalen nie widac ... no ale tez wyswietlacz nie pracowal jakos dlugo,
to co mialoby sie wypalic.
No, janosik na nim stosunkowo dlugo wyswietlal ...

Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę wypalonych)

Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

Jest teoria i praktyka :-)

J.

Data: 2019-01-09 00:37:57
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
[..]

https://obrazki.elektroda.pl/43_1265386572.jpg :)

Data: 2019-01-09 13:41:01
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Kupiłem S7 SM-G930F
Z Plusa
i...... programy testujące nie są zgodne czy to nie podróbka
Phone info Samsunga - OK

Antutu w teście pokazuje prawidłowy wynik 169000
ale twierdzi że mam tylko 3,5 Giga RAM a nie 4
25 Giga dysku zamiast 32.

CPU Identyfier to samo

Antutu Officer że "High Copy"

Tak ma być?

Data: 2019-01-09 14:53:25
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 13:41, z pisze:
[...]

U mnie jest tak samo, co by sugerowało, że chyba tak ma być. Albo obaj mamy podróbki (tylko moja z Playa ;-)

CPU Identyfier to samo

Antutu Officer że "High Copy"

Z ciekawości zainstalowałem - niestety nie rozumiem po chińsku, więc nie przebrnąłem przez komunikat z reklamą. Ale z komentarzy do aplikacji wynika, że nie jest ona nadzwyczajnie wiarygodna.

Tak ma być?

Obstawiam, że tak.

Data: 2019-01-09 18:33:53
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)

Data: 2019-01-09 23:01:52
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Po krótkich teście w słabym świetle:
S7 robi jaśniejsze zdjęcia ale wyglądają jakby wyprane z kolorów
nadrabia szybkością migawki (co było felerem lumii)
Ale jednak lampa ksenonowa wymiata.

Konkludując: Zawiodłem się.

Podobno nowe hułałeje ;-) wymiatają w tej kwestii.
Poczekam do testów aż stanieją do 500 zł

Nie jestem fotografem tylko od wielu lat użytkownikiem raczej flagowych telefonów z najlepszymi na rynku aparatami foto.
Zdjęcia robiłem z automatu. Przez to być może wynik przekłamany ale tak właśnie używa się tych urządzeń.

Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

Gdzie ten postęp?

Data: 2019-01-11 20:06:46
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 23:01, z pisze:
Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

gdyby dali matrycę 8mpx zamiast 12mpx to bylby jeszcze lepszy. W telefonie optyką nie porządzisz, tylko wielkość "graina" ma tu pole do popisu. Jak coś ma jasny obiektyw i 16mpx lub więcej to z automatu wiem ze bedzie xujówka. Dlatego Mi A1 robi gorsze zdjęcia niż taki staruch jak Nokia 520. Co z tego ze ma 2x większą matrycę (w cm) jak ma tam upakowane 4x więcej "pikseli"?

--
@foe_pl

Data: 2019-01-10 11:29:26
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 18:33, z pisze:
Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)

Najwyraźniej nie zależy Ci na prędkości działania aparatu. Miałem (mam) Lumię 1020 i faktycznie - jakość zdjęć super. Ale tempo zapisywania i czas potrzebny po zrobieniu zdjęcia na to, żeby aparat mógł zrobić kolejne zdjęcie jest dla mnie trudno akceptowalny. Z filmów także nie byłem w Nokii zadowolony, tu głównie przeszkadzała mi beznadziejna i nieprzewidywalna praca autofocusa.
A przy Galaxy S7 w zasadzie mniej wymagające osoby nie muszą już ze sobą brać żadnego innego aparatu na wakacje, przynajmniej do zdjęć robionych na zewnątrz, w ciągu dnia. A i film w zwolnionym tempie (240 klatek/s) lub w 4K da się nagrać.
Zresztą, o ile pamiętam to Lumia też przy sztucznym oświetleniu wcale nie zachwycała, choć faktycznie lampa xenonowa odczuwalnie lepsza niż LED.
Podsumowując - ja jestem znacznie bardziej zadowolony z aparatu w S7 niż w Lumii 1020, i ze swojego doświadczenia innym poleciłbym z tej pary Samsunga.

Data: 2019-01-10 14:36:06
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zauważyłem że jak przetrę szybkę aparatu to zdjęcia bardziej nasycone bez takiej brzydkiej poświaty/dymu.
W Z3 Compact też tak miałem.
Ale w lumii nigdy mi do głowy nie przyszło polerować szkiełka :-)

Data: 2019-01-12 15:18:37
Autor: z
Ech te AMOLEDY
To jeszcze zamknijmy temat wybierając odpowiednie szkło hartowane do tego modelu :-)
Upatrzyłem sobie na cały ekran z maskownicą w kolorze obudowy aby przykryć małe pęknięcie na górze (coś za coś cena byłą niska ;-) )
https://allegro.pl/oferta/samsung-galaxy-s7-hartowane-szklo-caly-ekran-3kolo-6831739246

Ale podobno one kleją się tylko na brzegach i mogą odpadać oraz pogarszać dotyka ekranu.

Co wybrać? :-)

Data: 2019-01-13 13:48:19
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-12 o 15:18, z pisze:
[...]

Są klejone na całej powierzchni, np. Dome Glass.
Jeden z testów:
https://msmobile.pl/whitestone-dome-glass-galaxy-s8

Mam, absolutnie polecam.
Tyle, że chyba nie ma dla S7 :(
Szukaj innych producentów.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-13 14:05:41
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-13 o 13:48, Adam pisze:

[...]

Szacun :-)
Czy to warte tych pieniędzy?

Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
To byłby przełom :-)

Data: 2019-01-14 16:37:41
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-13 o 14:05, z pisze:
[...]

Trudno powiedzieć.
Do tej pory w zasadzie nie zabezpieczałem telefonów.
Dopiero jakiś czas temu kupiłem etuja dla S5, któremu to pękł rożek ekranu w trakcie leżenia na biurku. A nigdy nie upadł ani nie był uderzony.
Widziałem dużo różnych folii i szkieł. I w prawie każdym przypadku były problemy: a to niedopasowanie i zwisające końcówki, a to powietrze pod szkłem, a to jakieś dodatkowe ramki na szkle.

Stwierdziłem że skoro już wziąłem S9+ w wersji 256GB, to dobre szkiełko już nie będzie problemem. Dałem mu też pokrowiec Samsung Alcantra Cover EF-XG965ALEGWW.

Wszystko do siebie idealnie pasuje, dodatkowego szkła w zasadzie nie widać.

Na razie jestem mega zadowolony :D

Myślałem jeszcze nad Led View Cover EF-NG965PLEGWW, (taki ma żona) ale w moim przypadku bardziej by przeszkadzał niż pomagał - np. a autku korzystam z Yanosika, a mam grawitacyjny uchwyt z bezprzewodowym ładowaniem IQ.

Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
To byłby przełom :-)

Tu nie pomogę.
Do tej pory (w starszych smartfonach i telefonach) radziłem sobie sam. Te nowsze, począwszy od S6 są już klejone, nie rozbierałem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-14 18:11:35
Autor: z
Ech te AMOLEDY
I znowu jestem zawiedziony.
Do tej pory nie miałem problemu z założeniem szkła i znalezieniem porządnego etui dla telefonu. Kosztowało mnie to do 50 zł powiedzmy.
Jak widzę "odlewy z gumy" w cenie ponad 100 zł i szybkę za 70 zł to śmiać mi się chce.
Ajfonowa zaraza się rozszerza.
To że flagowce osiągają paranoiczne ceny nie znaczy że kawałek gumy do nich kilka lat po premierze dalej ktoś będzie kupował po paranoicznych cenach. I pamiętając jeszcze że nowe wypukłe ekrany powodują nowe problemy, obudowy coraz bardziej szklane a ochrona nie lepsza niż kiedyś.
Takie moje przemyślenia :-)

Data: 2019-01-14 21:58:46
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 18:11, z pisze:
[...]

Niestety, ceny rzeczywiście chore. Za byle "etuja" można kupić najtańszy telefon.
Ale też pamiętam czasy, że za naprawę anteny w Nokii 720 w Centertelu płaciłem bodajże niecałe 500 zł, a nowy telefon wtedy kosztował prawie fortunę.

Dla mnie ostatnim dobrym telefonem był S5. Już w miarę szczelny, ale jeszcze z wymienną baterią. Oraz normalnym, płaskim ekranem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-15 12:55:14
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 21:58, Adam pisze:

Kupiłem S7 za 450 zł (fakt pęknięte szkło ekranu na samym rogu)
200 zł teraz na ochronę?
A przecież tak jak w samochodach: jak nie był bity to będzie i żadne magiczne etiu tu nie pomoże. :-)

Data: 2019-01-14 11:37:53
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
[...]

Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem - ja mam zwykłe szkło (z wycięciami na głośnik, aparat, czujniki i przycisk home), które wyraźnie nie styka przy krawędziach ekranu (ekran jest zaokrąglony przy brzegach). Wygląda to fatalnie, ale przywykłem.
Ważna rzecz - z tego co czytałem te szkła dobrze dopasowane (2,5 D) mogą nie współgrać z niektórymi pokrowcami na telefon, mogą być przez te obudowy podważane. Jeżeli planujesz do tego telefonu bumper (a nie jest to głupi pomysł, bo tył telefonu jest ze szkła) to weź to pod uwagę.

Data: 2019-01-14 12:58:59
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 11:37, kosmos pisze:
Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem -

Właśnie naczytałem się drobnych druczków że "może ci odłazić" oraz wysłuchałem opinii sprzedawcy w markecie...

że ... Chyba wydam 200 zł na wymianę szybki i nakleję szkło za 5 zł i będzie GIT :-)

Data: 2019-01-11 19:49:17
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
[...]

pierwsze słyszę, ze S7, ta przypadłość to głownie S8.

--
@foe_pl

Data: 2019-01-11 19:52:13
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-11 o 19:49, the_foe pisze:
[...]

No ja tekstu nie słyszę, czytam. Obejrzeć też możesz :) To proste.
https://www.google.pl/search?q=wypalony+ekran+samsung+s7&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiWrtvtsubfAhXJ1eAKHV0VCyYQ_AUIDigB&biw=1787&bih=832

--
LordBluzg(R)
         <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-01-12 11:23:05
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-11 o 19:52, LordBluzg(R) pisze:
[...]

symptomatyczne, ze na 20 pierwszych wyników S7 jest wskazany... 7 razy, z czego w kontekscie jakiejkolwiek usterki 4 razy, gdzie jedna nie ma nic wspólnego z wypalaniem ekranu. W tych 20 wyszukiwaniach pokazjuą S8... 9 razy.

--
@foe_pl

Data: 2019-01-12 11:27:32
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-12 o 11:23, the_foe pisze:
[...]

aaa... jak zamienisz w swoim wyszukiwaniu s7 na s8 to w top20 będzie 13 wyszukiwań dokładnie dotyczących wypalania się ekranów s8. 1x ogolny temat AMOLED, 1x S9, 1xS5, 1xS7. Reszta Note 8

--
@foe_pl

Data: 2019-01-12 20:06:39
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-12 o 11:27, the_foe pisze:
[...]

Napiszę tak. Od 4 lat pogrywam sobie w Ingress (taka gra) która zrzesza miliony userów, co prowadzi do rozmów (czaty z setką userów) i spotkań. Praktycznie każdy amoled został wypalony na tej grze i nie oszczędziło żadnego. Po roku ślady wypalenia są tak widoczne że przeszkadzają w innych apkach. S7 wcale pod tym względem nie uległ, znaczy też wypalony standardowo.

https://plus.google.com/+JustinW/posts/aAxu51zgs3i