Ech te AMOLEDY

Data: 2019-01-08 00:16:52
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-05 o 20:31, z pisze:
Upatrzyłem sobie używanego Galaxy S6 lub S7 i czytam że wyświetlacze Amoled potrfią się wypalić.
Nigdy czegoś takiego nie zauważyłem w Nokii N8 czy Lumii 1020.
Co to ma być?

Norma. AMOLED się wypala. LCD niebardzo (znaczy z trudem).

Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę wypalonych)

Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?
--
LordBluzg(R)
         <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-01-08 08:07:14
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 00:16, LordBluzg(R) pisze:
Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

Miałem trzy amoledy: N8 Lumia 1020 i jak się okazało Galaxy S2.
Wszystkie kupowałem jako używane a sprzedawałem powiedzmy jako 4-5 letnie. Żaden nie był wypalony.

Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

Data: 2019-01-08 09:56:13
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 08:07, z pisze:
[...]

Widocznie nie swieciłeś nimi cały czas na jednej apce albo niezauwazyłeś wyświecenia (nie zawsze widać na pierwszy rzut oka).

W Samsungu masz test serwisowy *#0*# i mozesz nim sprawdzić.
http://lifehacking.pl/tajne-kody-telefony-komorkowe/

Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

Raczej kiedyś się tak nie świeciło jak teraz, gdzie tel potrafi być właczony 16h np nawigacja czy jakaś gra.

Data: 2019-01-08 18:01:43
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
W dniu 08.01.2019 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:
[...]

uwaga. ważna informacja.
w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może być pianistą, malarzem, piłkarzem. To że nie dba o pisownie jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i chęci tkwienia w debiliźmie.
Lepiej Ci teraz?

ToMasz

Data: 2019-01-08 18:13:22
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:

w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:

Jako słaby człowiek powinienem się cieszyć z porażki bliźniego...
Ale...

NIEEEEE jednak jestem słaby ;-)

Data: 2019-01-09 00:36:23
Autor: LordBluzg(R)
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:
[...]

uwaga. ważna informacja.
w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
              ^^^^^^^^^^^^^
"niezauwazyłeś", nawet przepisać nie umiesz :)

JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może być pianistą, malarzem, piłkarzem.

Jestem pianistą :)
Mylisz znaki diakrytyczne (dopuszczone w netykiecie) z zasadami pisowni :) Podobnie jakbyś pomylił łysego faceta z łysą kobietą :)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

> To że nie dba o pisownie
> jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i
                            ^^^^^^^^^^^^^
LEKCEWAŻENIU! KURWA!

> chęci tkwienia w debiliźmie.
> Lepiej Ci teraz?

AltGr mi czasem nie bangla, znaczy bangla ale jest opóźniony :] Tobie bangla (sama z siebie) spacja i oba Shifty łącznie z Caps Lockiem masz popsute :) Znaki przestankowe masz uszkodzone. Sporo. Kolega J.F. przyznał się że ma upośledzenie i specjalnie wdusza spację przed pytajnikiem (przyspieszony:). Nie widziałem jednak, żeby wkleił certyfikat od lekarza ale pewnie nawet nie był na wizycie. Wie, że jest upośledzony i dobrze mu z tym :) Ja mam 40% utratę słuchu ale "wycyganiłem" zaświadczenie od lekarza na 2 czerwone kropki w głośności TV i żona się w końcu odpimpała :) Wzrok mam OK ale mi go ranisz :)

P.S.
Wulgaryzmy/Netykieta. Nie muszę ich używać ale lubię. Ostrzegam nickiem :)

Data: 2019-01-09 17:49:23
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
 LEKCEWAŻENIU! KURWA!

Ty widzisz błąd w pisowni, ja widzę błąd w spojrzeniu na życie. Ja się przyznaję do błędów, staram się je poprawiać. Na przykład w ten sposób że uruchamiam słownik, który poprawia ewidentne ortografy, ale nie poprawia spacji. Ty masz wiedzę o ortografii 7 razy taką jak ja, ale jednak tej funkcjonalności nie uruchomiłeś, albo zrobiłeś to i olałeś. Bo mnie czerwony kolor w Twoim poście nie tyle że ranił oczy, ale rozbawił.
Problem jest gdzie indziej. W Twoim braku szacunku dla osób które popełniają błędy ortograficzne. Przemyśl to 2 razy.
ToMasz

Data: 2019-01-10 11:35:36
Autor: Jacek Maciejewski
Ech te AMOLEDY
Dnia Wed, 9 Jan 2019 17:49:23 +0100, ToMasz napisał(a):

W Twoim braku szacunku dla osób które popełniają błędy ortograficzne.

Uważasz że normalny człowiek powinien mieć szacunek dla ludzi
popełniających błędy ortograficzne?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-10 18:00:07
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
[...]

TAK!!! Dla wszystkich ludzi. ten który wynalazł koło nie potrafił pisać i czytać. ten który pierwszy stworzył brąz też chyba nie. Ja nie jestem wzorem do naśladowania w ortografii, ale o telefonach coś wiem, mam zdrowe nerki na przeszczep itp. Jeśli już mówimy o jakimś braku szacunku, to ja najbardziej piętnuję lenistwo z brakiem nadziei na poprawę. A podczas odpowiadania na Wasze posty, podczas cytowania podkreślenia czerwonym wężykiem są częstsze niż w moich fragmentach. A u Was ortograficznych ekstremistów jest to skutek lenistwa.
Dajmy sobie spokój. Ja postaram się pisać poprawniej, a Wy róbcie co chcecie.
ToMasz

Data: 2019-01-11 20:39:17
Autor: Jacek Maciejewski
Ech te AMOLEDY
Dnia Thu, 10 Jan 2019 18:00:07 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

TAK!!! Dla wszystkich ludzi.

Błąd w tej dyskusji polega na tym że przyjęliśmy roboczo zero-jednynkową
skalę szacunku. Tymczasem szacunek jest przecyzyjnie dozowalny i
ludzkość ma w tym wielkie doświadczenie :) Otóż uważam że człowiek
popełniający błędy ortograficzne zasługuje na mniejszą dozę szacunku niż
inny o tych samych przymiotach lecz piszący bezbłednie. O ile mniejszą
to oddzielna sprawa. Zgodzisz się? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-11 21:47:23
Autor: ToMasz
Ech te AMOLEDY
[...]

w pewnej części tak. Tylko ze chyba do innych cech przykładamy większą wagę. Ja bym tępił leniów - Ty jak sądzę dyslektyków (lub "dyslektyków").
   ToMasz

Data: 2019-01-11 19:56:26
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
[...]

był wypalony - tyle, ze równo.
Pamiętajmy, ze kiedyś Andek był w przeważającym ciemnym motywie. Teraz na odwrót.
Ale trend jest jest nieubłagany - im wyższe dpi tym AMOLED staje się mniej "bezpieczne" bo czynnik odprowadzania ciepła jest tu kluczowy dla życia diod, szczególnie tych na materiale organicznym.

--
@foe_pl

Data: 2019-01-08 15:42:45
Autor: J.F.
Ech te AMOLEDY
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c33de20$0$492$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

LCD nie, podswietlenie tak, ale tego nie widac na pierwszy rzut oka :-)

Mam S4, wypalen nie widac ... no ale tez wyswietlacz nie pracowal jakos dlugo,
to co mialoby sie wypalic.
No, janosik na nim stosunkowo dlugo wyswietlal ...

Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę wypalonych)

Wszystkie. Taka technologia, może poczytaj?

Jest teoria i praktyka :-)

J.

Data: 2019-01-09 00:37:57
Autor: LordBluzg(R)