Ech te AMOLEDY

Data: 2019-01-09 14:53:25
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 13:41, z pisze:
Kupiłem S7 SM-G930F
Z Plusa
i...... programy testujące nie są zgodne czy to nie podróbka
Phone info Samsunga - OK

Antutu w teście pokazuje prawidłowy wynik 169000
ale twierdzi że mam tylko 3,5 Giga RAM a nie 4
25 Giga dysku zamiast 32.

U mnie jest tak samo, co by sugerowało, że chyba tak ma być. Albo obaj mamy podróbki (tylko moja z Playa ;-)

CPU Identyfier to samo

Antutu Officer że "High Copy"

Z ciekawości zainstalowałem - niestety nie rozumiem po chińsku, więc nie przebrnąłem przez komunikat z reklamą. Ale z komentarzy do aplikacji wynika, że nie jest ona nadzwyczajnie wiarygodna.

Tak ma być?

Obstawiam, że tak.

Data: 2019-01-09 18:33:53
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)

Data: 2019-01-09 23:01:52
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Po krótkich teście w słabym świetle:
S7 robi jaśniejsze zdjęcia ale wyglądają jakby wyprane z kolorów
nadrabia szybkością migawki (co było felerem lumii)
Ale jednak lampa ksenonowa wymiata.

Konkludując: Zawiodłem się.

Podobno nowe hułałeje ;-) wymiatają w tej kwestii.
Poczekam do testów aż stanieją do 500 zł

Nie jestem fotografem tylko od wielu lat użytkownikiem raczej flagowych telefonów z najlepszymi na rynku aparatami foto.
Zdjęcia robiłem z automatu. Przez to być może wynik przekłamany ale tak właśnie używa się tych urządzeń.

Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

Gdzie ten postęp?

Data: 2019-01-11 20:06:46
Autor: the_foe
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 23:01, z pisze:
Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

gdyby dali matrycę 8mpx zamiast 12mpx to bylby jeszcze lepszy. W telefonie optyką nie porządzisz, tylko wielkość "graina" ma tu pole do popisu. Jak coś ma jasny obiektyw i 16mpx lub więcej to z automatu wiem ze bedzie xujówka. Dlatego Mi A1 robi gorsze zdjęcia niż taki staruch jak Nokia 520. Co z tego ze ma 2x większą matrycę (w cm) jak ma tam upakowane 4x więcej "pikseli"?

--
@foe_pl

Data: 2019-01-10 11:29:26
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-09 o 18:33, z pisze:
Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)

Najwyraźniej nie zależy Ci na prędkości działania aparatu. Miałem (mam) Lumię 1020 i faktycznie - jakość zdjęć super. Ale tempo zapisywania i czas potrzebny po zrobieniu zdjęcia na to, żeby aparat mógł zrobić kolejne zdjęcie jest dla mnie trudno akceptowalny. Z filmów także nie byłem w Nokii zadowolony, tu głównie przeszkadzała mi beznadziejna i nieprzewidywalna praca autofocusa.
A przy Galaxy S7 w zasadzie mniej wymagające osoby nie muszą już ze sobą brać żadnego innego aparatu na wakacje, przynajmniej do zdjęć robionych na zewnątrz, w ciągu dnia. A i film w zwolnionym tempie (240 klatek/s) lub w 4K da się nagrać.
Zresztą, o ile pamiętam to Lumia też przy sztucznym oświetleniu wcale nie zachwycała, choć faktycznie lampa xenonowa odczuwalnie lepsza niż LED.
Podsumowując - ja jestem znacznie bardziej zadowolony z aparatu w S7 niż w Lumii 1020, i ze swojego doświadczenia innym poleciłbym z tej pary Samsunga.

Data: 2019-01-10 14:36:06
Autor: z
Ech te AMOLEDY
Zauważyłem że jak przetrę szybkę aparatu to zdjęcia bardziej nasycone bez takiej brzydkiej poświaty/dymu.
W Z3 Compact też tak miałem.
Ale w lumii nigdy mi do głowy nie przyszło polerować szkiełka :-)

Data: 2019-01-12 15:18:37
Autor: z
Ech te AMOLEDY
To jeszcze zamknijmy temat wybierając odpowiednie szkło hartowane do tego modelu :-)
Upatrzyłem sobie na cały ekran z maskownicą w kolorze obudowy aby przykryć małe pęknięcie na górze (coś za coś cena byłą niska ;-) )
https://allegro.pl/oferta/samsung-galaxy-s7-hartowane-szklo-caly-ekran-3kolo-6831739246

Ale podobno one kleją się tylko na brzegach i mogą odpadać oraz pogarszać dotyka ekranu.

Co wybrać? :-)

Data: 2019-01-13 13:48:19
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-12 o 15:18, z pisze:
[...]

Są klejone na całej powierzchni, np. Dome Glass.
Jeden z testów:
https://msmobile.pl/whitestone-dome-glass-galaxy-s8

Mam, absolutnie polecam.
Tyle, że chyba nie ma dla S7 :(
Szukaj innych producentów.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-13 14:05:41
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-13 o 13:48, Adam pisze:

[...]

Szacun :-)
Czy to warte tych pieniędzy?

Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
To byłby przełom :-)

Data: 2019-01-14 16:37:41
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-13 o 14:05, z pisze:
[...]

Trudno powiedzieć.
Do tej pory w zasadzie nie zabezpieczałem telefonów.
Dopiero jakiś czas temu kupiłem etuja dla S5, któremu to pękł rożek ekranu w trakcie leżenia na biurku. A nigdy nie upadł ani nie był uderzony.
Widziałem dużo różnych folii i szkieł. I w prawie każdym przypadku były problemy: a to niedopasowanie i zwisające końcówki, a to powietrze pod szkłem, a to jakieś dodatkowe ramki na szkle.

Stwierdziłem że skoro już wziąłem S9+ w wersji 256GB, to dobre szkiełko już nie będzie problemem. Dałem mu też pokrowiec Samsung Alcantra Cover EF-XG965ALEGWW.

Wszystko do siebie idealnie pasuje, dodatkowego szkła w zasadzie nie widać.

Na razie jestem mega zadowolony :D

Myślałem jeszcze nad Led View Cover EF-NG965PLEGWW, (taki ma żona) ale w moim przypadku bardziej by przeszkadzał niż pomagał - np. a autku korzystam z Yanosika, a mam grawitacyjny uchwyt z bezprzewodowym ładowaniem IQ.

Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
To byłby przełom :-)

Tu nie pomogę.
Do tej pory (w starszych smartfonach i telefonach) radziłem sobie sam. Te nowsze, począwszy od S6 są już klejone, nie rozbierałem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-14 18:11:35
Autor: z
Ech te AMOLEDY
I znowu jestem zawiedziony.
Do tej pory nie miałem problemu z założeniem szkła i znalezieniem porządnego etui dla telefonu. Kosztowało mnie to do 50 zł powiedzmy.
Jak widzę "odlewy z gumy" w cenie ponad 100 zł i szybkę za 70 zł to śmiać mi się chce.
Ajfonowa zaraza się rozszerza.
To że flagowce osiągają paranoiczne ceny nie znaczy że kawałek gumy do nich kilka lat po premierze dalej ktoś będzie kupował po paranoicznych cenach. I pamiętając jeszcze że nowe wypukłe ekrany powodują nowe problemy, obudowy coraz bardziej szklane a ochrona nie lepsza niż kiedyś.
Takie moje przemyślenia :-)

Data: 2019-01-14 21:58:46
Autor: Adam
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 18:11, z pisze:
[...]

Niestety, ceny rzeczywiście chore. Za byle "etuja" można kupić najtańszy telefon.
Ale też pamiętam czasy, że za naprawę anteny w Nokii 720 w Centertelu płaciłem bodajże niecałe 500 zł, a nowy telefon wtedy kosztował prawie fortunę.

Dla mnie ostatnim dobrym telefonem był S5. Już w miarę szczelny, ale jeszcze z wymienną baterią. Oraz normalnym, płaskim ekranem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-01-15 12:55:14
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 21:58, Adam pisze:

Kupiłem S7 za 450 zł (fakt pęknięte szkło ekranu na samym rogu)
200 zł teraz na ochronę?
A przecież tak jak w samochodach: jak nie był bity to będzie i żadne magiczne etiu tu nie pomoże. :-)

Data: 2019-01-14 11:37:53
Autor: kosmos
Ech te AMOLEDY
[...]

Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem - ja mam zwykłe szkło (z wycięciami na głośnik, aparat, czujniki i przycisk home), które wyraźnie nie styka przy krawędziach ekranu (ekran jest zaokrąglony przy brzegach). Wygląda to fatalnie, ale przywykłem.
Ważna rzecz - z tego co czytałem te szkła dobrze dopasowane (2,5 D) mogą nie współgrać z niektórymi pokrowcami na telefon, mogą być przez te obudowy podważane. Jeżeli planujesz do tego telefonu bumper (a nie jest to głupi pomysł, bo tył telefonu jest ze szkła) to weź to pod uwagę.

Data: 2019-01-14 12:58:59
Autor: z
Ech te AMOLEDY
W dniu 2019-01-14 o 11:37, kosmos pisze:
Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem -

Właśnie naczytałem się drobnych druczków że "może ci odłazić" oraz wysłuchałem opinii sprzedawcy w markecie...

że ... Chyba wydam 200 zł na wymianę szybki i nakleję szkło za 5 zł i będzie GIT :-)

Ech te AMOLEDY