Ech te flagowce - Barometr

Data: 2019-08-22 18:25:30
Autor: z
Ech te flagowce - Barometr
W moim flagowcu Galaxy S7 jest fizyczny barometr.
Tylko że on wskazuje 1002 hPa a w rzeczywistości jest 1028 hPa.
Wskazywane zarówno przez aplikacje jak i menu serwisowe
Gdzie jest błąd?

Data: 2019-08-22 18:33:31
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote in message:
Gdzie jest błąd?

A słyszał o "odwzorowanie  kartograficzne"?

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-08-22 19:36:35
Autor: J.F.
Ech te flagowce - Barometr
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ec1fb$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
W moim flagowcu Galaxy S7 jest fizyczny barometr.
Tylko że on wskazuje 1002 hPa a w rzeczywistości jest 1028 hPa.
Wskazywane zarówno przez aplikacje jak i menu serwisowe
Gdzie jest błąd?

a) moze byc blad czujnika, to przeciez raptem 2%. Moze nawet nie przewidzieli kalibracji

b) 1028 hPa pokazuje Ci barometr rteciowy ?
     Bo cisnienie zalezy od wysokosci, to co jest podawane w prognozach, to jest "zredukowane do poziomu morza".
     Wysokosc mozna ustalic za pomoca GPS, ale trzeba go wlaczyc i byc w zasiegu.

wiec w sumie ladny kawalek programu trzeba napisac, zeby miec to "oficjalne cisnienie meteo".

Najlepiej byloby pojechac na pobliskie lotnisko, ale uwaga - oni tez maja dwa ...

J.

Data: 2019-08-22 19:53:35
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
"J.F." wrote in message:
Użytkownik "z"  napisał...
"oficjalne cisnienie meteo"

Obydwaj nie fantazjujcie, zaladuj jeden z
drugim to:

http://bit.ly/2P87ggb

Po instalacji w...

- ustawienia

- wysokosc (referencja, cisnienie...)

moze przestaniecie "zalewac wode",
przepisujac frazesy z interŚmietnika...

Data: 2019-08-22 22:12:51
Autor: J.F.
Ech te srakofUny - Barometr
Użytkownik "ANTI junta EUdSSR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjmkr5$910$1@faro.eternal-september.org...
"J.F." wrote in message:
[...]

Ale co - sam sobie policzy, czy trzeba wpisac referencyjna wysokosc, i wtedy pokaze cisnienie zredukowane, pod warunkiem, ale tylko na tej jednej rzeczywistej wysokosci ?

https://androidappsforme.com/barometric-pressure-apps/
https://www.howtogeek.com/254603/how-to-use-your-phone-as-a-barometer-or-altimeter/

https://developer.samsung.com/galaxy/others/using-atmospheric-pressure-sensor

J.

Data: 2019-08-22 23:36:21
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
"J.F." wrote in message:
czy trzeba wpisac referencyjna wysokosc

Tak nalezy wpisac ta różnicowa

ale tylko na tej jednej rzeczywistej wysokosci ?

Wraz ze zmiana równoleznika musi byc
dokonana korekta (zmiana południka  nie
ma znaczenia).

To jest problem kartograficzny matematycznego
"przełożenia" kuli na płaszczyznę.

Data: 2019-08-23 10:21:32
Autor: J.F.
Ech te srakofUny - Barometr
Użytkownik "ANTI junta EUdSSR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjn1sq$j8o$1@faro.eternal-september.org...
"J.F." wrote in message:
[...]

O tym to nie wiem, ale na pewno wraz ze zmiana wysokosci trzeba zmienic wpisana wartosc.

Bywaja tereny plaskie, bywaja pagorkowate, sa budynki, windy - bez GPS to malo przydatne.

Chyba, ze chcesz stary telefon w domu jako barometr uzywac ...

J.

Data: 2019-08-24 01:06:10
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
"J.F." wrote in message:
ale na pewno wraz ze zmiana wysokosci trzeba zmienic wpisana wartosc

Wykalibrowany barometr na kazdej wysokosci
w identycznym polozeniu rownoleznikowym
bedzie wlasciwie wskazywal okoliczne cisnienie (w ramach zakresu
 pomiarowgo
czujnika cisnienia). --

Data: 2019-08-22 21:31:14
Autor: z
Ech te flagowce - Barometr
W dniu 2019-08-22 o 19:36, J.F. pisze:
wiec w sumie ladny kawalek programu trzeba napisac, zeby miec to "oficjalne cisnienie meteo".

Żartujesz. Prawda?

Data: 2019-08-22 22:05:20
Autor: J.F.
Ech te flagowce - Barometr
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5eed83$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-08-22 o 19:36, J.F. pisze:
wiec w sumie ladny kawalek programu trzeba napisac, zeby miec to "oficjalne cisnienie meteo".

Żartujesz. Prawda?

Ani troche.
Trzeba odpalic GPS, ustalic wysokosc rzeczywista, wyliczyc poprawke, przeliczyc cisnienie.

No dobra - moze troche przesadzilem z tym "ładny kawałek"

J.

Data: 2019-08-23 08:47:09
Autor: z
Ech te flagowce - Barometr
W dniu 2019-08-22 o 22:05, J.F. pisze:
No dobra - moze troche przesadzilem z tym "ładny kawałek"

UFFF ;-)

Uważam że ten kawałek ekranu aplikacji z reklamami wystarcza na napisanie tego dobrze. To znaczy z możliwością wyboru które ciśnienie podajemy i z jakiego czujnika korzystamy.
Bo te 3 co próbowałem to jakieś łajzy pisały ;-)

Data: 2019-08-23 10:19:02
Autor: J.F.
Ech te flagowce - Barometr
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5f8bee$0$17358$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czujnik jest jeden, tylko trzeba go korygowac odpowiednio.

Bo te 3 co próbowałem to jakieś łajzy pisały ;-)

Moze po prostu nawet nie probowali korygowac.
A zeby GPS zadzialal, to raczej musisz wyjsc z budynku itp.

J.

Data: 2019-08-23 11:05:31
Autor: z
Ech te flagowce - Barometr
W dniu 2019-08-23 o 10:19, J.F. pisze:
A zeby GPS zadzialal, to raczej musisz wyjsc z budynku itp.

GPSa nawet nie pytali o lokalizację.
Wazniejsze było żeby reklamę wyświetlić czyli mieć dostęp d neta

Data: 2019-08-24 02:12:44
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote in message:
GPSa nawet nie pytali o lokalizację.

Eksperymenty z  sensorem  na poziomie zelastwa i
systemu operacyjnego (dot. androSrakowy srajFon):

- startuj telefon

- wybor klawiatury

- wpisz USSD code   *#0*#   (czytnik moze napisac
  tlustym drukiem - pominac ten wodotrysk)
  [druk rozstrzelony:    *  #  0  *  #           ]

- na wyswietlonych "przyciskach" pole  sensor

- dalej  barometer sensor

- i "dla jaj" barometer self test

Dla wyjasnienia czujnik cisnienia NIE podlega
jakiejkolwiek kalibracji (fabrycznie ustawiony
"na sztywno").

Wszelkie "korektury" dokonuje oprogramowanie
(aplikacja), w zaleznosci od "wyrafinowania" (i
kosztu oprogramowania), beda stosowne wyniki
(dokladnosc albo inaczej odwzorowanie faktow).

Data: 2019-08-25 10:13:16
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
W dniu 2019-08-24 o 02:12, ANTI junta EUdSSR pisze:

Wszelkie "korektury" dokonuje oprogramowanie
(aplikacja), w zaleznosci od "wyrafinowania" (i
kosztu oprogramowania), beda stosowne wyniki
(dokladnosc albo inaczej odwzorowanie faktow).

Jeśli darmowa aplikacja która wyświetla reklamy (znaczy programista jest opłacony) nie potrafi obliczyć ciśnienia npm (nawet nie próbuje) to ŹLE świadczy o tym programiście.

Data: 2019-08-25 11:33:38
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote in message:
ŹLE świadczy o tym programiście

Ja jestem zupelnie innego.zdana, zaproponowalem wersje PRO (bo *tylko*
takie wersje uzywam) i uwazam, ze jest
to *najlepsze* (najbardziej technicznie)
zaawansowane oprogramowanie na
rynku srajFonow. Poza tym sa dla wersji
Expert nastepne nakladki (oczywiscie
platne), ktore tez mam zainstalowane. --

Data: 2019-08-25 12:04:01
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
W dniu 2019-08-25 o 11:33, ANTI junta EUdSSR pisze:
z wrote in message:
[...]

Ty to jesteś GOŚĆ bo używasz wypasionych rozwiązań ;-) a my tu mówimy o standardowej aplikacji na poziomie "czasomierz" a chodzi o podanie jednej wartości ciśnienia npm powszechnie używanej w tym kraju.
Mogę sobie taką napisać ale ja zapłaciłem oglądaniem reklam.
Za mało? Nie sadzę. ;-)

Data: 2019-08-25 12:24:40
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote in message:
[...]

Aktualne przebywam w stolicy globalnej
dla tego kontynentu neoFASZYSTOWSKIEJ2
stolicy i tu (i wszedzie indziej) mam wskazania
plus/minus 6m dotyczace wysokosci, oraz
plus/minus 4-5 hPa cisniena (lokalnego atmosferycznego).
W tej chwili (tu gdzie chwilowo przebywam)
jest 1013 hektoPascal, tez taka wartosc
wskazuje aplikacja WeatherPro.

Od srajFonow nie nalezy wymagac
laboratoryjnych wynikow pomiarow, do
tego nalezy uzywac geodezyjny sprzet
rozpoczynajac od wartosci 3'000 jewSZMAT
oraz wspomaganych satelitarnie.

Data: 2019-08-25 12:49:31
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
Jesteś GOŚĆ ;-)

Ja tylko chciałem porównać wskazania z kilkunastu godzin (kilku dni) nie prowadzę laboratorium w kontekście meteopatyczno-geriatrycznym ;-)

Data: 2019-08-25 18:25:11
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote in message:
chciałem porównać wskazania

Jakby sie okazalo ze "zdechl" (srednio
5 lat "zyje" taki czujnik), to tu...

http://bit.ly/2MCHAWZ

mozesz zajzec a nawet zakupic...

Data: 2019-09-23 06:10:00
Autor: ? on the tree because the monkeys are hunted ?
Ech te srakofUny - Barometr
On 25.08.2019 12:04:01, z writes in <news:5d625d12$0$17348$65785112news.neostrada.pl>
Ty to jesteś GOŚĆ bo używasz wypasionych rozwiązań

To wszystko sa 'grosze', ktore sie oplacaja ze wzgledu oszczedzenie czasu na zajmowanie sie (zlosliwymi) "pojebstwami" (bezplatnych wersji).

--
Zajebalowo WIOCHA

Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

Data: 2019-08-26 18:21:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d62431c$0$31099$65785112@news.neostrada.pl

Jeśli darmowa aplikacja która wyświetla reklamy (znaczy programista jest opłacony) nie potrafi obliczyć ciśnienia
npm (nawet nie próbuje) to ŹLE świadczy o tym programiście.

IMO świadczysz źle o sobie. (i w tym poście,
i w wielu innych postach podpisanych literą
'z' -- i w tym wątku, i w innych wątkach...)

Na podstawie:
 - geograficznych koordynatów
 - wskazań GPS (i jemu podobnych systemów)
 - ciśnienia atmosferycznego

można poznać wysokość -- niekoniecznie wpm.

Problem w tym, że:
 - koordynaty niewiele powiedzą o wysokości
   barometru umiejscowionego w budynku czy
   na drzewie (potrzebna jest dodatkowo
   wysokość względem gruntem)
 - odbiorniki GPS itp. niekoniecznie pracują
   pod stropami i dają duży błąd pionowy
 - ciśnienie jest mierzone tym miernikiem,
   który dopiero chcesz skalibrować
   [na podstawie innych postów można
   uznać ten problem za nieważny]

Barometr w telefonie służy właśnie ocenie wysokości
wpm, nie zaś poznaniu ciśnienia npm -- ciśnienie npm
można poznać metodami łatwiejszymi/tańszymi. Mając
ciśnienie npm (z netu) i ciśnienie w danym miejscu
łatwo obliczyć wysokość tego miejsca wpm.

 - wpm -- względem poziomu morza
 - npm -- na poziomie morza

-=-

Można też stosownie skalibrować barometr, ale nie
w wypadku telefonu -- stale noszonego ze sobą...
Taka kalibracja ma sens tylko w wypadku barometru
mierzącego ciśnienie stale na tej samej wysokości.

-=-

Chcąc ocenić barometr, musiałbyś pokazać (więc wcześniej
pozyskać) różne wykresy ukazujące charakterystyki miernika:
 - wpływ temperatury powietrza na wskazanie barometru
 - wpływ wilgotności powietrza na wskazanie barometru
   (są co najmniej dwie -- względna i bezwzględna)
 - wpływ ciśnienia powietrza na wskazanie barometru
   (może nie jest to liniowa zależność, zwana przesunięciem)
 - wpływ czasu na wskazanie barometru
 - wpływ napięcia akumulatora telefonicznego na wskazanie barometru
 - wpływ temperatury telefonu (a nawet poszczególnych części
   telefonu -- ponoć Asus Max ma aż 6 różnych termometrów)
   na wskazanie barometru

które byś stosownie opracował...

Tymczasem brakuje Tobie co najmniej:
 - wyników badań/pomiarów
 - wiedzy ogólnej o ciśnieniu atmosferycznym
 - umiejętności opracowywania wyników badań

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-08-26 21:42:43
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
Ale wiesz że Twój elaborat jest nie na miejscu?
A obrażanie ludzi to już na pewno sobie odpuść.

Wnioski: nie ma co zwracać uwagi na tak nie przydatny w życiu codziennym barometr który wkładają do flagowych smartfonów.
Raz że nie dokładny a dwa że łatwiej znaleźć potrzebny mi w obecnej chwili wykres w necie bo na programistów nie ma co liczyć. Nawet nie podają co wyświetlają ;-)

Mój błąd. Kolejny raz uległem podjarce flagowcami ;-)

Data: 2019-08-27 00:24:49
Autor: LordBluzg(R)
Ech te srakofUny - Barometr
W dniu 2019-08-26 o 21:42, z pisze:

Wnioski: nie ma co zwracać uwagi na tak nie przydatny w życiu codziennym barometr który wkładają do flagowych smartfonów.

Mój błąd. Kolejny raz uległem podjarce flagowcami ;-)

Barometr w telefonie, debilu, jest potrzebny, kiedy użyjesz jakiegoś oprogramowania, które cie poinformuje, że wszedłeś pieszo ileś pięter a nie że wjechałeś windą.
Dla zdrowia :) Nie wiem czy to zrozumiesz :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-08-27 02:18:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"LordBluzgR" 5d645c41$0$17351$65785112@news.neostrada.pl

Barometr w telefonie, debilu, jest potrzebny,
kiedy użyjesz jakiegoś oprogramowania,

   https://pl.wikipedia.org/wiki/Wz%C3%B3r_barometryczny <-- takiego?

Dla małych różnic wysokości IMO można uznać zależność liniową.

      0   1013,25          1013,25-954,61=58,64
    500    954,61   ~(58,64+55,85)hPa/1km=~11,449Pa/m
   1000    898,76           954,61-898,76=55,85

Widziałem tylko jeden taki telefoniczny barometr, w Samsungu -- pokazywał
wyraźnie/powtarzalnie różnice wysokości rzędu kilkudziesięciu cm.

które cie poinformuje, że wszedłeś pieszo ileś
pięter a nie że wjechałeś windą.

Windą też można. ;)

Dla zdrowia :) Nie wiem czy to zrozumiesz :)

Na szczęście ;) ja wiem. [że z niewiele rozumie]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-27 07:30:12
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
Na szczęście ;) ja wiem. [że z niewiele rozumie]

A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.
Podziel się... ;-)

Data: 2019-08-27 13:50:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d64bfe5$0$17363$65785112@news.neostrada.pl

Na szczęście ;) ja wiem. [że z niewiele rozumie]

A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

Może masz na myśli rentę?

    renta ż IV, CMs. ~ncie; lm D. rent
      1. <<okresowe lub dożywotnie świadczenia pieniężne,
         np. z tytułu ubezpieczeń społecznych, zapewniające
      osobie uprawnionej środki utrzymania w określonych
      sytuacjach życiowych (po przekroczeniu ustalonego
      wieku pracownika, w wypadku inwalidztwa itp.)>>

      Renta inwalidzka, rodzinna, starcza.
      Brać, otrzymywać, pobierać rentę.
      Być na rencie.
      Przejść na rentę.
      Utrzymywać się, żyć z renty.

      2. ekon. <<regularnie otrzymywany dochód z kapitału,
         majątku (np. z papierów wartościowych, z wydzierżawionej
      ziemi), nie wymagający wkładu pracy właściciela>>

      Renta gruntowa.

      hist. Renta feudalna <<produkt dodatkowy, właściwy feudalnym
      stosunkom produkcyjnym, wytwarzany przez poddanych chłopów,
      a przywłaszczany przez ich panów feudalnych>>

      Renta naturalna <<renta feudalna oddawana panu przez poddanego,
      w postaci określonej ilości produktów uzyskiwanych z własnego gospodarstwa>>

      Renta odrobkowa <<renta feudalna jako nieodpłatna praca
      wykonywana przez poddanego na ziemi jego pana; pańszczyzna>>

      niem.

Podziel się... ;-)

Napisałeś -- trzeba podzielić się zyskiem z decydentem. ;)

Można też udawać (jak Ty) chorego umysłowo.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-27 14:48:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d64bfe5$0$17363$65785112@news.neostrada.pl

A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

Jak dostać rękę ;) chyba wiesz. Najpierw trzeba upolować
bogatego teścia_in_spe. Później już gładko idzie z górki. ;)
[im niżej zejdzie z tej górki, tym wyżej/silniej ciśnie?]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

Poniższego nie kieruję do z -- co chyba oczywiste.

Obłędny system leczniczy w RP...

Mam gardłowy problem -- niby lekarstwo jest tu oczywiste,
lecz na drodze do zdobycia leży ;) i pieniądz, i lekarz
zdolny do wystawienia recepty... Jeśli dziś zgłoszę chęć
wizytacji -- będę mógł przyjść już ;) pojutrze, albowiem
środy są zarezerwowane małym dzieciom...

Gardło boli, ale to drobiazg -- gorsze są ewentualne powikłania...
Szkoda też czasu... Nadto i głowa trzaska w szwach tak zwanych...

Czy farmaceuta nie może wyręczyć lekarza w doborze antybiotyku?

Pozostają domowe metody? -- choćby czosnek i litry soku pomarańczowego?...

Data: 2019-08-27 14:57:01
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr

Ładnie się podjarałeś. Ale to nie wszystkie słowa które miałęś wyłapać.
Podpowiem. Takie nięoczywiste, które czyta się prawidłowo ale nie są prawidłowe, takie dające do myślęnia i sprawdzające czy nadajesz się na korektora ;-)

Data: 2019-08-27 16:26:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d65289f$0$17364$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Daremny Twój trud -- nie mogę. Nie mogę i nie chcę?
IMO zdrowy na umyśle człowiek nie chce tego, czego nie może.

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d6526b6$0$522$65785112@news.neostrada.pl

zdolny do wystawienia recepty... Jeśli dziś zgłoszę chęć
wizytacji -- będę mógł przyjść już ;) pojutrze, albowiem
środy są zarezerwowane małym dzieciom...

Sukces -- jutro. :) [dobra zmiana!]

Gardło boli, ale to drobiazg -- gorsze są ewentualne powikłania...

[najgorsza jest utrata szansy na tanie mleko w Biedronce?]

Data: 2019-08-27 19:58:57
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
Coś Ci się pozajączkowoło. Ogąrnij się ;-)

Data: 2019-08-28 00:36:36
Autor: semper porro, numquam retro
Ech te srakofUny - Barometr
z wrote:
W dniu 2019-08-27 o 14:48, ???????? pisze:

Ładnie się posrałeś...
i sprawdzające czy nadajesz się na kondonżera...

Daj sobie spokoj z dysputami z ????????

--
semper porro...           http://bit.ly/2VUKoyZ

Data: 2019-08-27 07:31:34
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
W dniu 2019-08-27 o 00:24, LordBluzg(R) pisze:
Barometr w telefonie, debilu,

Widzę że Twoja frustracja niepowodzeniami zaczyna być wylewana na inne fora. To minie. PiS wygra kolejne wybory i życie będzie toczyć się dalej. ;-)

Data: 2019-08-27 09:36:38
Autor: LordBluzg(R)
Ech te srakofUny - Barometr
W dniu 2019-08-27 o 07:31, z pisze:

Barometr w telefonie, debilu,

Widzę że

Nie, nim rozpocząłeś dyskusję, trzeba było przeczytać w jakim celu producent wyposaża smartfona w barometr. Uniknąłbyś wtedy kompromitacji :]

Data: 2019-08-27 13:58:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"LordBluzgR" 5d64ddab$0$17358$65785112@news.neostrada.pl

Nie, nim rozpocząłeś dyskusję, trzeba było przeczytać w jakim celu producent wyposaża smartfona w barometr. Uniknąłbyś wtedy kompromitacji :]

Albo zastanowić się nad tym, dlaczego wskazania telefonicznego
barometru są mniej stabilne niż pogodynkowe wskazania, po czym
,,odkryć'' ;) zależność wskazania od wysokości.

Jak widać -- jednym ludziom można dać do ręki gotowe narzędzia,
by nic w zamian nie uzyskać, podczas gdy inni ludzie odkrywają
prawidłowości, mając do dyspozycji prymitywne ,,laboratoria'',
nierzadko własnej_konstrukcji/własnego_pomysłu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-27 02:30:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d643634$0$500$65785112@news.neostrada.pl

Ale wiesz że Twój elaborat jest nie na miejscu?

Pod Twym postem.

A obrażanie ludzi to już na pewno sobie odpuść.

Chyba Tobie:

     "z" 5d4a18ed$0$529$65785112@news.neostrada.pl

     > Masz Ty chopie jednak zryty ten beret...

     > Ale konkludując. Monarchia byłaby lepsza niż to gówno. NIE?

mógłbym odpuścić. Nie odpuszczę Ci, ale nie dlatego, że nie
spełniłeś warunków uzyskania odpuszczenia winy. ;)

Wnioski: nie ma co zwracać uwagi na tak nie przydatny w życiu codziennym

nieprzydatny

Kiepski jesteś z ortografii -- nawet jak na niepoligrafa. ;)
Pracujesz w poligrafii z zamkniętymi oczami? ;)

barometr który wkładają do flagowych smartfonów.

Interpunkcja to także ortografia?
Przed 'który' czasami ;) stawiamy przecinek.

Raz że nie dokładny a dwa że łatwiej znaleźć potrzebny mi w obecnej

niedokładny

Przed 'że' też czasami ;) stawiamy przecinek.

chwili wykres w necie bo na programistów nie ma co liczyć.

Możesz sam napisać. ;)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wz%C3%B3r_barometryczny

Nawet nie podają co wyświetlają ;-)

Zapewne Paskale.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Paskal

Mój błąd. Kolejny raz uległem podjarce flagowcami ;-)

Kolejny raz masz w rękach coś, co przewyższa ;) Twe możliwości?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-27 07:38:07
Autor: z
Ech te srakofUny - Barometr
Brawo Ty. Niestety nie jestem tak genialny bo nie mam wyższego wykształcenia i mieszkam na wschodzie.
I oczywiście chodzę do pracy a nie leniuchuję za pieniądze podatników ;-) To mnie dyskwalifikuje w przedbiegach do debaty z Tobą.

PS. Myślałeś kiedyś nad zawodowym korektorstwem (jest takie słowo?) Szkoda żeby taki talent się marnował. Można to robić zdalne ze swojej kanapy. ;-)

Data: 2019-08-27 14:13:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ech te srakofUny - Barometr

"z" 5d64c1c0$0$515$65785112@news.neostrada.pl

Brawo Ty. Niestety nie jestem tak
genialny bo nie mam wyższego wykształcenia

Najwyraźniej brak Ci podstawowego.
(piszę to na podstawie wielu rozmów przeprowadzonych z Tobą;
mam na myśli nie tylko problemy ortograficzne i nieznajomość
podstaw siedemnastowiecznej fizyki)

i mieszkam na wschodzie.
I oczywiście chodzę do pracy

Do jakiej pracy? -- toż Ty najwyraźniej o niczym nie masz
pojęcia! Płacą Ci za bezczynność/niepsucie? Jesteś prawnie
chronionym terrorystą?

a nie leniuchuję za pieniądze podatników

Przypominasz leniuchującego -- dzieciaka.

;-) To mnie dyskwalifikuje w przedbiegach do debaty z Tobą.

PS. Myślałeś kiedyś nad zawodowym korektorstwem (jest takie słowo?)
Szkoda żeby taki talent się marnował. Można to robić zdalne ze swojej kanapy. ;-)

Najwyraźniej nie potrafisz zadbać o siebie, lecz usiłujesz rządzić innymi.
Droga (do uzyskania statusu świra -- dającego rentę chorobową w RP) niby
poprawna, ale konkurencja spora... ;)

     "z" 5d64bfe5$0$17363$65785112@news.neostrada.pl

     > A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

     E: Może masz na myśli rentę?

--