Ech zmywarka

Data: 2009-09-18 01:01:48
Autor: Tadeusz Jerzy Korsak
Ech zmywarka

Uzytkownik "Romullus" <romullus@orange.pl> napisal w wiadomosci news:ooj9ehyrk484$.1qefnq4jouyq9.dlg40tude.net...
Witam,
stoje i sie krece ;) nie wiem czy ma sens zakup modelu
Siemens SN25M880EU - gdzie jest brak p.ogrzewacza wody , za to jest
fingerprint i gorna osobna szuflada na sztuce ,glosniejsza.

Sztucce podczas mycia w zmywarce musza byc ulozone oddzielnie w szufladzie, nie stykajac sie ze soba, bo wrzucone na kupe do koszyka zmywarki koroduja podczas zmywania!
Wina jakichs tam "pradów bladzacych" w goracym elektrolicie...

Pozdrowienia!
Tadeusz

Data: 2009-09-18 01:07:35
Autor: BearBag
Ech zmywarka

[...]

fajny tekst marketingowy, ale w domu mam koszyczek, u rodzinki jest
szuflada i dobrze wiem w czym myją sie lepiej i gdzie szybciej sie
wklada i wyjmuje :)

Data: 2009-09-18 11:15:46
Autor: Boombastic
Ech zmywarka
[...]

No to akurat nie jest prawdą, bo przez ponad 10 lat używałem zmywarkę z koszykiem, a eraz mam szufladę i nie ma korozji. Jedynie część naczyń nie nadaje sie do zmywarki, ale to nie ma znaczenia gdzie sie znajdują.
A sama szuflada na sztućce to bardzo ffajny pomysł, bo o niebo lepiej można użytkować pozostałe kosze w zmywarce.

Ech zmywarka