Echa protestów i marszów?

Data: 2020-11-27 11:19:29
Autor: Runt
Echa protestów i marszów?
Wg "oficjalnych" statystyk rz±dowych krzywa "wyp³aszcza".
Ok 17 tys potwierdzonych na 45 tys. testów.

Ilu w¶ród tych 17 tys jest "¿ywicieli" (z objawami), a ilu "nosicieli" (bez objawów)?

Ilu "nosicieli" nie podda³o siê testom?

Co warte s± te statystyki przy tak ma³ej (w PL) liczbie testów/1 mln mieszkañców? W UK jest to ok 600 tys (5-te miejsce), w PL ok 160 tys. (6-ste miejsce od koñca)

https://tinyurl.com/ostatnipierwszymi

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-27 14:25:23
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Co warte s± testy na takim etapie epidemii?

Uwiarygadniaj± tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca a Ty jako stary po¿yteczny idiota je kontemplujesz ;-)

Data: 2020-11-27 15:44:43
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
U¿ytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Co warte s± testy na takim etapie epidemii?

Uwiarygadniaj± tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca a Ty jako
stary po¿yteczny idiota je kontemplujesz ;-)

Dlatego lepiej patrzyc na ca³kowi± ilo¶c zgonów...
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,najwieksze-
przyrosty-zgonow-od-lat-- covid-19-uderza-bezposrednio-i-
posrednio,artykul,60867300.html

https://tiny.pl/788lc

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-11-27 09:44:46
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
pi±tek, 27 listopada 2020 o 16:44:45 UTC+1 Budzik napisa³(a):
U¿ytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> [...]
Dlatego lepiej patrzyc na ca³kowi± ilo¶c zgonów... https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,najwieksze- przyrosty-zgonow-od-lat-- covid-19-uderza-bezposrednio-i- posrednio,artykul,60867300.html https://tiny.pl/788lc -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "Ka¿dy cz³owiek ma jakiego¶ fio³a, ale zdaje siê, ¿e najwiêkszym jest mniemanie, ¿e siê nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis
Jak zwykle pieprzysz Budzik tak jak z oszczêdzaniem wody i zanieczyszczonym powietrzem. Belgia ma tyle samo zgonów co my ale wska¼nik proporcjonalny do liczby ludno¶ci pokazuje ¿e maj± cztery razy gorzej. Za to w Rosji jest dwa razy wiêcej zgonów ni¿ w Polsce a wska¼nik zgonów maja dwa razy ni¿szy ni¿ my. Uniwersalne wska¼niki to takie co wszêdzie odnosza sie do takiej samej próbki. W przypadku wirusa to ilo¶æ chorych, nowych wykrytych, testów, zgonów itd. na milion.

Data: 2020-11-27 14:40:38
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
pi±tek, 27 listopada 2020 o 20:59:48 UTC+1 Budzik napisa³(a):
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Jak zwykle pieprzysz Budzik tak jak z oszczêdzaniem wody i > zanieczyszczonym powietrzem. Belgia ma tyle samo zgonów co my ale > wska¼nik proporcjonalny do liczby ludno¶ci pokazuje ¿e maj± cztery > razy gorzej. Za to w Rosji jest dwa razy wiêcej zgonów ni¿ w > Polsce a wska¼nik zgonów maja dwa razy ni¿szy ni¿ my. Uniwersalne > wska¼niki to takie co wszêdzie odnosza sie do takiej samej próbki. > W przypadku wirusa to ilo¶æ chorych, nowych wykrytych, testów, > zgonów itd. na milion.
Jak rozumiem, ty ca³y czas mówisz o wskazniku smiertelnosci na COVID. Czyli ca³y czas pos³ugujesz sie wskaznikiem który w przypadku PL jest niemiarodajny i o którym sam mowi³es wielokrotnie ze jest zmanipulowany. Dla mnie takie podejscie to typowy sytuacja w ktorej zbijajac termometr chcesz pochwalic sie brakiem temperatury. Skad wiesz, ile w PL osób umiera na covid skoro dziennie normalnie umiera 1100, teraz umiera ponad 2100 a w raportach jest napisane ze z tego 400 mia³o covid. A co z pozosta³ymi 600 osobami? I co to za maniera zeby sie porównywaæ z najgorszymi? Wspolczuje Belgom ale czy ty wiesz dlaczego oni maja az tak z³e wyniki? Z czego to wynika? Dlaczego nie porownujesz nas z Niemcami ktorzy pomimo ponad 2x wiekszej populacji maja mniej zgonów covid od nas? I to pomimo tego ze ta ponad 2x wieksza populacja mieszka na prawie takim samym obszarze?
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"TPSA - to ludzka rzecz okradaæ"
S±dzê ¿e teraz Ty powiniene¶ omowic niemieckie podej¶cie do wirusa ¿e maj± takie dobre wyniki. Jak na wiosnê u nas by³o wszystkim pozamykane i by³o zalecenie chodzenia w maseczkach to tam mnóstwo ludzi w parkach, sklepach knajpach. Przez wiele miesiêcy mieli¶my 1/3 zgonów na milion co mieli niemcy. I nagle u nas siê zesra³o a w niemczech nasta³ okres szczê¶liwo¶ci pomimo ci±g³ych protestów, napierdalanek z imigrantami itp. za to w innych zachodnich krajach chujni covidowy holokaust. ¦rednia na poziomie 650 zgonów na milion. U nas wtedy by³o 50 zgonów na milion. I nagle we wrze¶niu u nas druga fala i liczba zmar³ych lawinowo ro¶nie. I uros³a ¿e mamy ponad dwa razy wiêcej zgonów na milion ni¿ Niemcy. Co wed³ug Ciebie robi± dobrze? Lekarstwa ¿adnego nie ma. Je¶li kto¶ trafia do szpitala to staraj± siê uratowaæ mu ¿ycie.. Lepszy tlen maj±. Wiêcej ³ó¿ek w szpitalach, wiêcej respiratorów? I co z tego ¿e maj± wiêcej jak ponad po³owa ³ó¿ek u nich jest pusta, nieu¿ywanych respiratorów maj± tyle ¿e chc± po¿yczaæ innym. Cud niemiecki polega na tym ¿e jak u nich kto¶ umar³ bo dosta³ wylewu i mia³ wirusa to pisz± ¿e umar³ z powodu wylewu. A jak by³ zdrowy i mia³ wirusa i umar³ to wtedy pisz± ¿e umar³ na wirusa. U nas te¿ tak by³o do wrze¶nia. Teraz podaj± ¿e umar³o ile¶ z tego od 10do 20% nie mia³o ¿adnych innych chorób. Czyli jak by podawaæ samych zawirusowanych to by¶my mieli wska¼nik zgonów na milion taki jak inne s³owiañskie pañstwa Europy Wschodniej, czyli w okolicach 150-250 zgonów na milion. Sk±d siê bior± nadmiarowi pewno¶ci nie mam. Mogê jedynie przypuszczaæ ¿e to ofiary nie wirusa a s³u¿by zdrowia, konkretnie lekarzy którzy znale¼li cudowny sposób na nic nie robienie i branie za to kasy wiêkszej jak cokolwiek robili.

Data: 2020-11-29 15:00:01
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Moge sie tylko domyslac ze wszystko rozbija sie o jako¶c s³uzby zdrowia.
CZyli to co przez ostatnie pol roku by³o g³ównym zadaniem rzadzacych - przygotowaæ siê na jesienna fale zachorowañ.

Ca³y czas szukam jakiegos rozsadnego wyt³umaczenia, dlaczego dodatkowe, tymczasowe szpitale zaczeto przygotowywaæ w pazdzierniku a nie w maju- czerwcu.

Nie przekonuja mnie twierdzenia czy t³umaczenia niektorych ze sie nie spodziewali bo nie widze zadnych powodów dlaczego mia³oby byæ inaczej zw³aszcza ze od poczatku wrzesnia zaczelismy sie zachowywaæ jakby wirusa juz z nami nie by³o. Dopiero kiedy w szpitalach zacze³o brakowac miejsc, karetki jezdzi³y pol dnia zeby znale¼c miejsce dla pacjenta - to sobie ktos przypomnia³ ze jest pandemia.

Moj znajomy nie mia³ tyle szczescia - karetka nie przyjecha³a bo nie by³o wolnej karetki. 38 letni ch³opak zmar³.

Myslisz ze w Niemczech tez tak jest ze karetki czekaja po x godzin przed szpitalem a pacjenci umieraja w domach?

Nie wiem czy masz racjê z tym wpisywaniem powodu zgonu.
Wczesniej by³o dok³adnie odwrotnie - to w innych krajach europy prowadzono dwie kwalifikacje zgonów - covid oraz symptomy covid, u nas by³ tylko covid a jak nie zdarzono zrobiæ badania to wpisywano inne powody. Dopiero po kilku miesiacach u nas dostosowano sie do tej europejskiej metodologii.
Twierdzisz ze teraz Niemcy robi± odwrotnie? Mozesz podac jakies zród³o tej informacji?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka
to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc."
(c) Zenek Kapelinder z³apany na k³amstwie o 380 MILIARDACH :)

Data: 2020-11-29 10:49:37
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
niedziela, 29 listopada 2020 o 16:00:03 UTC+1 Budzik napisa³(a):
> [...]
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc." (c) Zenek Kapelinder z³apany na k³amstwie o 380 MILIARDACH :)
To podziel siê swoimi przypuszczeniami co niemcy robi± lepiej w s³u¿bie zdrowia. Lepszy tlen maj± bo niemiecki? Jak nie ma ¿adnej metody leczenia to ilo¶æ lekarzy nie ma znaczenia. Oni mog± tylko byæ biernymi ¶wiadkami ¶mierci ludzi. Mo¿e respiratorów maj± wiêcej? Szczegó³ bez znaczenia bo u nas nie zdarzy³a siê sytuacja ¿e ich zabrak³o. By³o kilka zdarzeñ na 40 milionów ludzi ¿e kto¶ umar³ w karetce. Bez pandemii takie sytuacje te¿ siê zdarza³y. Pytasz czy my¶lê ¿e w Niemczech karetki te¿ d³ugo stoj± pod szpitalami. Tak my¶lê i teraz udowodnij ¿e siê mylê. To ¿e na Onecie tego nie napisali nie jest ¿adnym dowodem. Tak samo z pytaniem odno¶nie niemieckiego raportowania zgonów. Podwazasz co napisa³em to udowodnij ¿e nie mam racji a nie pytaj dlaczego tak uwa¿am. Szczytem twojej  niekompetencji by³a wyssana z palca informacja ¿e cukrzyk umar³ bo mia³ covid a móg³by ¿yæ kilkadziesi±t lat d³u¿ej. Google twierdzi ¿e ¶rednia d³ugo¶æ ¿ycia w Polsce to ok 76 lat. Inna informacja ¿e cukrzycy przeciêtnie ¿yj± 12 lat krócej ni¿ tacy co cukrzycy nie maj±. Z innych podawanych przez Google informacji wynika ¿e prawie 100% zgonów spowodowanych przez covid jest w wieku powy¿ej 60 lat. Oczywi¶cie pojedyncze sprawy siê zdarza ale z nich statystyki nie zrobisz. A Ty prawie du¿ymi literami napisa³e¶ ¿e cukrzycy gdyby nie covid ¿yli by kilkadziesi±t lat d³u¿ej.  To co do tej pory napisa³e¶ uznaje za takie samo pierdolenie kotka za pomoc± m³otka co Twoje informacje na temat oszczêdzania wody, d³ugu publicznego, zanieczyszczeniu powietrza i jeszcze wielu spraw w których bêd±c dyletantem uchodzi³e¶ za eksperta. A najgorsze jest to ¿e zajebiesz co¶ tutaj jak chory w kube³ bez sprawdzenia czy siê nie osmieszasz.  Wszystkie informacje jakie poda³em s± do zweryfikowania. Ze wzglêdu na uproszczenie czê¶ci nie poda³em do trzeciego miejsca po przecinku. Co do pustych szpitali jakie na biegu robi±. To s± szpitale na wypadek trzeciej fali gdyby co¶ nie wypali³o ¿e szczepionka. Z drug± wywo³ana sztucznie na niemieckie zamówienie fala sobie poradzili. Teraz jest czas na jej ostre wygaszanie ¿eby nie wysz³a spod kontroli. Dlatego od wczoraj wszyscy w pracy maj± nosiæ maseczki.

Data: 2020-11-29 22:00:00
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
[...]

A kto powiedzia³ ze nie ma zadnej metody leczenia?
My nawet nie wiemy czy te nadmiarowe zgony to jest covid czy choroby które normalnie leczy sie wzglêdnie bez problemu.

[...]

Ale sam napisa³es ze maja po³owe ³ozek wolnych.
U nas jak by³o codziennie 20 tysiecy zgonów to premier mowi³ ze mamy jeszcze kilka tysiecy wolnych ³ózek... I ze zaczynamy budowe szpitali tymczasowych.

Tak samo z
pytaniem odno¶nie niemieckiego raportowania zgonów. Podwazasz co
napisa³em to udowodnij ¿e nie mam racji a nie pytaj dlaczego tak
uwa¿am.

Kpisz? W sumie masz racje skoro juz nawet ty uwazasz ze to bez sensu pytac ciebie skad wzia³es dane. :)
Ale mimo wszystko musisz pojac ze jezeli podajesz dane to musisz sie liczyc ze sprawdzeniem, czy to cos powaznego czy tylko kolejny stek bzdur wyssany z palca.
Takie odbijanie pi³eczki traktuje jako przyznanie ze wyssane z palca.

[...]

Nie tylko cukrzyk. Twoim zdaniem choroby wspolistniejace to tylko cukrzyca? Pomijam juz bzdurne wynurzenia o tym ze cukrzycy zyja 60 lat.
Moja babcia majaca ponad 80 w³asnie ci mowi zebys spierdala³.
Tak, tak, to uroki sredniej.
Pomijasz oczywi¶cie fakt, ze z tymi zgonami po raz kolejny odnios³es sie do zdiagnozowanych covidowców (17tys zgonów) zapominajac ze masz 25tys nadmiarowych zgonów o których w³asciwie nic nie wiesz...

[ciach pijackie wynurzenia debila]

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Kobiety mog± uczyniæ milionerem tylko takiego mê¿czyznê, który jest
miliarderem"   - Charlie Chaplin

Data: 2020-11-29 23:12:35
Autor: u2
Echa protestów i marszów?
W dniu 29.11.2020 o 23:00, Budzik pisze:
U nas jak by³o codziennie 20 tysiecy zgonów

lol

Data: 2020-11-30 05:59:59
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
U¿ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

U nas jak by³o codziennie 20 tysiecy zgonów

lol

oczywi¶cie mia³o byc: zachorowañ

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Kiedy delektujemy siê dziwnym i egzotycznym piêknem kwiatów - zdrowo
jest u¶wiadomoæ sobie, ¿e w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2020-11-30 06:00:00
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
[...]

U nas jak by³o codziennie 20 tysiecy zachorowañ to premier mowi³ ze mamy jeszcze kilka tysiecy wolnych ³ózek... I ze zaczynamy budowe szpitali tymczasowych.

[...]

Je¿eli skupisz uwagê tylko na w³asnej racji, wyzwalasz przeciwne ci si³y,
które mog± ciê pokonaæ. To czêsto pope³niana omy³ka.    Frank Herbert

Data: 2020-11-29 18:11:40
Autor: u2
Echa protestów i marszów?
W dniu 29.11.2020 o 16:00, Budzik pisze:
Myslisz ze w Niemczech tez tak jest ze karetki czekaja po x godzin
przed szpitalem a pacjenci umieraja w domach?

to Niemcy ju¿ s± nie¶miertelni ? nikt tam nie umiera ?

Data: 2020-11-27 21:31:28
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Zgony to opó¼niony wynik fali zachorowaæ

ORAZ A mo¿e NAJPIERW

skutek braku leczenia, odstawienia laków i braku badañ diagnostycznych

PANDEMIA STRACHU zbiera zwoje ¿niwo.

ALE NIE ALE NIE cyferki zgony lokauty, TESTY...

W³a¶nie w TVN24 lekarze apeluj± ¿eby i¶æ i siê LECZYÆ.
Ale ludzie siê boj± bo potencjalnie podobny zlepek do covid ZABIJA.

Pisa³em to miesi±c czy dwa temu.

Czekam na odszczekiwania ;-)

Data: 2020-11-29 22:00:02
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
U¿ytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Zgony to opó¼niony wynik fali zachorowaæ

ORAZ A mo¿e NAJPIERW

skutek braku leczenia, odstawienia laków i braku badañ
diagnostycznych
Nie wiesz tego wiec tylko spekulujesz. GUS pokaze dane za rok wiec na ten moment gówno wiemy.
Bo wazna jest skala których zgonów jest wiecej.
Nie majac danych trudno wnioskowac co robic.

Noniemozliwe... :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Szept piêknej kobiety s³yszy siê lepiej ni¿
najg³o¶niejszy zew obowi±zku." Pablo Picasso

Data: 2020-11-30 10:51:01
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-29 o 23:00, Budzik pisze:
Bo wazna jest skala których zgonów jest wiecej.
Nie majac danych trudno wnioskowac co robic.

Przecie¿ te dane s± zafa³szowane raz przez ba³agan dwa przez koszty dla szpitala trzy przez biurokracjê.

Nie dojdziesz

Data: 2020-11-28 09:26:16
Autor: Runt
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-27 o 14:25, genetyczny idiota _Master_ pisze:
Co warte s± testy na takim etapie epidemii?
Tyle co twój be³kot.
Uwiarygadniaj± tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca
Mi? Chyba tobie ;-)))
a Ty jako stary
ile masz jeszcze do emerytury z KRUS?
po¿yteczny idiota je kontemplujesz ;-)
z-adek, POpatrz w lusterko w swoim wychodku ;-)))

Data: 2020-11-30 10:53:33
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Pracujê na umowê o pracê. A Ty? ;-)

Data: 2020-11-30 14:32:13
Autor: Runt
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-30 o 10:53, _Master_ pisze:
Pracujê na umowê o pracê. A Ty? ;-)

na w³asnym ;p-)