Echa protestów i marszów?

Data: 2020-11-27 14:25:23
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Co warte są testy na takim etapie epidemii?

Uwiarygadniają tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca a Ty jako stary pożyteczny idiota je kontemplujesz ;-)

Data: 2020-11-27 15:44:43
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Co warte są testy na takim etapie epidemii?

Uwiarygadniają tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca a Ty jako
stary pożyteczny idiota je kontemplujesz ;-)

Dlatego lepiej patrzyc na całkowią ilośc zgonów...
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,najwieksze-
przyrosty-zgonow-od-lat-- covid-19-uderza-bezposrednio-i-
posrednio,artykul,60867300.html

https://tiny.pl/788lc

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2020-11-27 09:44:46
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
piątek, 27 listopada 2020 o 16:44:45 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> Co warte są testy na takim etapie epidemii? > > Uwiarygadniają tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca a Ty jako > stary pożyteczny idiota je kontemplujesz ;-)
Dlatego lepiej patrzyc na całkowią ilośc zgonów... https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,najwieksze- przyrosty-zgonow-od-lat-- covid-19-uderza-bezposrednio-i- posrednio,artykul,60867300.html https://tiny.pl/788lc -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis
Jak zwykle pieprzysz Budzik tak jak z oszczędzaniem wody i zanieczyszczonym powietrzem. Belgia ma tyle samo zgonów co my ale wskaźnik proporcjonalny do liczby ludności pokazuje że mają cztery razy gorzej. Za to w Rosji jest dwa razy więcej zgonów niż w Polsce a wskaźnik zgonów maja dwa razy niższy niż my. Uniwersalne wskaźniki to takie co wszędzie odnosza sie do takiej samej próbki. W przypadku wirusa to ilość chorych, nowych wykrytych, testów, zgonów itd. na milion.

Data: 2020-11-27 14:40:38
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
piątek, 27 listopada 2020 o 20:59:48 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> Jak zwykle pieprzysz Budzik tak jak z oszczędzaniem wody i > zanieczyszczonym powietrzem. Belgia ma tyle samo zgonów co my ale > wskaźnik proporcjonalny do liczby ludności pokazuje że mają cztery > razy gorzej. Za to w Rosji jest dwa razy więcej zgonów niż w > Polsce a wskaźnik zgonów maja dwa razy niższy niż my. Uniwersalne > wskaźniki to takie co wszędzie odnosza sie do takiej samej próbki. > W przypadku wirusa to ilość chorych, nowych wykrytych, testów, > zgonów itd. na milion.
Jak rozumiem, ty cały czas mówisz o wskazniku smiertelnosci na COVID. Czyli cały czas posługujesz sie wskaznikiem który w przypadku PL jest niemiarodajny i o którym sam mowiłes wielokrotnie ze jest zmanipulowany. Dla mnie takie podejscie to typowy sytuacja w ktorej zbijajac termometr chcesz pochwalic sie brakiem temperatury. Skad wiesz, ile w PL osób umiera na covid skoro dziennie normalnie umiera 1100, teraz umiera ponad 2100 a w raportach jest napisane ze z tego 400 miało covid. A co z pozostałymi 600 osobami? I co to za maniera zeby sie porównywać z najgorszymi? Wspolczuje Belgom ale czy ty wiesz dlaczego oni maja az tak złe wyniki? Z czego to wynika? Dlaczego nie porownujesz nas z Niemcami ktorzy pomimo ponad 2x wiekszej populacji maja mniej zgonów covid od nas? I to pomimo tego ze ta ponad 2x wieksza populacja mieszka na prawie takim samym obszarze?
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"
Sądzę że teraz Ty powinieneś omowic niemieckie podejście do wirusa że mają takie dobre wyniki. Jak na wiosnę u nas było wszystkim pozamykane i było zalecenie chodzenia w maseczkach to tam mnóstwo ludzi w parkach, sklepach knajpach. Przez wiele miesięcy mieliśmy 1/3 zgonów na milion co mieli niemcy. I nagle u nas się zesrało a w niemczech nastał okres szczęśliwości pomimo ciągłych protestów, napierdalanek z imigrantami itp. za to w innych zachodnich krajach chujni covidowy holokaust. Średnia na poziomie 650 zgonów na milion. U nas wtedy było 50 zgonów na milion. I nagle we wrześniu u nas druga fala i liczba zmarłych lawinowo rośnie. I urosła że mamy ponad dwa razy więcej zgonów na milion niż Niemcy. Co według Ciebie robią dobrze? Lekarstwa żadnego nie ma. Jeśli ktoś trafia do szpitala to starają się uratować mu życie.. Lepszy tlen mają. Więcej łóżek w szpitalach, więcej respiratorów? I co z tego że mają więcej jak ponad połowa łóżek u nich jest pusta, nieużywanych respiratorów mają tyle że chcą pożyczać innym. Cud niemiecki polega na tym że jak u nich ktoś umarł bo dostał wylewu i miał wirusa to piszą że umarł z powodu wylewu. A jak był zdrowy i miał wirusa i umarł to wtedy piszą że umarł na wirusa. U nas też tak było do września. Teraz podają że umarło ileś z tego od 10do 20% nie miało żadnych innych chorób. Czyli jak by podawać samych zawirusowanych to byśmy mieli wskaźnik zgonów na milion taki jak inne słowiańskie państwa Europy Wschodniej, czyli w okolicach 150-250 zgonów na milion. Skąd się biorą nadmiarowi pewności nie mam. Mogę jedynie przypuszczać że to ofiary nie wirusa a służby zdrowia, konkretnie lekarzy którzy znaleźli cudowny sposób na nic nie robienie i branie za to kasy większej jak cokolwiek robili.

Data: 2020-11-29 15:00:01
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Moge sie tylko domyslac ze wszystko rozbija sie o jakośc słuzby zdrowia.
CZyli to co przez ostatnie pol roku było głównym zadaniem rzadzacych - przygotować się na jesienna fale zachorowań.

Cały czas szukam jakiegos rozsadnego wytłumaczenia, dlaczego dodatkowe, tymczasowe szpitale zaczeto przygotowywać w pazdzierniku a nie w maju- czerwcu.

Nie przekonuja mnie twierdzenia czy tłumaczenia niektorych ze sie nie spodziewali bo nie widze zadnych powodów dlaczego miałoby być inaczej zwłaszcza ze od poczatku wrzesnia zaczelismy sie zachowywać jakby wirusa juz z nami nie było. Dopiero kiedy w szpitalach zaczeło brakowac miejsc, karetki jezdziły pol dnia zeby znaleźc miejsce dla pacjenta - to sobie ktos przypomniał ze jest pandemia.

Moj znajomy nie miał tyle szczescia - karetka nie przyjechała bo nie było wolnej karetki. 38 letni chłopak zmarł.

Myslisz ze w Niemczech tez tak jest ze karetki czekaja po x godzin przed szpitalem a pacjenci umieraja w domach?

Nie wiem czy masz rację z tym wpisywaniem powodu zgonu.
Wczesniej było dokładnie odwrotnie - to w innych krajach europy prowadzono dwie kwalifikacje zgonów - covid oraz symptomy covid, u nas był tylko covid a jak nie zdarzono zrobić badania to wpisywano inne powody. Dopiero po kilku miesiacach u nas dostosowano sie do tej europejskiej metodologii.
Twierdzisz ze teraz Niemcy robią odwrotnie? Mozesz podac jakies zródło tej informacji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2020-11-29 10:49:37
Autor: Zenek Kapelinder
Echa protestów i marszów?
niedziela, 29 listopada 2020 o 16:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc." (c) Zenek Kapelinder złapany na kłamstwie o 380 MILIARDACH :)
To podziel się swoimi przypuszczeniami co niemcy robią lepiej w służbie zdrowia. Lepszy tlen mają bo niemiecki? Jak nie ma żadnej metody leczenia to ilość lekarzy nie ma znaczenia. Oni mogą tylko być biernymi świadkami śmierci ludzi. Może respiratorów mają więcej? Szczegół bez znaczenia bo u nas nie zdarzyła się sytuacja że ich zabrakło. Było kilka zdarzeń na 40 milionów ludzi że ktoś umarł w karetce. Bez pandemii takie sytuacje też się zdarzały. Pytasz czy myślę że w Niemczech karetki też długo stoją pod szpitalami. Tak myślę i teraz udowodnij że się mylę. To że na Onecie tego nie napisali nie jest żadnym dowodem. Tak samo z pytaniem odnośnie niemieckiego raportowania zgonów. Podwazasz co napisałem to udowodnij że nie mam racji a nie pytaj dlaczego tak uważam. Szczytem twojej  niekompetencji była wyssana z palca informacja że cukrzyk umarł bo miał covid a mógłby żyć kilkadziesiąt lat dłużej. Google twierdzi że średnia długość życia w Polsce to ok 76 lat. Inna informacja że cukrzycy przeciętnie żyją 12 lat krócej niż tacy co cukrzycy nie mają. Z innych podawanych przez Google informacji wynika że prawie 100% zgonów spowodowanych przez covid jest w wieku powyżej 60 lat. Oczywiście pojedyncze sprawy się zdarza ale z nich statystyki nie zrobisz. A Ty prawie dużymi literami napisałeś że cukrzycy gdyby nie covid żyli by kilkadziesiąt lat dłużej.  To co do tej pory napisałeś uznaje za takie samo pierdolenie kotka za pomocą młotka co Twoje informacje na temat oszczędzania wody, długu publicznego, zanieczyszczeniu powietrza i jeszcze wielu spraw w których będąc dyletantem uchodziłeś za eksperta. A najgorsze jest to że zajebiesz coś tutaj jak chory w kubeł bez sprawdzenia czy się nie osmieszasz.  Wszystkie informacje jakie podałem są do zweryfikowania. Ze względu na uproszczenie części nie podałem do trzeciego miejsca po przecinku. Co do pustych szpitali jakie na biegu robią. To są szpitale na wypadek trzeciej fali gdyby coś nie wypaliło że szczepionka. Z drugą wywołana sztucznie na niemieckie zamówienie fala sobie poradzili. Teraz jest czas na jej ostre wygaszanie żeby nie wyszła spod kontroli. Dlatego od wczoraj wszyscy w pracy mają nosić maseczki.

Data: 2020-11-29 22:00:00
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
[...]

A kto powiedział ze nie ma zadnej metody leczenia?
My nawet nie wiemy czy te nadmiarowe zgony to jest covid czy choroby które normalnie leczy sie względnie bez problemu.

[...]

Ale sam napisałes ze maja połowe łozek wolnych.
U nas jak było codziennie 20 tysiecy zgonów to premier mowił ze mamy jeszcze kilka tysiecy wolnych łózek... I ze zaczynamy budowe szpitali tymczasowych.

Tak samo z
pytaniem odnośnie niemieckiego raportowania zgonów. Podwazasz co
napisałem to udowodnij że nie mam racji a nie pytaj dlaczego tak
uważam.

Kpisz? W sumie masz racje skoro juz nawet ty uwazasz ze to bez sensu pytac ciebie skad wziałes dane. :)
Ale mimo wszystko musisz pojac ze jezeli podajesz dane to musisz sie liczyc ze sprawdzeniem, czy to cos powaznego czy tylko kolejny stek bzdur wyssany z palca.
Takie odbijanie piłeczki traktuje jako przyznanie ze wyssane z palca.

[...]

Nie tylko cukrzyk. Twoim zdaniem choroby wspolistniejace to tylko cukrzyca? Pomijam juz bzdurne wynurzenia o tym ze cukrzycy zyja 60 lat.
Moja babcia majaca ponad 80 własnie ci mowi zebys spierdalał.
Tak, tak, to uroki sredniej.
Pomijasz oczywiście fakt, ze z tymi zgonami po raz kolejny odniosłes sie do zdiagnozowanych covidowców (17tys zgonów) zapominajac ze masz 25tys nadmiarowych zgonów o których własciwie nic nie wiesz...

[ciach pijackie wynurzenia debila]

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-11-29 23:12:35
Autor: u2
Echa protestów i marszów?
W dniu 29.11.2020 o 23:00, Budzik pisze:
U nas jak było codziennie 20 tysiecy zgonów

lol

Data: 2020-11-30 05:59:59
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

U nas jak było codziennie 20 tysiecy zgonów

lol

oczywiście miało byc: zachorowań

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2020-11-30 06:00:00
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
[...]

U nas jak było codziennie 20 tysiecy zachorowań to premier mowił ze mamy jeszcze kilka tysiecy wolnych łózek... I ze zaczynamy budowe szpitali tymczasowych.

[...]

które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-11-29 18:11:40
Autor: u2
Echa protestów i marszów?
W dniu 29.11.2020 o 16:00, Budzik pisze:
Myslisz ze w Niemczech tez tak jest ze karetki czekaja po x godzin
przed szpitalem a pacjenci umieraja w domach?

to Niemcy już są nieśmiertelni ? nikt tam nie umiera ?

Data: 2020-11-27 21:31:28
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Zgony to opóźniony wynik fali zachorować

ORAZ A może NAJPIERW

skutek braku leczenia, odstawienia laków i braku badań diagnostycznych

PANDEMIA STRACHU zbiera zwoje żniwo.

ALE NIE ALE NIE cyferki zgony lokauty, TESTY...

Właśnie w TVN24 lekarze apelują żeby iść i się LECZYĆ.
Ale ludzie się boją bo potencjalnie podobny zlepek do covid ZABIJA.

Pisałem to miesiąc czy dwa temu.

Czekam na odszczekiwania ;-)

Data: 2020-11-29 22:00:02
Autor: Budzik
Echa protestów i marszów?
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Zgony to opóźniony wynik fali zachorować

ORAZ A może NAJPIERW

skutek braku leczenia, odstawienia laków i braku badań
diagnostycznych
Nie wiesz tego wiec tylko spekulujesz. GUS pokaze dane za rok wiec na ten moment gówno wiemy.
Bo wazna jest skala których zgonów jest wiecej.
Nie majac danych trudno wnioskowac co robic.

Noniemozliwe... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-11-30 10:51:01
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-29 o 23:00, Budzik pisze:
Bo wazna jest skala których zgonów jest wiecej.
Nie majac danych trudno wnioskowac co robic.

Przecież te dane są zafałszowane raz przez bałagan dwa przez koszty dla szpitala trzy przez biurokrację.

Nie dojdziesz

Data: 2020-11-28 09:26:16
Autor: Runt
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-27 o 14:25, genetyczny idiota _Master_ pisze:
Co warte są testy na takim etapie epidemii?
Tyle co twój bełkot.
Uwiarygadniają tylko te cyferki które PiS Ci podrzuca
Mi? Chyba tobie ;-)))
a Ty jako stary
ile masz jeszcze do emerytury z KRUS?
pożyteczny idiota je kontemplujesz ;-)
z-adek, POpatrz w lusterko w swoim wychodku ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-30 10:53:33
Autor: _Master_
Echa protestów i marszów?
Pracuję na umowę o pracę. A Ty? ;-)

Data: 2020-11-30 14:32:13
Autor: Runt
Echa protestów i marszów?
W dniu 2020-11-30 o 10:53, _Master_ pisze:
Pracuję na umowę o pracę. A Ty? ;-)

na własnym ;p-)