Echhh.. AUDJPY

Data: 2011-03-16 22:22:05
Autor: Joachim
Echhh.. AUDJPY

Ech... moja ulubiona para walutowa AUDJPY poszła właśnie w dupę.

Takie życie z longiem, którego będę kisił przez najbliższe pół roku.

Mimo wszystko trzymam kciuki za przyjaciół Japończyków, żeby im się udało z tą atomówką.

J.

Data: 2011-03-16 23:02:58
Autor: Joachim
Echhh.. AUDJPY
W dniu 2011-03-16 22:22, Joachim pisze:

[...]

Doprawdy, fascynujący wieczór

J.

Data: 2011-03-17 12:11:05
Autor: kigam
Echhh.. AUDJPY
Dnia 16-03-2011 o 23:02:58 Joachim <joachim1110@op.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-03-16 22:22, Joachim pisze:

Ech... moja ulubiona para walutowa AUDJPY posz³a w³a¶nie w dupê..

Takie ¿ycie z longiem, którego bêdê kisi³ przez najbli¿sze pó³ roku.

Mimo wszystko trzymam kciuki za przyjació³ Japoñczyków, ¿eby im siê
uda³o z t± atomówk±.

J.

Doprawdy, fascynuj±cy wieczór

J.

Trudno uwierzyæ, ¿e kto¶ siê kopie z takim trendem bez stopa.

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-03-17 19:13:05
Autor: Joachim
Echhh.. AUDJPY

Trudno uwierzyæ, ¿e kto¶ siê kopie z takim trendem bez stopa.

Dziêki, za radê.

J.

Echhh.. AUDJPY