Echo HK8

Data: 2011-06-07 00:14:43
Autor: Bartek Kacprzak
Echo HK8
Witam

Po wczorajszej publikacji w GP temat podchwycily inne sredia:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagminnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.html

Ciekawy jest glos jednego policmajstra, sprzeczny z glosem z zeszlego
roku Pasiecznego.

:)

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2011-06-07 09:27:53
Autor: Don Pedro
Echo HK8
W dniu 2011-06-07 09:14, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Ciekawe są komentarze, zrównoważone, jak nigdy. Wszyscy się równo pukają w czoło.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-07 09:36:48
Autor: Arni
Echo HK8
Bartek Kacprzak pisze:
Witam

Po wczorajszej publikacji w GP temat podchwycily inne sredia:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagminnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.html

moze tego HK znajdziemy i spuscimy mu wpierdol po prostu? Eee dobra, nic nie mówiłem b zaraz o groĽby karalne mnie oskarży ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-07 09:47:47
Autor: The_EaGle
Echo HK8
[...]

"Pod" komisarz Marek Kąkolewski - znany policyjny burak. Kilka razy już na antenie mówił takie bzdety że aż się szkoda mi go robiło. To nie dawna tuba policji jednak zastąpiona przez innego rzecznika tj Mariusz Sokołowskiego - bardzo inteligenty i zrównoważony człowiek. Pewnie dziennikarze dalej mają telefon do tego ... i dalej dzwonią i rozmawiają z nim.

Tutaj jest przykład jego "elokwencji" :

http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/motocyklisci-czy-bandyci-na-drodze,1615458,3017 Najgorsze jest to ĹĽe ten pajac jest w drogĂłwce w KGP.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-06-07 16:46:39
Autor: duddits
Echo HK8
On 07.06.2011 09:14, Bartek Kacprzak wrote:
Witam

Po wczorajszej publikacji w GP temat podchwycily inne sredia:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagminnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.html

I kolejne "echo":

http://www.scigacz.pl/Motocyklem,miedzy,samochodami,mozna,czy,nie,mozna,15690.html

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-06-07 17:09:23
Autor: Arni
Echo HK8
duddits pisze:

I kolejne "echo":

http://www.scigacz.pl/Motocyklem,miedzy,samochodami,mozna,czy,nie,mozna,15690.html

przeciez to zerżniete z precla

Data: 2011-06-07 18:43:52
Autor: PawelK vel Pablo
Echo HK8
Dnia 158 roku bież±cego, Arni zeznał(a) jak następuje:

duddits pisze:

> I kolejne "echo":

Gor±co jest...
W takie dni ciężko napisać co¶ z sensem...

może tam wierszówkę płac± :P

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-07 18:47:40
Autor: KJ Siła Słów
Echo HK8
W dniu 2011-06-07 09:14, Bartek Kacprzak pisze:

Nie, no ja pierdole, to HK8 to nie jest prawdziwy czlowiek, to jest jakis byt wymyslony wcelu zrobienia burzy, wkurwienia nas wszystkich i promocji Stefańskiego, czyli w sumie nie wiem po co?

HK8  - przedstaw sie jakos, pokaz twarz czy cos - jutro masz doskonala okazje w "Starej Pradze".
Bo ja nie wierze w to ze naprawde istniejesz, nie wierze w to ze zdarzenie ktore opisujesz mialo w ogole miejsce.

Nie no nie, pierdole, to jest niemozliwe zeby ktos se strzelal w stope i jeszcze dokladal do tego pieniadze.

Tylko mam problem z celowoscia tej jazdy.

KJ

Data: 2011-06-07 18:52:21
Autor: Arni
Echo HK8
KJ Siła Słów pisze:

HK8  - przedstaw sie jakos, pokaz twarz czy cos - jutro masz doskonala okazje w "Starej Pradze".
Bo ja nie wierze w to ze naprawde istniejesz, nie wierze w to ze zdarzenie ktore opisujesz mialo w ogole miejsce.

  Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

Data: 2011-06-07 18:55:26
Autor: Arni
Echo HK8
Arni pisze:
KJ Siła Słów pisze:

[...]

i nawet pijadżio miał w 2004 roku

Data: 2011-06-07 19:18:39
Autor: Piotr Rezmer
[OT] Re: Echo HK8
Arni pisze:

Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

Jak to wytropiłe¶? Da się co¶ takiego ustalić ze Ľródła wiadomo¶ci NNTP?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-06-07 19:31:52
Autor: Arni
[OT] Re: Echo HK8
Piotr Rezmer pisze:
Arni pisze:

Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

Jak to wytropiłe¶? Da się co¶ takiego ustalić ze Ľródła wiadomo¶ci NNTP?

sprawdza sie wszystko i dochodzi sie np tu:
http://pl-pl.facebook.com/people/Piotr-Wierci%C5%84ski/1734759580

Data: 2011-06-08 22:32:04
Autor: ogĂłrek
[OT] Re: Echo HK8
W dniu 2011-06-07 19:18, Piotr Rezmer pisze:
Arni pisze:

Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

Jak to wytropiłeś? Da się coś takiego ustalić ze źródła wiadomości NNTP?

5 pozycja w googlach po wpisaniu pwie@o2.pl, prowadzi nas do jego bloga

Data: 2011-06-08 06:16:36
Autor: Piotr Kompa
Echo HK8
Arni wrote:

 Pan Piotr Wierciński - specjalista od finansów

Czyli cała ta heca to jest "artykuł po cichu sponsorowany"?
Sieć zapamięta :)

--
Pozdrawiam,
Kompan.