Echo w Orange

Data: 2009-05-31 13:17:40
Autor: duplo
Echo w Orange
Często gdy ktoś do mnie dzwoni na mój numer w Orange to nie mogę go zrozumieć, bo są jakieś przerwania/zakłócenia. Nie wiem jak to nazwać, objawy że głos się rwie. Niezależnie od tego do jakiego telefonu włożę kartę to tak mam. Co tu jest nie tak?

Data: 2009-05-31 14:45:03
Autor: Tomaszek
Echo w Orange
duplo pisze:
[...]

Włącz w telefonie opcje związaną z wygładzaniem głosu. Pomoże, jeśli problem nie jest stronie modułu anteny lub słabego zasięgu samej sieci
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-06-01 09:57:54
Autor: duplo
Echo w Orange
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:gvtum5$9i2$1nemesis.news.neostrada.pl...
duplo pisze:
[...]

Zasięg jest maksymalny, żadnych ulepszczaczy/pogarszaczy głosu w telefonie nie ustawiałem.

Data: 2009-06-01 17:32:38
Autor: Forum Profanum
Echo w Orange
Użytkownik "duplo" <pipapi@997.pl> napisał w wiadomości news:
[...]

Ja tak mam w orange jak dzwoni do mnie ktoś z plusa. Z pozostałych sieci jest OK.

Piotr

Echo w Orange