Echostar 616 Polsatu i kabel component

Data: 2010-03-17 17:12:43
Autor: kowtow
Echostar 616 Polsatu i kabel component
czy ktoś próbował połączyć
tuner Polsatu DSB Echostar 616 przez kabel
Euro-Component w/g instukcji się nie da ALE?

Data: 2010-03-25 12:29:02
Autor: Remek
Użytkownik "kowtow" napisał:

czy ktoś próbował połączyć
tuner Polsatu DSB Echostar 616 przez kabel
Euro-Component w/g instukcji się nie da ALE?

Co znaczy się nie da? Da się, ale co chcesz uzyskać? Bo jeśli prawidłowy odbiór to się raczej zawiedziesz. Nie spotkałem dekodera, który by podawał sygnał composite video. 99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

Remek

Data: 2010-03-25 12:52:17
Autor: Wiewior
W dniu 2010-03-25 12:29, Remek pisze:
Co znaczy się nie da? Da się, ale co chcesz uzyskać? Bo jeśli prawidłowy
odbiór to się raczej zawiedziesz. Nie spotkałem dekodera, który by
podawał sygnał composite video. 99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

ROTFL :))
Rozróżniasz komponent od kompozytu?

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-03-25 12:59:48
Autor: pawell32
Wiewior pisze:
W dniu 2010-03-25 12:29, Remek pisze:
Co znaczy się nie da? Da się, ale co chcesz uzyskać? Bo jeśli prawidłowy
odbiór to się raczej zawiedziesz.  Nie spotkałem dekodera, który by
podawał sygnał composite video.

bzdura. composite na wy mają wszystkie dekodery.

  99% daje A + V, a niektóre jeszcze RGB.

co ma piernik do wiatraka?

nie wszystkie dekodery sd posiadają poprawnie działające wy component !
ale to zależy w głównej mierze od softu

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion