Echowell XT

Data: 2010-07-23 00:31:36
Autor: Trash
Echowell XT
Witam.

Czy miał ktoś może z tym do czynienia ? Ciężko gdziekolwiek znaleźć jakieś informacje, a tym bardziej manuala z opisem funkcji i możliwości konfiguracji wyświetlania. Strona producenta też się wypiera tego modelu. Sam licznik wygląda ciekawie, oglądałem w sklepie echowell XW - wersja bezprzewodowa - duży czytelny wyświetlacz, wyglądał na dobrze wykonany. Niestety sprzedawca nic po za opisem na opakowaniu nie był w stanie powiedzieć. Po za mnogością funkcji jest dla mnie ważne, co można w jednej chwili wyświetlać na ekranie, a tych informacji nie mogę nigdzie znaleźć.

Echowell XT