Ecodriving

Data: 2011-10-10 13:33:52
Autor: bd
Ecodriving
Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czołem.

Czolem ;)

Kiedyś, dawno temu, pamiętam mała utarczkę słowną z kolegą Waldkiem G. odnośnie mojego stwierdzenia że 2.0 Turbo Benzyna o mocy ponad 200KM, w trasie pali mniej niż 7L/100km, zostałem wręcz wyśmiany i żeby nie powiedzieć oskarżony o brednie ;P

e tam Panie, da sie jezdzic jak widac ;)

posiadalem swego czasu Passata B5 ;) 1.8T w manualu - 5 girów - z wirusem na
177 kucy i 277 Nm przy 3800 z hamowni ;) gdy mnie żona odwozila po zakrapianym
podwieczorku ;) w trasie na tym drugim kompie co sie kasuje po postoju
dluzszym niz 2 godziny i startuje od zera trasa Minsk Maz.-.DC noca ;)
potrafila zejsc do 5,2L ;) wg kompa a on sie raczej nie mylil ;)

a niocny spokojny drajwing Zambrow .-. DC... 4,7L ;) fakt, ze wtedy padalo jak
z cedra, i predkosc srednia byla cos w granicach 65km/h ;) ale co da sie?
pewnie, ze sie da ;)

dluga prosta i jajko miedzy stopa, a gazem ;)

ja w podobnym setupie musialem sie dostac z dalekiego Ursynowa na Dolny
Mokotow (Sadyba) ten sam komp pokazal 33,5L ;) i to sredniego ;) zatem ten
silnik to byla najlepsza rzecz w tym aucie ;)

na LPG :) troszke wiecej palil, ale majac druga zmiane trase Ursynow-Piaseczno
jadac spokojnie pokazywal 7,6L i smialo moge powiedziec, ze sie lepiej zbieral
na LPG :) instalka BRC pelny sequent z wtryskami Kihina, no ale to bylo juz 7 lat temu
;) i technika pewnie sporo poszla do przodu

pzdr wszystkich niedowiarków ;)

--

Ecodriving