Ecodriving "chfalem siem"

Data: 2011-10-10 08:24:46
Autor: neoniusz
Ecodriving "chfalem siem"
W dniu 10.10.2011 08:06, Lewis pisze:
Kiedyś, dawno temu, pamiętam mała utarczkę słowną z kolegą Waldkiem G.
odnośnie mojego stwierdzenia że 2.0 Turbo Benzyna o mocy ponad 200KM, w
trasie pali mniej niż 7L/100km, zostałem wręcz wyśmiany i żeby nie
powiedzieć oskarżony o brednie ;P

Ja od dluzszego czasu uzyskuje powtarzalnie takie wyniki (przyklad z wczoraj, start o 18:00):
trasa: DK79 (sandomierz-krakow), 160km
predkosc: 100-120 a miejscami 140, bylo troche wyprzedzania z kickdownem
auto: automat, AWD, 2.5l 204KM
spalanie: 7l/100km

I da sie jechac dynamicznie przy niewielkim spalaniu.

Data: 2011-10-10 00:23:25
Autor: Czarek Daniluk
Ecodriving "chfalem siem"
On 10 Paź, 08:24, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

[...]

Ja w niedzielę o 3 nad ranem wracałem zza Zamościa do DC, nie wiem ile
spaliłem, ale pewnie mało :D
Nie spieszyłem się zbytnio bo to i senność i zmęczenie dawały już o
sobie dość mocno znać :) - aha 2,5 V6 170KM + automat, spaliłem na oko
pewnie około 10 gazu na 100km :)
Jadąc tam - w dzień spaliłem jakieś 11,5 gazu na 100km.

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-10 11:03:36
Autor: Jarek Pudelko
Ecodriving "chfalem siem"
Witam

[...]

Szacun, u mnie 3.0 230KM automat spala gazu 15/100 w trasie ale z 4 osobami i 4 rowerami :) - nie sprawdzalem ile spali pusty z samym kierowca.
Moze mam instalke do wyregulowania :)

--
jarek

Data: 2011-10-10 05:19:23
Autor: Czarek Daniluk
Ecodriving "chfalem siem"
On 10 Paź, 11:03, Jarek Pudelko
<jarek.pudelkoWYTNIJ...@boxnet.ceti.pl> wrote:
Witam

> Ja w niedziel o 3 nad ranem wraca em zza Zamo cia do DC, nie wiem ile
> spali em, ale pewnie ma o :D
> Nie spieszy em si zbytnio bo to i senno i zm czenie dawa y ju o
> sobie do mocno zna :) - aha 2,5 V6 170KM + automat, spali em na oko
> pewnie oko o 10 gazu na 100km :)
> Jad c tam - w dzie spali em jakie 11,5 gazu na 100km.

Szacun, u mnie 3.0 230KM automat spala gazu 15/100 w trasie ale z 4
osobami i 4 rowerami :) - nie sprawdzalem ile spali pusty z samym kierowca.
Moze mam instalke do wyregulowania :)

--
jarek

Po mieście ile ??
Mój obciążony spala max litra na 100km więcej. (Mondeo MK3 Kombi jakby
porównywać w wyobraźni wielkość wozów).
Instalację mam na Stagu 300 premium ;), wtryski Hana, i śmiem
twierdzić, że na gazie lepiej się zbiera niż na benzynie :)
Po DC jak wyrabiam nadgodziny to potrafię spalić i pod 20 :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-10 14:59:21
Autor: Jarek Pudelko
Ecodriving "chfalem siem"
W dniu 2011-10-10 14:19, Czarek Daniluk pisze:

[...]

Po miescie to bywa i 18 :)
E46 kombi 330xi automat wiec sporo pozera naped na 4 kapcie.
Tez stag 300 i wtryski hana zielone.

--
jarek

Data: 2011-10-10 17:49:22
Autor: Czarek Daniluk
Ecodriving "chfalem siem"
W dniu 2011-10-10 14:59, Jarek Pudelko pisze:

Po miescie to bywa i 18 :)
E46 kombi 330xi automat wiec sporo pozera naped na 4 kapcie.
Tez stag 300 i wtryski hana zielone.

U mnie czerwone, przynajmniej takie sobie zażyczyłem.
Po DC jeżdżąc na naprawdę niewielkich odcinkach miałem już i 21 ;) najczęściej oscyluję właśnie w okolicach 16-18.

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-10 08:29:53
Autor: Lewis
Ecodriving "chfalem siem"
W dniu 2011-10-10 08:24, neoniusz pisze:
[...]

Oczywiście że się da ale poczekajmy co powie kolega Waldek ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Ecodriving "chfalem siem"