Ecodriving na egzaminie

Data: 2015-12-01 22:04:14
Autor: J.F.
Ecodriving na egzaminie
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mu20iihcg1n7.1qhrbu1e7qxl6$.dlg@40tude.net...
Jak to jest z "ecodrivingiem" na egzaminie na PJ?
Doszły mnie słuchy że polega to na nieprzekroczeniu przez cały egzamin
magicznej liczby 2500rpm.
Nie ważne czy właśnie z przyczepą wyprzedzasz pod górę kolumnę pojazdów,

Wyprzedzasz, pod gore, na egzaminie ?

J.

Data: 2015-12-02 19:14:18
Autor: re
Ecodriving na egzaminie

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
Pod górę można tylko dojeżdżając do wierzchołka nie można.

Data: 2015-12-02 20:21:18
Autor: J.F.
Ecodriving na egzaminie
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n3ncee$1ii$1@mx1.internetia.pl...
Użytkownik "J.F."
[...]

Pod gore mozna, ale egzamin ... a wiec
-z przyczepa ... czyli kat B+E, C+E ... ok, powiedzmy ze w zakresie naszych zainteresowan i jest test miejski,
-miejski ... zglaszac miasta z WORD i gorami ... Bielsko-Biala, Nowy Targ, cos jeszcze ?
-z dopuszczalna predkoscia 50 ... i wyprzedzac ?

J.

Ecodriving na egzaminie