Edmund sie znalazl!

Data: 2018-04-15 20:56:07
Autor: silvio balconetti
Edmund sie znalazl!
>TVN reklamuje "rosyjskie oszustwo" - uważa Edmund Janniger, współpracownik Antoniego Macierewicza. Dawno nie widziany 22-latek opublikował serię wpisów, w których oskarża TVN o kłamstwo.
Edmund Janniger to jeden z "cudownych chłopców" Antoniego Macierewicza. W czasie swojej krótkiej kariery pełnił rożne prestiżowe funkcje, był m.in. doradcą ministra obrony narodowej. Gdy o sprawie zrobiło się głośno, Janniger wyjechał z Polski, ale - jak okazało się dopiero po przejęciu MON przez Mariusza Błaszczaka - 22-latek pracował w resorcie do 19 stycznia 2018 r. i dopiero wówczas wyrzucono go razem z Macierewiczem.

Janniger wrócił jednak, by dzielić się z opinią publiczną na temat katastrofy smoleńskiej. Na Twitterze zamieścił serię wpisów, nawiązujących do materiału TVN24 o 10 kwietnia 2010 roku.

"Mitologia Faktu. TVN24 chciał przygwoździć raport Macierewicza i strzelił sobie w kolano. Każdy opisywany przez nich fragment lewego skrzydła zawiera błędy i kłamstwa. Nie wystarczy mieć masę pieniędzy trzeba jeszcze się znać" - przekonywał młody chłopak

Więcej: https://tinyurl.com/y7vz9lxd

Pan Antoni ma dosc specyficzny gust.
https://tinyurl.com/y8y9y79w
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-04-16 06:39:00
Autor: Pieniądze i Stołki
Edmund sie znalazl!
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
>TVN reklamuje "rosyjskie oszustwo" - uważa Edmund Janniger,
współpracownik Antoniego Macierewicza. Dawno nie widziany 22-latek
opublikował serię wpisów, w których oskarża TVN o kłamstwo.

No paczpan, czyżby zatęsknił za Bartusiem i alkowa z kotem? ;-)))

CL

Data: 2018-04-15 22:14:47
Autor: japanizer
Edmund sie znalazl!
On Monday, April 16, 2018 at 1:39:41 PM UTC+9, Pieniądze i Stołki wrote:
> [...]
> opublikował serię wpisów, w których oskarża TVN o kłamstwo.

No paczpan, czyżby zatęsknił za Bartusiem i alkowa z kotem? ;-)))

Maciarewicz miał trudne dzieciństwo - gdy miał 15 miesięcy, jego ojciec popełnił samobójstwo.
Antoniego wychowała mama, z którą miał bliskie stosunki:

http://iss.uns.lodz.pl/num/01/004_El%C5%BCbieta%20Micha%C5%82owska_By%C4%87%20gejem.%20M%C4%99%C5%BCczy%C5%BAni%20homoseksualni%20o%20swoim%20funkcjonowaniu%20.pdf

2. Geje o swoim dzieciństwie
2.1. Relacje matka - syn

  Homoseksualni mężczyźni często uważają, że to właśnie intensywność ich relacji   z matką w jakiś sposób wpłynęła na rozwinięcie sie u nich homoseksualizmu. Syn   jest rozpieszczany, chroniony przed światem zewnętrznym. Matka, która czuje   się samotna wypełnia swoje życie opieką nad dzieckiem Choć nie wiem czy to bardziej pasuje do Maciarewicza, czy do J. Kaczyńskiego.