Edukacja ...

Data: 2009-09-05 01:50:08
Autor: Slavinka
Edukacja ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
Nie , tym razem bez jaj , naprawdę na poważnie ..
Czy znacie jakąkolwiek prywatną uczelnię techniczną w RP , która
produkowałaby
prawdziwych inżynierów/fachowców ?? Jest w 3 dupy "Akademii
Informatycznych" , z
których wyłażą linencjaci (qrva , nawet nie wiem co to jest !!). Ma taka
pociulina w papierach "inżynier". Hehe , inżynier jak z koziej dupy
rakietnica..
Ale statystyki się poprawiły !!  Mamy o wiele więcej ludzi z "wyższym
wykształceniem" niż za komuny.. SUPER !! Przychodzi do mnie taki
"informatyk" ,
chce robić. Ambitny i NAPRAWDĘ chce. I co z tego , że chce ?? Jak nic nie
umie..
Mój typowy test : napisz w assemblerze program (na dowolny procesor)
realizujący
stałoprzecinkowe dodawanie 2-ch liczb 8-mio bitowych.

50% owych "inżynierów" wogóle nie wie o czym pirdolę , kolejne 20% pierdzi
, że
potrzebuje na to tydzień , kolejne 20% potrzebuje dokumentacji procesora.
OK ,
chcesz to masz.. I natychmiastowa odpowiedź , "żartuje Pan? A po polsku
nie ma?
Itd. , itp.

Wniosek : obecnie jest zdecydowani mniej ludzi z wyższym wykształceniem
niż za PRL.

MH

To jest pokłosie istnienia guru w polskiej informatyce za PRL.
Piastowanie wiedzy tajemnej dla wybrańców i niszczenie wartościowej
konkurencji. Nieliczne projekty - wszystkie niedokończone bądź niepracujące,
żeby nie wymieniać gangsterskiej firmy wyłącznie od wygrywania
przetargów..... i kasy. Co lepsi pracują na zachodzie...
Takie projekty były też w innych dziedzinach, zupełnie niezwiązanych z
informatyką.
Lewizna nie przewidziała zwycięstwa postępu naukowego nad jej zarządzaniem.

Data: 2009-09-05 03:30:15
Autor: MH
Edukacja ...

> [...]

informatyką.
Lewizna nie przewidziała zwycięstwa postępu naukowego nad jej zarządzaniem.

Informatykę podałem jako przykład. Ale weźmy na przykład dowolny inny przykład ,
przykładowo elektronikę.. Dzisiaj bez matematyki , nie ma elektroniki !!
Jest tak samo przesrane , o ile nie gorzej. w innych działach techniki nie
jestem ekspertem , aczkolwiek podejrzewam , że jest podobnie.

MH

--

Edukacja ...