Edukacja.

Data: 2014-12-10 04:35:28
Autor: Micha艂 Szata艅ski
Edukacja.
  Ostatnio pr贸bowa艂em czyta膰 ksi膮偶k臋 z historii dla liceum i za ka偶dym razem przestawa艂em czyta膰, generalnie po p贸艂 zdania, bo sprowadza si臋 to do t艂umaczenia sobie tego co tam jest napisane w jaki艣 spos贸b. Nie wiem czy od czasu mojej nauki w liceum zmieni艂o si臋 co艣, ale je艣li nie to wsp贸艂czuje m艂odzie偶y, kt贸ra ma to czyta膰. W sumie odradzam chyba.

-- -
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a sprawdzona na obecno艣膰 wirus贸w przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2014-12-10 05:47:24
Autor: MarkWoydak
Edukacja.

U偶ytkownik "Micha艂 Szata艅ski" <micsz@outlook.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m68g93$rrn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Po prosty jeste艣 ju偶 stary grzyb i rozumienie nawet prostych zda艅 jest ci problemem. Zapisz sie do PiS. Oni tam takich potrzebuj膮! ;-)))

MW

Edukacja.