Edukacja Kurskiego.

Data: 2011-12-06 05:13:33
Autor: stevep
Edukacja Kurskiego.
# Siwiec u Lisa do Kurskiego: Pan zakończył edukację o UE na komiksach #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13vj

--
stevep

Data: 2011-12-06 08:50:09
Autor: boukun
Edukacja Kurskiego.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v51vcvkt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Siwiec u Lisa do Kurskiego: Pan zakończył edukację o UE na komiksach #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13vj
stevep

Jacy ci Żydzi są proeuro-pejscy...
Co oni by zrobili, bez tej Jewropy...

boukun

Data: 2011-12-06 09:09:39
Autor: A. Filip
Edukacja Kurskiego według Siwca u "Rudego Ogona"
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
# Siwiec u Lisa do Kurskiego: Pan zakończył edukację o UE na komiksach #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13vj

Może UE ni wuja nie zasługuje na więcej? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ludzie przesypiają życie, a budzą się wtedy, kiedy umierają.

Data: 2011-12-06 15:40:00
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 09:09:39 A. Filip <anfi@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Podstawówka też nie zasługuje, dlatego tu wielu prezentuje poziom zerówki.

--
stevep

Data: 2011-12-06 10:22:03
Autor: obserwator
Edukacja Kurskiego.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
# Siwiec u Lisa do Kurskiego: Pan zako=F1czy=B3 edukacj=EA o UE na komik=
sach #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13vj

Kurski to pawian. --

Data: 2011-12-06 11:50:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Edukacja Kurskiego.

[...]

Jeden wart drugiego. Tak samo obleśni.

BBR

Data: 2011-12-06 11:02:40
Autor: apr...
Edukacja Kurskiego.
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

róża to taka ojropejka w każdym calu, a wszyscy bez wyjątku, miesiąc w miesiąc, każde z nich kasuje po 40 tys. zł, i tak przez 4 lata, aby było ciekawiej to wszyscy ONI byli za wstąpieniem do kołchozu, teraz wiecie po co.

Data: 2011-12-06 12:14:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Edukacja Kurskiego.

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbksog$gdq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Coż, naród wybrał na swoich europejskich przedstawicieli idiotów!

BBR

Data: 2011-12-06 12:33:15
Autor: Obserwator
Edukacja Kurskiego.
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

jakiego kolchozu? nie masz pojecia o czym piszesz. Do roboty zapierniczaj. a nie zajmuj sie sprawami ktorych nie rozumiesz i nawet nie probujesz zrozumiec, macicielu.

Data: 2011-12-06 14:56:26
Autor: apr...
Edukacja Kurskiego.
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > róża to taka ojropejka w każdym calu, a wszyscy bez wyjątku, miesiąc w > miesiąc, każde z nich kasuje po 40 tys. zł, i tak przez 4 lata, aby było > ciekawiej to wszyscy ONI byli za wstąpieniem do kołchozu, teraz wiecie po
co.

jakiego kolchozu? nie masz pojecia o czym piszesz. Do roboty zapierniczaj.
a ni
e zajmuj sie sprawami ktorych nie rozumiesz i nawet nie probujesz zrozumiec, macicielu.

zwo_lenniku ojropejsatego kołchozu nie wiem czy wiesz, że w socjalistycznym rwpg związek radziecki dzielił i rządził, tu i teraz jego rolę przejmują niemcy i francja w twojej tzw. "ujni", zresztą bardziej socjalistycznej niż były POgrobowiec.
masz kompleksy to się lecz ...

Data: 2011-12-06 17:29:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Edukacja Kurskiego.

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jblaeq$43d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

niemcy i francja w twojej tzw. "ujni", zresztą bardziej socjalistycznej niż

Coś mi się zdaje, że kompleksy są twoim udziałem.

Data: 2011-12-06 16:47:39
Autor: apr...
Edukacja Kurskiego.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> były POgrobowiec.
> masz kompleksy to się lecz ...

Coś mi się zdaje, że kompleksy są twoim udziałem.

no dobra,
więc wylecz mnie bogdan z kompleksów i POwiedz mi
gdzie naPISałem nieprawdę ?

Data: 2011-12-06 17:06:11
Autor:
[...]

bogdan wyręczę cię, TU masz przykład faszyzującego socjalizmu zjadającego swoje dzieci i siebie samych w mniejszym stopniu, ale do czasu !

"Media są rozrywkowe, więc swoim klientom wciskają dezinformację i tego typu kawały.

A dlaczego zazwyczaj przemilcza się istotne okoliczności afery zadłużeniowej Grecji ?

1) Goldman Sachs kreatywnie spreparował audyty ażeby Grecja &#8222;spełniała&#8221; warunki strefy euro.

2) Wydatkowanie środków unijnych odbywało się pod kontrolą Komisarzy oraz inspektorów EU. 3) Olimpiada w Atenach w 2004 roku pochłonęła ogromne nakłady, które nigdy się nie zwróciły.

4) Pożyczki pod warunkiem zakupu broni z Niemiec były gwoździem do finansowej trumny Grecji.

5) Partnerami greckiego rządu były KE, Bank Światowy i Międzynarodowy Fundusz Walutowy. 6) Greków sprytnie oszukano i ograbiono, a teraz robi się z nich nieudaczników, leni i głupców. Proszę zwrócić uwagę, że w chaosie planów &#8222;reformowania finansów Unii&#8221; &#8211; z ofertą przekazania sterów Niemcom &#8211; lansuje się potrzebę zwiększenia skuteczności kontroli dyscypliny finansowej.

A przecież Niemcy także kuglowali w swoich raportach budżetowych i nikt nie śmiał nałożyć na nich kar przewidzianych za przekraczanie obowiązujących wskaźników i limitów, bo pozostałe kraje robiły podobne przekręty. Ponadto Komisarze z podległą im armią urzędników i inspektorów wraz z pracownikami lokalnych biur &#8222;integracji, rozwoju i harmonizacji&#8221; pobierali wysokie pensje z naszych podatków za &#8222;czuwanie&#8221; aby było jak najlepiej. W ramach tych optymalizacji w zarządzaniu poszczególnych gospodarek kazano nam m.in. pozamykać kopalnie (które się reaktywuje) i zlikwidować stocznie. Podobne &#8222;dobre rady&#8221; i nakazy dano Grekom. Wiele z tych procesów odbywało się pod kontrolą Komisarzy oraz inspektorów EU, których działalności jak dotąd nikt nie rozliczył, ani roli w doprowadzeniu do obecnego kryzysu."

nie musisz mi odpowiadać, znam twoją odPOwiedź.

Data: 2011-12-06 18:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Edukacja Kurskiego.

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jblgvb$prr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> były POgrobowiec.
> masz kompleksy to się lecz ...

Coś mi się zdaje, że kompleksy są twoim udziałem.

Wszędzie!

Data: 2011-12-07 04:18:07
Autor: stevep
Edukacja Kurskiego.
Dnia 06-12-2011 o 17:29:06 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

były POgrobowiec.
masz kompleksy to się lecz ...

Coś mi się zdaje, że kompleksy są twoim udziałem.

Eeee, on to wyłącznie jeden gigantyczny kompleks.

--
stevep

Data: 2011-12-06 15:40:42
Autor: stevep

[...]