Edward Gierek

Data: 2013-01-02 19:47:16
Autor: pluton_
Edward Gierek
Za Gierka to było dobrze.

Szkoda, ze nie mnie.

Nullification

Data: 2013-01-02 19:50:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Edward Gierek

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kc1v6q$igj$1node2.news.atman.pl...
Za Gierka to było dobrze.

Szkoda, ze nie mnie.

To¶ miał pecha!
Spytaj Boukuna. On ci opisze szeroko w jakim to luksusie on i jego rodzina żyli za Gierka!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-01-02 19:54:31
Autor: u2
Edward Gierek

[...]

Nadal zyje we wzglednym luksusie, niedostepnym dla wiekszosci Polakow.

Data: 2013-01-02 20:10:55
Autor: pluton_
Edward Gierek
Nadal zyje we wzglednym luksusie, niedostepnym dla wiekszosci Polakow.

Nie zazdrosc mu. Ciezko na to pracuje.

Nullification

Data: 2013-01-02 20:10:53
Autor: u2
Edward Gierek
W dniu 2013-01-02 20:10, pluton_ pisze:
Nadal zyje we wzglednym luksusie, niedostepnym dla wiekszosci Polakow.

Nie zazdrosc mu. Ciezko na to pracuje.

Oczywiscie plutek. Nie wysluguje sie zydobolszewii jak ty.

Data: 2013-01-02 20:18:39
Autor: pluton_
Edward Gierek

> Nie zazdrosc mu. Ciezko na to pracuje.

Oczywiscie plutek. Nie wysluguje sie zydobolszewii jak ty.

A co to jest ta zydobolszewia ? Kurde, nawet nie wiem, komu sie wysluguje...

Nullification

Data: 2013-01-03 03:11:06
Autor: andal
Edward Gierek
On Wed, 02 Jan 2013 20:18:39 +0100, pluton_ wrote:

> Nie zazdrosc mu. Ciezko na to pracuje.

Oczywiscie plutek. Nie wysluguje sie zydobolszewii jak ty.

A co to jest ta zydobolszewia ? Kurde, nawet nie wiem, komu sie
wysluguje...

bo glupol nigdy nie wie ani dla kogo robi ani co

kazdy ochlap go cieszy

wspolczuje takim

Data: 2013-01-03 16:04:56
Autor: Lord Donald
Edward Gierek
W dniu 02.01.2013 19:47, pluton_ pisze:
Za Gierka to by�o dobrze.

Szkoda, ze nie mnie.

Cza było nie kraść tylko wsiąść się do pracy to byś nie kiblował, a jak już chciałeś kraść, to trza było z koleszkami ukrywać się na w norach na styropianie popijając tanie bełty to byś dzisiaj był szychą!

Edward Gierek