Edward Gierek - czowiek do serca prz y

Data: 2009-08-26 08:10:00
Autor: jadrys
Edward Gierek - czowiek do serca prz y
boukun pisze:
Nik mnie ju o nic nie pyta 1/5 - Edward Gierek (2003) http://www.youtube.com/watch?v=jhxoL_z6UAQ&feature=related
Dlaczego dzisiaj nie ma takich przywdcw, co potrafi tak do ludzi wychodzi naprzeciw i by takimi ludzkimi jak Gierek?

boukun

Ale s, tylko si nie chc ujawnia. Wstydz sie. W dniu dzisiejszym uczciwo jest bardo wstydliwa, niemodna,niepopularna. Dzisiaj mona komu zaimponowa tylko tym ile si nakrado, na mataczyo, i oszukao.. takie czasy panie..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-08-25 23:22:24
Autor: Antenka
[...]

Na pewno s, ale dlaczego nie skomentowae Aron, tego co zgotowa
wasz wspaniay "Edek bez kredek" ??? Zabrako argumentw o
dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafi w dziesitk z tym linkiem, obnaajc obud komuszych
kacykw.

Antenka

Data: 2009-08-25 23:36:40
Autor: Antenka
On 26 Sie, 08:22, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafi w dziesitk z tym linkiem, obnaajc obud komuszych

miao by "nie skomentowae Arona"

Data: 2009-08-26 08:38:29
Autor: MH
> [...]

dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafi w dziesitk z tym linkiem, obnaajc obud komuszych

Znajd w tym linku sowo "Gierek" ...

MH

Data: 2009-08-26 09:27:10
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No co zgotowa? Wybudowa p Polski... i p Poznania, m.in. Pitkowo, Rataje to jego dzieo.

Data: 2009-08-26 02:48:33
Autor: Antenka
Edward Gierek - czowiek do serca przy

No co zgotowa? Wybudowa p Polski... i p Poznania, m.in. Pitkowo,
Rataje to jego dzieo.

To mj ojciec wybudowa p Poznania a nie aden Gierek m.in.:
Pitkowo, Winogrady, Rataje, Klin Dbiecki itd - nadzorujc prace
budowlane. Stale narzeka  na niewydajnych pataachw chopo-
robotnikw.  Musia si nieustannie z nimi uera, bo obiboki  z nich
byli - do pracy przyjedali odpocz, wiecznie na kacu - bardzo
niewydajny element z tej grupy by.

Antenka

Data: 2009-08-26 15:20:06
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ale jednak z Ich pomoc i za Gierka poyczki powstay te nowe dzielnice. Oczywicie nie umniejszam tu roli Twojego ojca..

Data: 2009-08-26 12:24:09
Autor: Antenka
On 26 Sie, 15:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Poyczki zostay przearte i pewnie zasiliy w znacznym stopniu konta
szwajcarskie czerwonej buruazji

Antenka

Data: 2009-08-26 21:51:49
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nic nie zostao przearte. Za te poyczki zostao "dobudowane" okoo 30% Polski. Nawet na tej wsi  gdzie mieszkam obecnie wikszo domw pochodzi z czasw Gierka.
Natomiast wielce zastanawiajce jest to na co id obecne poyczki, wszak zaduenie zagraniczne Polski wynosi ju 180 mld.$, a nie budowane jest praktycznie nic.  Czyby nam unia wyeraa te pienidze?

Data: 2009-08-26 09:32:41
Autor: Vic
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
jadrys пишет:
 Piątkowo,
Rataje to jego dzieło.

Rataje i Piatkowo - perelki architektury. Przepiekne dzielnice. Nie to co te paskudztwa w scislym centrum Poznania, zwlaszcza przy rynku... ;P

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 05:00:29
Autor: Antenka
On 26 Sie, 09:32, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> [...]

Rataje i Piatkowo - perelki architektury. Przepiekne dzielnice. Nie to
co te paskudztwa w scislym centrum Poznania, zwlaszcza przy rynku... ;P

A na to to już nie miał wpływu - on tego dziadostwa nie zaprojektował.
Pełna zgoda - ta architektura jest koszmarna. On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów. ;-) Nie ma jak stary Łazarz....i
secesyjne kamienice

Antenka

Data: 2009-08-26 14:12:09
Autor: boukun

jadrys пишет:

> [...]

Pełna zgoda - ta architektura jest koszmarna. On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów. ;-) Nie ma jak stary Łazarz...i

Nie ma to jak blaszane łagry pracy dzisiaj dla Polaków, TESCO, LG itp... szczyt współczesnej architektury...

boukun

Data: 2009-08-26 14:17:22
Autor: Vic
boukun пишет:
Nie ma to jak blaszane łagry pracy dzisiaj dla Polaków, TESCO, LG itp... szczyt współczesnej architektury...

Uwazasz Hute Katowice, Hute Kosciuszko, Hute Batory za piekniejsze od pierwszego lepszego Tesco?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 14:51:35
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h739r6$5qt$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
[...]

Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?
W ówczesnym czasie, na tamten okres, to Huta Katowice była szczytem technologicznym i architektonicznym światowej klasy, zobacz 2 minuta 55 sekunda filmu http://www.youtube.com/watch?v=YdsbubW-Bxc&feature=related to nie wina Gierka, że ppogierkowszczyzna, michnikowszczyzna doprowadza wszystko do ruiny i nie potrafi ani nie ma zamiaru niczego co stanowi wartość dla Polaków modernizować. A Nowa Huta to co, sto razy była piekniejsza i nowocześniejsza od zagrzybiałych Katowic. A spodek katowicki, zobacz końcówka pierwszej części, sam w nim kiedyś spałem, odwiedzając w młodych latach dziewczynę z Sosnowca...
Zobacz sobie buraku, 5 minuta 10 sekunda, wypowiadają się Polacy, za Gierka było lepiej http://www.youtube.com/watch?v=YdsbubW-Bxc&feature=related

boukun

Data: 2009-08-26 15:05:52
Autor: Vic
boukun пишет:
Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?

Idioto?, blaznie?, nie przesadzasz? Mam brac z ciebie przyklad i zaczac cie wzorem Piotra tytulowac hausfrauem?

W ówczesnym czasie, na tamten okres, to Huta Katowice była szczytem technologicznym i architektonicznym światowej klasy

Ha, ha, ha. Klasy radzieckiej chyba :)

ppogierkowszczyzna, michnikowszczyzna doprowadza wszystko do ruiny i nie potrafi ani nie ma zamiaru niczego co stanowi wartość dla Polaków modernizować.

Do ruiny to doprowadzili je tworcy. Budujac zaklady, ktore ekonomicznie nie mialy zadnego sensu.

A Nowa Huta to co, sto razy była piekniejsza i nowocześniejsza od zagrzybiałych Katowic.

Nowa Huta jest piekna niczym Welnowiec 15 lat temu.

Zobacz sobie buraku

Czyli jednak ma byc "hausfrau"?
Pytam, bo wcale nie mam ochoty, ale wiesz, na zasadzie wzajemnosci...

za Gierka było lepiej

Opierdalusom, obszczymurom...

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:11:38
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73cm6$fk9$1mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?

Idioto?, blaznie?, nie przesadzasz? Mam brac z ciebie przyklad i zaczac cie wzorem Piotra tytulowac hausfrauem?

Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie. Teraz już widzę dwóch najgłupszych na grupie prymitywnych pyskaczy... A teraz tłuki pocałujcie mnie w dupę, ja mam co robić w przeciwieństwie do was pasożydy, niż zająć się pyskówkami z prymitywami.

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-08-26 15:14:21
Autor: Vic
boukun пишет:
Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie.

Czyli mam sie tak do ciebie zwracac?

 ja mam co robić w przeciwieństwie do was pasożydy, niż
zająć się pyskówkami z prymitywami.

Bedziesz oddawal sie pracom porzadkowym oraz tym sposrod prac remontowych, ktore nie wymagaja wiekszej wiedzy i doswiadczenia?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:21:01
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73d62$fk9$3mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie.

Czyli mam sie tak do ciebie zwracac?

Jest mi to scheissegal, co ty z siebie robisz prymitywie. Jeśli tłuku myślisz, że przez to poczujesz się dowartościowany, to rób z siebie prymitywnego błazna jak głupi Piotruś publicznie. Samo podniesienie takiego zagadnienia i pytania świadczy o wartości adwersarza i jego osobowości, który ma jakieś prymitywne uprzedzenia...

Tłuki tak mają, sprowadzają każdą dyskusję do rynsztokowego poziomu...

boukun

Data: 2009-08-26 15:50:42
Autor: Vic
boukun пишет:
Tłuki tak mają, sprowadzają każdą dyskusję do rynsztokowego poziomu...

A sprowadzaja te dyskusje do rynsztokowego poziomu zwracajac sie do rozmowcy: tluku, idioto, blaznie, prymitywie, pasozydzie, itp.

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 21:42:30
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73fa7$7mt$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
[...]

Musisz się czytać zanim cokolwiek wyślesz, zgryźliwcu, Vic tak tylko rączki trzymał...

boukun

Data: 2009-08-26 14:20:01
Autor: Vic
Antenka пишет:
A na to to już nie miał wpływu - on tego dziadostwa nie zaprojektował.

Prosci robole raczej nie projektuja... chyba ze altane na dzialce (z tym, ze wtedy projekt pozostaje w glowie "projektanta")

On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów.

Kto? Wciaz ten sam Gierek?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 06:31:25
Autor: Antenka
On 26 Sie, 14:20, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Prosci robole raczej nie projektuja... chyba ze altane na dzialce (z
tym, ze wtedy projekt pozostaje w glowie "projektanta")

Mój ojciec nie pracował jako robol Vicek - napisałam, że nadzorował
prace. Projektanci...gazerzy. Niektórzy, tak jak mój sąsiad gł.
architekt w pewnym biurze projektów tworzyli chyba w pijackim
widzie :D Widać, że się nie znasz na budownictwie.
Antenka

Data: 2009-08-26 15:48:15
Autor: Vic
Antenka пишет:
 Widać, że się nie znasz na budownictwie.

:)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 07:19:39
Autor: Antenka
On 26 Sie, 15:48, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

>  Widać, że się nie znasz na budownictwie.

:)

--
plazoVic

Co oznacza ten uśmieszek? Tylko mi nie mów, że jesteś
architektem...  :D

Antenka

Data: 2009-08-26 17:17:41
Autor: raff
[...]

Vic zna sie na wszystkim ;]

R.

Data: 2009-08-26 09:00:16
Autor: Antenka
On 26 Sie, 17:17, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Co oznacza ten umieszek? Tylko mi nie mw, e jeste
> architektem... :D

Vic zna sie na wszystkim ;]

R.

Aaa...czyli na niczym hihihi :))

Antenka

Data: 2009-08-27 08:17:39
Autor: Vic
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
raff пишет:
Vic zna sie na wszystkim ;]

Fajnie by bylo... Niestety tak nie jest :)
Ale zdarzaja sie tacy ludzie, ktorzy sa blisko tego idealu. Znam osobisce faceta, ktory jest jednoczesnie profesorem zwyczajnym nauk technicznych oraz profesorem zwyczajnym nauk ekonomicznych. Ponadto doktoryzowal sie w kilku bardzo odleglych od siebie dziedzinach (m.in. filologia polska i automatyka). A przy tym koles ma zaledwie 60 lat :)

Gdybym znal sie na wszystkim przypuszczalnie nie mialbym czasu tutaj pisywac :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 00:04:12
Autor: Antenka
On 27 Sie, 08:17, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
raff пишет:

> [...]

filologia polska i automatyka). A przy tym koles ma zaledwie 60 lat :)

Gdybym znal sie na wszystkim przypuszczalnie nie mialbym czasu tutaj

To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Antenka

Data: 2009-08-27 09:43:45
Autor: Vic
Antenka пишет:
To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Ja jestem czlowiekiem techniki :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 01:05:38
Autor: Antenka
On 27 Sie, 09:43, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Ja jestem czlowiekiem techniki :)

--
plazoVic

Aaaa inżynier znający się na budownictwie hihi

Antenka

Data: 2009-08-27 11:05:19
Autor: jadrys
Vic pisze:
raff пишет:
Vic zna sie na wszystkim ;]

Fajnie by bylo... Niestety tak nie jest :)

Jesteś nazbyt skromny.

[...]

-- plazoVic

Bliskość ideału, to wg. ciebie dyplomy naukowe? A powiedz mi co ten profesorek zrobić potrafi? Poza teoretyzowaniem oczywiście.. Ma jakieś osiągnięcia?

Data: 2009-08-27 11:42:12
Autor: Vic
jadrys пишет:
Bliskość ideału, to wg. ciebie dyplomy naukowe? A powiedz mi co ten profesorek zrobić potrafi? Poza teoretyzowaniem oczywiście.. Ma jakieś osiągnięcia?

A bardzo duzo. Pewnie nie slyszales, ale koles wymyslil i zaprojektowal pewien bardzo wymyslny element silnika, ktory wykorzystywany jest obecnie powszechnie w silnikach lotniczych czolowych swiatowych firm.
Wiec chyba generalnie cos robic potrafi :)

Byc moze nie potrafi sobie kibla wykafelkowac. Ale od tego ma jadrysow.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 11:56:47
Autor: Piotr
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
Dnia Thu, 27 Aug 2009 11:42:12 +0200, Vic napisa(a):

[...]

No to nic nie umie, kafelkowanie to podstawa. Gdyby umia, to mgby
zosta "wolnym murarzem" i wakuni w usenecie.
Piotr
PS. Obawiam si, e jadry te nie umie wykafelkowa.

Data: 2009-08-27 12:04:48
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

A to zwracam honor.. Choć nie za bardzo wierzę  Twe słowa... zbyt dużo znałem darmozjadów z dyplomami. :-)

PS. Ja też nie potrafię "kafelkować". :-P

Data: 2009-08-27 08:19:54
Autor: Vic
Antenka пишет:
Co oznacza ten uśmieszek? Tylko mi nie mów, że jesteś
architektem...  :D

Usmieszek oznaczal, ze choc nie jestem architektem ani inzynierem budownictwa to jednak mam wielki sentyment do tej dziedziny. Z powodow rodzinnych, podobnie jak ty :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:20:23
Autor: jadrys

jadrys пишет:

[...]

Albo przeurocza Wilda... i jej zabudowa..

Data: 2009-08-26 07:18:34
Autor: Antenka
Antenka pisze:

> [...]
> secesyjne kamienice

> Antenka

Albo przeurocza Wilda... i jej zabudowa..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zgoda, niektóre kamienice są urocze, ale ja nie chciałabym mieszkać w
tej dzielnicy ;-)

Antenka

Data: 2009-08-26 12:21:34
Autor: Antenka
On 26 Sie, 20:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Zgoda, niektóre kamienice są urocze, ale ja nie chciałabym mieszkać w
> tej dzielnicy ;-)

> Antenka

Ja na Łazarzu też..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Remis

Antenka

Data: 2009-08-26 09:57:08
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wtedy tak się budowało. Myślisz że w np. w Belgii czy Francji nie ma blokowisk?  A tak gwoli ścisłości - mieszkanie w tych blokowiskach kosztuje więcej niż na starym rynku.

Data: 2009-08-26 13:37:19
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h72psi$6co$3news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Stare to zagrzybiałe, Pół Polski to poniemiecka, a pół pogierkowska...
Było kiedyś o tym, w wątku, Świdnica czy-oder Schweidnitz?

boukun

boukun

Data: 2009-08-26 13:21:18
Autor: boukun
Edward Gierek - czowiek do serca przy

Uytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:h72o4b$nq$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

I cae 35 tys. Zabobrze w Jeleniej Grze http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1TsiYIa9Qmz/zabobrze
i w kadym miecie w Polsce take poow nowoczesnego miasta...

boukun

Data: 2009-08-26 15:22:03
Autor: jadrys

Antenka pisze:
[...]

Za Gierka wybudowano p Polski - dzielnic mieszkalnych i zakadw pracy.

Data: 2009-08-26 13:12:47
Autor: boukun
Edward Gierek - czowiek do serca przy

Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:bcf7800c-2c05-43c0-90db-9f999787810ck19g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Za gupia jeste, eby wiedzie, jak dugo KORniki przygotowywali grunt, eby osign to co osignli.
Jeli patrzc na powody wczesnych strajkw, to dzisiaj musiano by rn na ywca Kaczyskich, Tuskw itp. ydostwo, ale kto podburzy do buntu, jeli ydostwo ma i wadz i zwizki zawodowe w swoich rkach i osignli co chcili...

boukun

Edward Gierek - czowiek do serca prz y